Sociální sítě jsou stěžejním komunikačním kanálem mnoha firem a marketingové výdaje do nich neustále rostou. Komunikace na nich je pro úspěch klíčová. Dosáhněte díky praktickým tipům od profíků z praxe ještě lepších výsledků.
Další online setkání MARKETING MEETING Jak nakopnout Facebook a Instagram přinese nové trendy z oboru. Proběhne online, a to 11. května. Každý účastník získá kompletní videozáznam z akce.
Na jaká témata se můžete těšit?
- orientace v reklamním systému Meta Ads
- efektivní nastavení placené reklamy
-
metriky u Facebooku a Instagramu
-
případové studie značek
-
různé druhy reklamních formátů
-
nové trendy v oboru
-
engagement (vyjadřuje kolik lidí reagovalo na publikovaný obsah) a jeho vliv na zapamatovatelnost reklamy
Vybíráme z programu
Jak měřit Facebook a Instagram
Data, která od Facebooku a Instagramu dostáváme o firemních stránkách a profilech, prochází poměrně velkou změnou. Pokud jste třeba byli zvyklí vyhodnocovat odděleně organický a placený zásah (což mohlo dávat celkem dobrý smysl), jste dnes v podstatě nahraní. A podobných situací je víc. Pojďme si udělat pořádek v tom, co a jak dnes na platformách Mety dává smysl sledovat, aby vám to kromě hezkých a barevných grafů dávalo taky smysl. Tajemnými zákoutími Mety nás provede Tereza Sibřinová z agentury Adison.
Vymazlený obsah není všechno. Buďte autentičtí!
Kvalitní obsah na sociálních sítích nemusí být jen vymazlená fotka nebo video se složitou postprodukcí. Důležitá je hlavně autenticita. O tom je přesvědčen David Bárta z komunikační skupiny Publicis Groupe. Společně se podíváme, na co se při tvorbě obsahu zaměřit, na co si dát pozor, kde brát inspiraci a co se spíše hodí na Facebook a co na Instagram.
Jak vyhodnocovat výsledky postů a plánovat obsah
Reklamní systémy nám dávají nejen data, ale i důležitou zpětnou vazbu. S Fabiánem Berkou z Fragile agency se podíváme, jak správně číst výsledky a orientovat se v reklamním systému Meta Ads Manager. Zároveň si ukážeme, jak využívat této zpětné vazby k vytváření obsahové strategie.
Nechybujte při správě sociálních sítí
Jak dělat social pořádně a zároveň efektivně? Má smysl honit se za co nejvyšším dosahem? Štěpán Trnka ze společnosti Ogilvy ukáže, jak se neztratit v nekonečné škále možností sociálních médií a jak pracovat s omezenými zdroji a drahocenným časem.
Sociální sítě v cestovním ruchu – v odvětví, které ze dne na den přestalo existovat
Na první pohled se může zdát, že cestovní ruch je jen o hezkých obrázcích. Ale za poslední dobu se ukazuje, že je to velmi vzrušující odvětví, které popírá základní pravidlo správy sociálních sítí – plánování obsahu. Pavla Hladečková z Vysočina Tourism prozradí, jak se buduje komunita, která vás dokáže podpořit natolik, že se zařadíte mezi nejlepší tři kraje na dovolenou v ČR.
Vstup LISTERINE na sociální sítě – case study
Agentura Fragile vytvořila úspěšnou kampaň Najdi svůj typ značce LISTERINE. Ta posbírala řadu ocenění, a hlavně zvýšila market share. Jiří Simonides ukáže, jak postupně značku rozšířili o influencery, bigboardy, CLV, MHD nebo tunel metra. Právě LISTERINE přivedla agenturu k přehodnocení pohledu na engagement na sociálních sítích. Na přednášce si ukážeme výsledky rozsáhlé studie a dozvíme se, zda má smysl dělat na Facebooku engagement.
Dále se můžete těšit na krátký vstup Milana Mahovského z dream.jobs. Kompletní anotace všech přednášek, medailonky spíkrů i přihláškaje k dispozici na webu.
Zapište si do diáře:
MARKETING MEETING Jak nakopnout Facebook a Instagram
Kdy? 11. května 2023 od 10:00 14:30
Kde? Kdekoliv s internetovým připojením – akce proběhne ONLINE
Něco navíc: V ceně registrace je kompletní videozáznam z akce