Většina CRM se zaměřuje na oblast zákaznické komunikace. Atollon jde mnohem dále. V podstatě umožňuje řídit celou firmu z jednoho místa. Od e-mailů, přes úkoly a denní agendu, pokročilé vykazování práce a její vyúčtování a fakturaci, marketing a řízení obchodního případu, řízení projektů, servis zákazníkům, až po ukládání dokumentů, to vše přístupné kdykoli a kdekoli prostřednictvím komfortního webového rozhraní. Díky použité technologii bez ohledu na operační systém (Win, Mac OS, Linux) nebo typ prohlížeče.
Atollon je plně konfigurovatelný a umožňuje vytváření uživatelských aplikací pro konkrétní firmu. Snadno se integruje s jinými systémy, jak dále ukážeme v případové studii.
Pokročilí uživatelé a větší firmy využijí takové rysy Atollonu, jako jsou automatizované workflow, podrobně konfigurovatelná přístupová práva, možnost vytváření vlastních uživatelských aplikací nebo pružný reporting.
Unikátní metodika nasazení Atollonu umožňuje využívat základní funkce okamžitě a postupně Atollon rozvíjet tak, aby firma plně využila jeho možnosti.
Případová studie Perfectia.cz
Perfectia.cz je firmou poskytující podnikový mentoring pro malé a střední firmy. Pro naše potřeby jsme vybrali Atollon, který jsme nasadili počátkem roku 2011, a již během prvního týdne jsme se s ním plně skamarádili. V současné době řídíme celou firmu na platformě Atollonu. Nyní jsme se rozhodli využít toto sofistikované řešení pro podporu našeho růstu.
Již dříve jsme pro naše klienty vyvinuli „Analýzu priorit“, kterou používáme jako základ pro podnikový mentoring. Stávající klienti jí přijímají velmi pozitivně. Tuto službu jsme se rozhodli využít jako základ pro generování potenciálních klientů z návštěvníků firemního webu. Dotazník, který dříve realizoval s klientem konzultant, zabral 30 minut. Nyní, s využitím webu propojeném s CRM řešením Atollon, si ho může každý návštěvník webu vyplnit sám. Od nás získá e-mailem doporučení priorit, kterým by se měl ve své firmě věnovat. Může s nimi pracovat samostatně nebo využít návazných, již placených služeb naší firmy.
Pod pokličkou
Služba funguje jako program (PHP script), běžící na firemním webovém serveru, který zachycuje data vložená klientem, vyhodnotí je, odešle e-mail a data s kontakty uloží do uživatelsky vytvořené aplikace v Atollonu. Vytvoření celého řešení zabralo cca 5 týdnů práce, z toho samotné přizpůsobení Atollonu zabralo 1 den, nejvíce času jsme strávili analýzou, přípravou a odlaďováním samotného programu a jeho obsahu.
Co Perfectia.cz získala?
- Nic to nestojí
Zavedené řešení nestojí firmu nic na straně času lidí a mzdových prostředků. Potenciální zákazník, který se rozhodne udělat si analýzu priorit své firmy, je automaticky zanesen do CRM, což umožňuje službu poskytnout zcela zdarma. - Pracuje to 24/7
S výjimkou plánovaných výpadků serveru funguje řešení nepřetržitě, 24 hodin denně. Potenciální zákazníci mohou službu realizovat kdy chtějí a kde chtějí. V pracovní době je k dispozici operátor na online chatu. - Okamžité výsledky
Nastavené řešení umožňuje okamžitě měřit a vyhodnocovat zájem potenciálních zákazníků, a to v kombinaci webové analytiky a vyhodnocení výsledků přímo v Atollonu. Během prvních 3 dnů používání jsme získali 15 potenciálních klientů. - Budujeme dlouhodobý vztah
Informace, které zákazníci do systému uloží, můžeme využít k tomu, abychom jim dodali rady k řešení právě těch problémů, které zákazníky trápí. Tím se stává naše komunikace efektivnější a zvyšujeme šanci na uzavření obchodu. - Dále škálovatelné
Řešení je omezeno pouze diskovým prostorem a je dále škálovatelné v oblasti regionů, poboček, dodatečných služeb poskytovaných prostřednictvím webu, atd. - Cílená péče o potenciální zákazníky
Službu „Analýza priorit“ budeme dále rozvíjet tak, abychom zákazníkům dodali přesnější a relevantnější informace pro lepší řízení a rozvoj jejich firmy. Nejen informace o vývoji priorit jejich firmy v čase, ale také porovnání s trendy v jejich oboru.
Vyjádření pana Štěpána Kleina, zakladatele společnosti Perfectia.cz:
Atollon nám umožňuje vše, co od něj chceme. A mnohem více. Zdaleka ještě nevyužíváme všechny možnosti – nyní například pracujeme na zpřístupnění Atollonu pro naše klienty tak, aby mohli kdykoli sledovat vývoj svých projektů, fakturaci a další údaje. Snažíme se být vzorem a inspirací pro naše klienty a Atollon nám v tom významně pomáhá.
Ing. Jan Šafka, ředitel společnosti Atollon, uzavírá:
Nejdražší CRM je to, které nemáte, protože každý den přicházíte o příležitosti a ztrácíte proti konkurenci.
Pokud se chcete dozvědět více o řešení Atollonu, navštivte http://www.atollon.cz
Nechte se inspirovat tipy pro růst firem na blogu: http://www.atollon.cz/blog/rust-firmy