Nadnárodní soutěž o nejlepší CRM s českým zástupcem

Autor: 518993
Zabývali jste se již hledáním vhodného CRM řešení pro vaší společnost? Není to lehký úkol, možná by vám v tom mohla pomoci soutěž o nejlepší řešení pro řízení vztahů se zákazníky - CRM Idol, která má i svého českého zástupce.
13. 9. 2011

Sdílet

Paul Greenberg, uznávaný konzultant v oblasti řízení vztahů se zákazníky a autor úspěšné knihy o CRM („CRM at the Speed of Light“) se rozhodl zorganizovat vůbec první mezinárodní soutěž o nejlepší CRM. Paul Greenberg dal příležitost vyniknout zejména menším společnostem v tomto oboru, podmínkou soutěže pro uchazeče je hotové řešení a obrat firmy menší než 12 mil. USD. Druhé podmínky se v českých podmínkách dosáhne snadno. První již hůře, i přesto máme v soutěži své zastoupení.

České zastoupení v soutěži

Soutěže se účastní v americe 40 a v Evropě 20 firem. Česká republika má v soutěži také své „želízko v ohni“. Jediným zástupcem o nejlepší CRM se stala společnost Atollon, která je předním poskytovatelem tohoto řešení v České republice a zabývá se vývojem CRM řešení již více než 10 let. Na svém kontě má více než 100 úspěšných implementací.

V čem Atollon aspiruje na vítěze soutěže?

Řízení celé firmy

Řešení Atollonu je postavené na základech, které společnost vyvíjí již mnoho let a řešení tedy poskytuje širokou škálu nástrojů pro řízení celé firmy. Nezahrnuje tedy pouze funkce marketingu a podpory obchodu, ale stará se o zákazníka v celém jeho životním cyklu, od péče o potenciální klienty až po servis a podporu stávajících. Řešení též umožňuje řízení průběhu realizace zakázek firmy. Pomocí mnoha aktivních prvků, jako například událostmi řízené workflow navíc dokáže automatizovat rutinní procesy firmy.

Krásná firemní aplikace

Atollon sází na propracované a uživatelsky přívětivé uživatelské rozhraní. Úspěch CRM řešení ve firmách často závisí na tom, jak uživatelé softwarový produkt přijmou a zda-li jsou ochotni do něho vkládat cenné firemní informace. Atollon věnuje této oblasti veliké úsilí a proto na počátku 2011 uvedla na trh novou generaci řešení, která umožňuje komfortně pracovat s podnikovými daty, aniž by pracovník musel fyzicky sedět v kanceláři.

Integrovaná komunikace

Atollon sází na praktičnost v oblasti komunikace se zákazníkem. Uživatelé mohou tedy komunikovat – zasílat e-maily, telefonovat, smskovat, interně diskutovat ve vazbě na otevřené zakázky, projekty, apod. Uživatelé tedy nemusí přepínat mezi aplikacemi, aby vyřídili jednoduchý požadavek klienta. Veškerá klíčová komunikace se zákazníky je zastřešená jediným informačním systémem, což umožňuje firmám efektivně poskytovat profesionální služby.

Kdo bude hodnotit vítěze?

Prvním z porotců je Silvana Buljan, která je nezávislou konzultantkou v oblasti CRM již více než 10 let. Začínala svou kariéru ve společnosti Price Waterhouse a nyní vede konzultační společnost Buljan&Partners Consulting ve Španělsku.

Druhým porotcem je sám Paul Greenberg, který je aktuálně prezidentem společnosti The 56 Group, LLC, jež se zabývá strategickými službami v oblasti CRM a Social CRM. V současnosti žije ve Washingtonu, USA.

Třetím porotcem je Mark Tamis, který je stratégem v oblasti sociálního CRM a podnikatelem. Mark má dlouholeté zkušenosti v oblasti podnikového software, pracoval např. v Oracle nebo BEA. V současnosti žije v Paříži. Čtvrtým porotcem je Laurence Buchanan, vice-president společnosti Capgemini pro oblast CRM a Social CRM, pracoval 12 let jako vice-president ve společnosti SAP pro oblast CRM. Je uznávaným evangelistou v oblasti řízení vztahů se zákazníky, sociálního CRM a transformace proměny zákaznických zkušeností. Laurence žije v UK.

Jaká jsou hlavní kritéria soutěže?

Porotce bude zajímat zejména samotná firma (autora CRM řešení) a její zázemí, produkt, kvality v oblasti CRM, konkurenční odlišnosti, vize, strategie, ucelenost nabídky a hluboké znalosti oboru. Více o soutěži naleznete na stránkách CRM Idol: www.crmidol.com

Co můžete udělat Vy pro podporu českého zástupce?

Požádejte Atollon o zpřístupnění demo verze, případně o vlastní zkušební verzi systému Atollon a poskytněte Atollonu kritickou odezvu na celkovou úroveň prezentace firmy a jejích produktů. Zpětná odezva vás, potenciálních zákazníků, je pro každou společnost důležitým prvkem v růstu společnosti. Přihlašte se ještě dnes, více o CRM řešení Atollonu se dozvíte na www.atollon.cz/crm

Attolon - obr
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).