Do účetní společnosti Trivi každý den volají desítky firem a živnostníků, kteří mají zájem o tuto formu účetnictví. Pryč je doba váhání s přechodem od klasického zpracování účetnictví, teď je o online zpracování účetnictví firmou Trivi a jejich rozsáhlý tým účetních enormní zájem ze strany podnikatelů. Ozývají se podnikatelé z různých segmentů a zaměření. Největší poptávka je od menších a středních s.r.o.
Profesionální služby a servis
Trivi je moderní online účetní firma, která nabízí digitalizovanou správu účetnictví pomocí webové, mobilní aplikace a dalších systémů, které si sama vyvíjí. Pro své klienty také vyřizuje legislativní povinnosti, zpracovává mzdovou agendu a komunikuje za klienty s úřady. Vše je online, včetně předávání podkladů a komunikace s účetní.
Moderní technologie i podpora účetních a daňových specialistů
Celá účetní společnost Trivi pracuje s moderními technologiemi. Stále však za vším stojí týmy profesionálních účetních a daňových specialistů. Pod jednou střechou se potkávají oborníci na účetnictví a daně, společně s odborníky na IT technologie. Pomocí aplikací mohou klienti nahrávat své doklady, vystavovat faktury, odesílat účtenky do EET i sledovat své příjmy a výdaje. Pro přesné výsledky podnikání si mohou také generovat finanční přehledy. Hlavní je, že je vše v elektronické podobě, online a uložené v cloudu. S Trivi už není nutné doklady nosit v igelitce a dojíždět za svou účetní, ani řešit odeslání kurýrem, poštou nebo předávat poslíčkovi. Přístup do portálu mají klienti Trivi v intencích 24/7 s připojením odkudkoliv.
Čeká vás vyškolený profesionální tým
Klíčová podpora pro podnikatele – klienty Trivi jsou tedy stále účetní a daňoví poradci, kteří jim poskytnou komplexní servis při správě účetnictví. Pokud klient potřebuje odbornou konzultaci a pomoc, má se vždy na koho obrátit. Každý klient má svou kmenovou účetní, se kterou lze komunikovat prostřednictvím chatu na portálu Trivi a v mobilní aplikaci, e-mailem, také stále i telefonem. V případě nutnosti je možné domluvit i osobní schůzku, avšak zkušenosti Trivi jsou takové, že vše lze řešit výhradně online.
Péče o klienty a komplexní servis podnikatele
Lidé v Trivi, společně s podporou všech aplikací a systémů, myslí za své klienty a hlídají veškeré potřebné legislativní povinnosti. Klienti této moderní účetní firmy se tak mohou v klidu soustředit na svou práci, obor podnikání a rozvoj svých aktivit, a vydělat více peněz a ve svém oboru posilovat svou pozici na trhu. Trivi účetní za podnikatele ohlídají všechny legislativní povinnosti, zpracují mzdovou agendu a zastoupí klienta při komunikaci s úřady. Trivi za své zaměstnance ručí a veškeré úkony jsou i pojištěny. Klient účetní firmy Trivi získává komplexní servis a podporu. Milé a vyškolené účetní se postarají o živnostníky, menší podnikatele a společnosti, pro které výhodnější nechat si službu outsourcovat. Trivi je vhodné pro menší a střední podnikání. Služby Trivi mohou využít větší společnosti, které potřebují například komplexní zpracování mzdové agendy.
Kompatibilita a propojení – šetří čas i peníze
Systém Trivi a jeho aplikace jsou vhodné i pro podnikatele provozující e-shop, Trivi je totiž kompatibilní se systémem Shoptet. Technologie společnosti Trivi ale dokáže přenášet data z různých jiných systémů prostřednictvím API připojení nebo importních můstků, jako například Money, ISDOC a dalších. Samozřejmostí je integrace s platebními branami jako je GoPay, PayPal, Comgate a dalšími. Není tak potřeba doklady ručně přenášet do systému, vše probíhá prostřednictvím profilu na Trivi portálu, chytré aplikace nebo e-mailem.
V Trivi získáte účetní a daňový servis s podporou chytrých technologií, k dispozici tak máte účetnictví online, daňové poradenství online nebo fakturaci online a řadu dalších služeb.
V případě, že se chcete dozvědět více, prohlédněte web Trivi anebo v případě zájmu o zpracování účetnictví nebo mezd volejte rovnou na 800 80 60 40.