Od prvotní analýzy až po závěrečnou recenzi. Topranker se při práci na webu permanent-makeup-praha.cz pořádně zapotil – ale výsledek stál za to. Zahajme naši SEO studii situací, v níž se stránky nacházely na samotném počátku.
Klientské recenzi Toprankeru předcházelo skutečně hodně práce
Web i doména, které jsme dostali do správy, propagovaly začínající pražské kosmetické studio Radchenko Permanent Cosmetics a byly prakticky úplně nové.
Počáteční návštěvnost činila pouhých 43 unikátních návštěv za měsíc, které pocházely z vyhledávačů.
Co se týče obsahu, web se skládal pouze z několika základních stránek s popisem služeb studia. Na jednu stranu byl tento stav webu výhodou v tom, že optimalizace webových stránek nemusela napravovat řadu nahromaděných chyb, jako tomu leckdy bývá u starších webů. V tomto případě jsme před sebou podstatě měli v „čistý list“.
Jaké změny jsme na webu provedli?
Začali jsme SEO analýzou, která nám pomohla udat směr dalších prací na webu (ale i mimo něj).
-
Pro perspektivní klíčová slova jsme vytvořili nové stránky a zároveň jsme optimalizovali nadpisy a text u těch stávajících.
-
Vylepšili jsme meta tagy.
-
Na webu jsme založili blog odpovídající informačním dotazům kladeným cílovými návštěvníky.
-
Přidali jsme také online chat, aby se mohli eventuální zájemci okamžitě objednávat. Live chat je mimochodem nečekaně efektivní marketingový nástroj.
-
Nezapomněli jsme ani na vyplnění a optimalizaci klientova profilu na Google My Business. Tímto způsobem lze totiž přilákat více lokálních návštěv.
-
Na webu jsme nastavili měření konverzí.
-
Upravili jsme vnitřní odkazování tak, aby většina odkazů mířila na hlavní vstupní stránky.
A výsledky se dostavily… takto se dle Ahrefs vyvíjela návštěvnost stránek i množství klíčových slov, pro něž byly indexovány.
Postarali jsme se rovněž o optimalizaci
-
Zanalyzovali jsme odkazy klientovy úspěšné konkurence a následně navrhli plán k napodobení jejich úspěchu.
-
Vytipovali jsme řadu autoritních webů pro umisťování tematických PR článků obsahujících zpětné odkazy.
-
Prošli jsme také relevantní diskusní fóra a blogy a zanechali přirozeně působící příspěvky s odkazem na klientův web.
-
Stránky jsme také zaregistrovali do katalogů webů a firem – jednak za účelem zpestření odkazového profilu, jednak pro posílení lokálních vazeb. Zápis do katalogu je mimochodem dobrým způsobem, jak vaši firmu zviditelnit – a nemusí vás stát ani korunu. Pokud tedy někomu nenaletíte.
V důsledku naší práce počet odkazujících domén a stránek vzrůstal. (data z Ahrefs)
Jakého výsledku se nakonec podařilo dosáhnout?
Dohromady trvala naše SEO správa 14 měsíců. Jjak již bylo předesláno, pracovali jsme přitom s minimálním rozpočtem. Organická návštěvnost webu během naší činnosti stoupla z počátečních 43 návštěvníků na 6685! Takový výsledek si již svou zvláštní SEO případovou studii zaslouží.
Data níže ilustrují růst návštěvnosti a její původ (z 69% to jsou vyhledávače!).
Na závěr se nyní také podělme o samotnou klientskou recenzi:
Daria Radchenko
Kosmetický salon Radchenko Permanent Cosmetics
S TopRanker spolupracuji na doporučení. Potřebovala jsem vytvořit a propagovat web pro mé kosmetické studio. A mojí volby jsem nikdy nelitovala. Práce je dobře koordinovaná, každý detail je realizován s pečlivostí a texty jsou napsány dokonale – přesně tak, jak jsem chtěla.
Líbí se mi jejich přístup ke klientům. Naslouchají všem mým přáním a připomínkám, které ale vznikají jen vzácně a jejich řešení probíhá velmi rychle.
Spokojení zákazníci a prosperita! Jsem ráda, že s vámi spolupracuji!