Jak nenechat zákazníka opustit plný košík? To je ústřední téma květnové E-Business Akademie. Určitě se i mezi vašimi zákazníky najdou takoví, kteří svůj nákup v e-shopu nedokončí. Chcete jim nenásilným způsobem pomoci dotlačit nákupní košík do cílové rovinky a navést je k dokončení nákupu? Tak si do svého diáře zapište středu 24. května a přijďte do Royalu v ulici Vinohradská 48 na Praze 2. Své zkušenosti vám sem přijdou přiblížit přímo zástupci z „košíkářské“ branže. Přijďte si poslechnout, proč k opouštění košíku dochází, zda tomu lze předejít a jaké strategie fungují.
Na koho se můžete těšit?
Důvodů, proč zákazníci opouštějí nákupní košík, může být celá řada. Jan Daněček z Twisto Payments se ve svém příspěvku zaměří na ty hlavní. Inspirovat se přitom bude nejen českými, ale také zahraničními e-shopy. Projde s vámi celý nákupní proces a dozvíte se, kde se nejčastější úskalí skrývají a čeho se můžete vyvarovat.
Nutit zákazníka k dokončení nákupu vám vytoužený výsledek nepřinese. Jak tedy dosáhnout toho, aby v košíku nic nezůstávalo? Tomáš Haškovec vám ukáže, jakými kampaněmi řeší opuštěný košík SpokojenyPes.cz. Už teď můžeme prozradit, že se zaměřují především na loajalitu nakupujícího, emoce a správnou četnost připomínek.
O jednoduché kampani s velkým efektem bude mluvit Petr Cikán z ACOMWARE. Dozvíte se třeba, jak začlenit kampaň opuštěný košík do celkové komunikace se zákazníkem. Dále pak uvidíte konkrétní příklady kampaní a čísla z případové studie se společností TESCOMA.
Partnerem semináře je ACOMWARE, mediálním partnerem je Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je Asociace pro elektronickou komerci. Akci organizuje TUESDAY Business Network.