Hlavní navigace

Nepodceňujte své propagační texty, pro úspěch jsou klíčové

Ilustrační obrázek
Firemní média, texty na Instagram nebo pravidla, jak psát texty co přitáhnou pozornost: Content First vám s obsahem pomůže.
24. 3. 2021

Sdílet

Osmý ročník konference Content First proběhne online. Probereme na ní nastavení obsahové strategie vaší firmy, samotnou tvorbu obsahu, jeho uveřejňování a propagaci. Tedy věci, které vám, pomohou lépe komunikovat s vašimi potenciálními i stávajícími zákazníky. Program je téměř kompletní, ladíme poslední detaily, můžete se tak již dnes seznámit se spíkryanotacemi jejich přednášek

Na co konkrétně se můžete těšit: 

Tisíckrát ALE: Proč pravidla pro dobré texty nefungují? Bára Nováková (Komuniké) 

Pište krátké nadpisy. Nepoužívejte zápor. Soustřeďte se na výhody produktu. Zaručených pravidel pro psaní textů je celá řada. Jak to už ale s pravidly bývá, občas se vyplatí je porušit, aby vznikl neotřelý text, který zaujme a pomůže vám váš produkt prodat. Jak na to prozradí zkušená copywriterka Bára Nováková. 

Právní faily v obsahovém marketingu Petra Stupková (Legitas)

Během tvorby obsahu můžete narazit na řadu problémů, na které je třeba neustále myslet. Jak (i nechtěně) neparazitovat na něčím duševním vlastnictví? Jak ho poznat? A jak naopak ochránit vlastní tvorbu? A s jakými právními omyly z oblasti obsahového marketingu se advokátní kancelář Legitas setkává ve své praxi nejčastěji? O své zkušenosti se podělí advokátka Petra Stupková. 

Jsou texty na Instagramu důležité? Katka Pavlíčková (BGRAM)

Je pro Instagram stejně důležitý zajímavý text jako krásně upravená fotografie? Nebo to není prostor, kde chtějí lidé číst? A co sociální síť samotná – jak se na texty dívá, jsou pro ni důležité a jak je vyhodnocuje? Expertka na Instagram Kateřina Pavlíčková vás provede taji psaní textů a poradí, jak při vaší propagaci nešlápnout vedle. 

Jak postavit obsahovou strategii na SEO Josef Řezníček (Včeliště)

Jedním ze stabilních zdrojů potenciálních zákazníků může být návštěvnost z vyhledávačů. Tak proč ji nevyužít?  Josef Řezníček, marketingový stratég z agentury Včeliště, ukáže, jak šikovně propojit optimalizaci pro vyhledávače s technikami obsahového marketingu. Těšit se můžeme na konkrétní ukázky a výsledky z praxe.

Jak se přistupuje k obsahu v rodinné firmě Jana Štěpánková (RYOR)

Rodinná firma, která již od roku 1991 vyrábí českou kosmetiku, vytváří mraky obsahu, najdeme ho na webu společnosti, sociálních sítích, blogu, v katalozích a dalších tištěných materiálech. Za zmínku stojí i živá vysílání. Jak přesně probíhá příprava obsahu a co firmě přináší? Do kuchyně Ryoru nám dovolí nahlédnout dcera zakladatelky společnosti, současná obchodní ředitelka, Jana Štěpánková.

A to zdaleka není vše, seznamte se s letošním programem a spíkry už dnes. Moderování konference se chopí Eliška Vyhnánková.  Akce proběhne on-line, prostřednictvím aplikace ZOOM. Ani to vám ovšem nezabrání pokládat spíkrům otázky nebo prostřednictvím chatu diskutovat s ostatními účastníky. K účasti stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář a 6. května se k nám připojit. 

Něco navíc: jako bonus k registraci dostanete zdarma vstupenku na dubnovou konferenci BRANDstorming.

Připomeňte si s námi loňský ročník, který byl pro nás přelomový: jednalo se o první akci, kterou jsme kvůli koronakrizi uspořádali online: 

Partnerem konference je BrandCloud, mediálním partnery jsou Marketing Journal a MediaGuru. Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).