Ty nejúčinnější a nejšikovnější marketingové nástroje vám ukážeme na druhém ročníku konference Nástroje v marketingu. Který marketingový pomocník bude právě pro vaši firmu ten pravý? S výběrem vám pomohou naši spíkři se svými přednáškami.
Vybíráme z programu:
Jan Tichý (Taste)
Google nedávno představil zbrusu novou verzi svého populárního měřicího systému. Čím se Google Analytics 4 liší od svých předchůdců? Dozvíte se, v čem vám může pomoci v online marketingu, při vylepšování webu nebo při práci s návštěvníky a zákazníky.
Dalibor Jaroš (Collabim)
Kladete si často otázku: „Proč nejsem na tom Google či Seznamu vidět?“ Na přednášce si ukážeme případy z každodenní praxe a chyby, kterých se firmy často dopouští. Přijdete tak na kloub zádrhelům, které brzdí návštěvnost vašeho webu.
Petra Dolejšová (advokátka)
GDPR zamotalo hlavy spoustě marketérů. Co si zkontrolovat, než odkliknete políčko „souhlasím s podmínkami“ během výběru nástroje? Kdo je a kdo není váš zpracovatel dat? A jsou vůbec nástroje, jako je Facebook a Google legální? Podívejte se na výběr marketingového nástroje z pohledu právníka.
Václav Trunec (Samba.ai)
Samba.ai je automatizační nástroj pro veškerou komunikaci se zákazníkem – od základního emailingu, přes Push notifikace a SMS až po komplexní omnichannelové strategické kampaně. V přednáškce se dozvíte, jak funguje systém Samba, jeho chytrá personalizace a jaká data využívá pro efektivní analýzu.
Michal Pařízek (Smartlook)
Nástroj Smartlook jako jeden z mála umožňuje skloubit webovou analytiku s nahrávkami vašich uživatelů. Díky němu tak můžete velice efektivně odstraňovat chyby, nacházet příležitosti pro zlepšení, a to jak pro web, tak i mobilní aplikace.
A to není samozřejmě kompletní výčet našich témat. Dále se například dozvíte, proč nepodceňovat Facebook Business manager a co vše od něj můžete očekávat. Odhalíme také taje Zoomsphere - nástroj pro správu a analýzu sociálních sítí – a další důležité vychytávky pro úspěšné marketingové kampaně.
Navštivte web konference, seznamte se blíže s ostatními přednáškami i našimi řečníky. K účasti na konferenci stačí vyplnit jednoduchý přihlašovací formulář. Konference proběhne online, můžete si tak novou dávku informací vychutnat z pohodlí svého domova nebo kanceláře. Těšíme se na vás.
Mediálními partnery konferenci jsou Marketingový institut a MediaGuru, organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.