Návštěvníky konference WebTop100 čeká den nabitý digitálním marketingem

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Přijďte se nabít inspirací i vy. V programu se objeví více než 35 řečníků, kteří vám naservírují atraktivní mix cenného know-how i vlastních zkušeností.
5. 10. 2016

Sdílet

Atribuční modely a měření efektivity kampaní, obsahový marketing, mobilní aplikace jako byznys nástroj nebo vstup na zahraniční trhy pomocí online marketingu. To jsou témata, která nejčastěji rezonují dnešním trhem a na listopadové konferenci WebTop100 o nich budou hovořit společnosti, které mají opravdu co říct. Pojďme si představit ty nejzajímavější z nich.

Používáte ve své práci analytiku? Pak by vás mohla zajímat přednáška Andreye Sukhovoye z OWOX, který tvrdí, že last-click atribuce je mrtvá. Seznámí vás se zcela novým pohledem na věc, který hodnotu objednávky rozděluje mezi zdroje na základě mikrokonverzí a transakcí pomáhajících zákazníky posouvat napříč nákupní cestou.

S vedoucím marketingové komunikace v AirBank, Tomášem Brychem, nahlédnete do jejich marketingové kuchyně. Podělí se s vámi navíc i o aktuální novinky, které s bankou chystají.

Mobilní aplikace jako nástroj B2B firmy k přímé komunikaci s koncovým zákazníkem. Tak tento inspirativní příběh vám bude vyprávět David Beneš a prozradí vám také, jaká data Jablotron díky mobilní aplikaci získal a jak je využívá v marketingu i vývoji.

O tom, že i offline retailer může vstoupit do online prostředí, aniž by tím kanibalizoval kamenné prodejny, vás přesvědčí příklad společnosti TESCOMA. Své zkušenosti, jak nastavit multichannel marketing nebo jak komunikovat 20 nových produktů za měsíc, vám sdělí Jan Podhorný a Radim Roženek.

Jak oslovit zákazníky z generací X, Y a Z a co je pro ně typické, toho bylo řečeno už spousta. Co ale generace 50+? Jak vlastně tráví svůj volný čas, jaká média konzumuje a jak zachází s informacemi? Těmito otázkami se bude zabývat Tomáš Hynčica z Nielsen Admosphere a přidá několik stereotypů a mýtů o generaci 50+.

Astratex má díky Martinovi Mikšovskému vlastní funkční ekonometrický model, který predikuje odezvu trhu na mediální aktivity. Dokážou tak optimalizovat reklamní rozpočty, čímž se efektivita kampaní zvýší v řádu desítek procent. A vy se v jeho prezentaci dozvíte, jak to dělají.

Kromě dvou hlavních sálů se v rámci programu můžete těšit také na Expo digitálních agentur a online nástrojů. Na konferenci dále zazní 6 případových studií o těch nejlepších projektech z letošní soutěže WebTop100, které nikde jinde neuslyšíte. Přečtěte si kompletní program na webu konference a 15. listopadu se uvidíme v Grandior Hotel Prague.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a Trask solutions. Partnerem akce je OWOX. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz a Živě.cz. Produktovými partnery jsou Audioteka.cz, ChargeBox a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).