Noční můra e-shopistů: opuštěný košík. Jak v tom zákazníkům zabránit?

Konkrétní příklady z praxe, ukázky kampaní a reálná čísla. Nejen to zazní už za dva týdny na semináři E-Business Akademie.
15. 5. 2017

Sdílet

Jak nenechat zákazníka opustit plný košík? To je ústřední téma květnové E-Business Akademie. Určitě se i mezi vašimi zákazníky najdou takoví, kteří svůj nákup v e-shopu nedokončí. Chcete jim nenásilným způsobem pomoci dotlačit nákupní košík do cílové rovinky a navést je k dokončení nákupu? Tak si do svého diáře zapište středu 24. května a přijďte do Royalu v ulici Vinohradská 48 na Praze 2. Své zkušenosti vám sem přijdou přiblížit přímo zástupci z „košíkářské“ branže. Přijďte si poslechnout, proč k opouštění košíku dochází, zda tomu lze předejít a jaké strategie fungují.

Na koho se můžete těšit?

Důvodů, proč zákazníci opouštějí nákupní košík, může být celá řada. Jan DaněčekTwisto Payments se ve svém příspěvku zaměří na ty hlavní. Inspirovat se přitom bude nejen českými, ale také zahraničními e-shopy. Projde s vámi celý nákupní proces a dozvíte se, kde se nejčastější úskalí skrývají a čeho se můžete vyvarovat.

Nutit zákazníka k dokončení nákupu vám vytoužený výsledek nepřinese. Jak tedy dosáhnout toho, aby v košíku nic nezůstávalo? Tomáš Haškovec vám ukáže, jakými kampaněmi řeší opuštěný košík SpokojenyPes.cz. Už teď můžeme prozradit, že se zaměřují především na loajalitu nakupujícího, emoce a správnou četnost připomínek.

O jednoduché kampani s velkým efektem bude mluvit Petr Cikán z ACOMWARE. Dozvíte se třeba, jak začlenit kampaň opuštěný košík do celkové komunikace se zákazníkem. Dále pak uvidíte konkrétní příklady kampaní a čísla z případové studie se společností TESCOMA.

Partnerem semináře je ACOMWARE, mediálním partnerem je Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je Asociace pro elektronickou komerci. Akci organizuje TUESDAY Business Network.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).