Novinky, které byste neměli přehlédnout

Rozvoj firmy, prodejní výsledky, vedení lidí – to jsou klíčová témata, která podnikatel a manažer řeší dnes a denně, protože zásadně ovlivňují budoucnost každé firmy.
14. 10. 2014

Sdílet

Nezůstávejte stát na místě s tím, co víte a umíte nyní. Při vaší práci vám mohou neocenitelně pomoci některé publikace. Obsahují podněty a informace, které vás posunou dále. Nabídka na trhu je skutečně rozsáhlá, proto přicházíme s několika konkrétními tipy a doporučeními, které vám při výběru usnadní volbu.

Velká kniha o řízení firmy – Praktické postupy pro úspěšný rozvoj organizace
(PhDr. Dana Janišová, Doc. RNDr. Mirko Křivánek, CSc.)

Velmi zdařilá publikace shrnující přehledně a pochopitelně všechny kapitoly businessu. Kéž by tu byla, když jsem studoval MBA.
Ing. Petr Janák, MBA, výkonný ředitel pro lidské zdroje PPF Group

Kniha s takovým záběrem, vyváženou kombinací nadhledu a teorie i konkrétních příkladů! A přitom se dá číst a nepůsobí, jako když pejsek s kočičkou vařili dort. Díky hlubokým teoretickým znalostem autorů, jejich dlouholetým praktickým zkušenostem, ale také schopnostem strukturovaně, přehledně a pochopitelně vyjádřit myšlenku, jsou známé i méně známé koncepty propojeny v nosný originální celek, který má hlavu a patu.
RNDr. Jan Valenta, CEO, RWE Distribuční služby

Každý z nás chce firmu riadiť jednoducho, efektívne a spôsobom, ktorý zabezpečí vytváranie stabilných vzťahov v jej vnútri, ale aj s externým prostredím. Výkonnosť firmy nie je len o sile jednotlivca, ale celého teamu, a preto si každá firma musí systém riadenia doslova ‚ušiť‘ na mieru. Kniha, ktorú práve držíte v rukách, vám umožnia získať nadhľad a vidieť riadenie firmy ako celok zložený z navzájom prepojených neoddeliteľných súčastí, ktoré sa navzájom vyvažujú a podporujú.
Ing. Štefan Šabík, generální ředitel a předseda představenstva, JESS Bratislava

Diagnostika a vitalizace firem a organizací – Teorie vitality v podnikatelské a manažerské praxi
(RNDr. Jiří Plamínek, CSc.)

U Jiřího Plamínka bývá zvykem, že jeho vynikající a hlavně prakticky využitelné návody stojí na širokém a systémovém základě, který je originální i geniálně intuitivní. Sami úspěšně rozvíjíme naše firmy v souladu s neopomenutelnými souslednostmi, které Jiří Plamínek nabídl světu v jeho teorii vitality.
Martin Moravec, jednatel p.k. Solvent s.r.o. (Teta drogerie)

Výjimečná kniha přináší moudrý náhled na prostředí, které jsme si zvykli nazývat byznysem. Koncept vitální organizace, který Jiří Plamínek již léta úspěšně rozvíjí, dává podnikání tolik potřebný hlubší smysl, staví ho do souladu s přírodním i sociálním prostředím a majitelům, manažerům i zaměstnancům firem tak přináší nejen bohatství, ale také respekt, uznání a pocit smysluplné práce.
Roman Fišer, jednatel společnosti Process Song s.r.o.

Velká kniha o prodeji – Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu
(Martin Limbeck)

Kniha učí klíčovým postojům, dovednostem a obchodním kompetencím, které jsou nezbytné k tomu, abyste úspěšně prodávali v dnešní těžké době. Je povinnou četbou pro všechny, kdo chtějí být skutečně profesionálními obchodníky.
Jiří Jemelka, obchodník a kouč manažerů a prodejců

Další novinky a úspěšné knihy, které by neměly chybět ve vaší knihovně

Další kvalitní publikace, bližší informace a ukázky z knih najdete na www.grada.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).