Na konferenci WebTop100 vystoupí 19. listopadu odborníci, kteří vám ukáží, jaké jsou trendy v jednotlivých oblastech online marketingu, jako jsou SEO, sociální sítě, obsahový marketing, tvorba webu, influencer marketing nebo digitální PR. Uslyšíte také, jaké frčí formáty, jak tvořit a propagovat firemní videa a jak na digitální transformaci vaší firmy.
Letos se sejdeme u nabitého programu online, z moderního virtuálního studia. Každopádně vás čeká nabitý konferenční den, zaměříme se na tyto okruhy:
- Jaké příležitosti a hrozby nás čekají v oblasti výkonnostního digitálního marketingu (reklamy v Google Ads a Skliku) v nebližších letech a jak se s nimi vypořádat ukáže Markéta Kabátová z uLab.
- Petr Cikán z Sherpas se zaměří na výsledky každoročního průzkumu kvality komunikace firem z oblasti e-commerce se svými zákazníky.
- Kvalitní SEO, tedy tvorba firemního obsahu na základě klíčových slov, je téma Pavla Ungra.
- Jak má vypadat firemní Instagram, který by prodával a zároveň lidi zajímal, prozradí Aki Votrubová.
- O tvorbě a vývoji videomarketingu vám poví Andrea Hurychová, přední česká expertka na influencer marketing a videoreklamu z WeDigital s.r.o.
- Ondřej Ilinčev, odborník na optimalizaci webu a UX, ukáže, jak umí tuzemští odborníci svými aktivitami pomáhat zlepšovat výkonnost firem s využitím webů.
- Firemní obsah a content, který prodává, to jsou témata Michala Schindlera z Creative Dock.
- Tomáš Jindříšek agentury Dark Side se zaměří na průběh úspěšné digitální transformace firmy.
- Kam směřuje digitální PR a jak ho zakomponovat do firemní komunikace uslyšíte od Ireny Zatloukalové z agentury Fenek.
- Současným stavem influencer marketingu i předpokládaným posunem do roku 2021 vás provede Petr Srna z Word of Online.
- Petr Kleiner, předseda poroty soutěže digitálních projektů WebTop100, zhodnotí rok 2020 v československém digitálu.
Kompletní program si můžete prohlédnout na stránkách konference WebTop100. Zkrátka a dobře 19. listopadu vás čeká plno inspirace pro vaše podnikání na internetu a to online, z pohodlí vašich kanceláří.
Tak neváhejte a registrujte se na stránkách TUESDAY Business Network. Partnerem akce je společnost Forpsi a Dobrý web, mediálním partnerem pak Marketing Journal. Pořadatelem konference je Sherpas a produkci zajišťuje Internet Info.