Nastavte si weby tak, abyste při úpravách nemuseli hasit jeden problém za druhým

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Potřebujete uživatelsky dobře nastavit nebo změnit váš web a zařídit, aby vyhledávače byly vaši přátelé a online svět vám šel na ruku? Inspirujte se od odborníka na SEO a online marketing Pavla Ungra.
7. 10. 2020

Sdílet

Redesign webových stránek je něco, čím si dříve nebo později projde každá firma. Na co ale nesmíme zapomenout? Jak zajistit, aby nový web nebyl spíš ke škodě než k užitku? Spojením sil marketingu, obsahu a vývoje vzniká nová a doufáme, že lepší a reprezentativnější webová prezentace společnosti.

O tom budeme mluvit na setkání WebTop100. Proběhne online a provede nás jím SEO konzultant a specialista online marketingu Pavel Ungr. Zaměří se na roli SEO právě při redesignu webu a řekne nám, jak může zabránit tomu, aby úpravy webu nebyly katastrofou.

O čem konkrétně bude řeč:

Při redesignech webů funguje SEO konzultant často tak trochu jako hasič, který je povolán do boje až ve chvíli, když už hoří. Správný přístup je nicméně přesně opačný, a to pamatovat na SEO už od samého počátku projektu. SEO konzultant by rozhodně měl být přítomen jak u výběru CMS, tak u návrhu struktury, menu i dalších odkazů a především u tvorby obsahu.

Nejdůležitější je samozřejmě práce s URL a přesměrováním. Řekneme si, jak tohle všechno nepokazit a nezapříčinit tak „požár“.

Informace, které zazní, by měl znát každý projekťák, marketingový manager i majitel projektu či firmy a samozřejmě také vývojáři a SEO konzultanti.

Pavel Ungr je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek.

Registrovat se můžete na stránkách TUESDAY Business Network. Hlavním partnerem akce je Forpsi, pořadatelem a odborným garantem pak Sherpas a produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).