Soutěž WebTop100 každoročně oceňuje kvalitu a profesionalitu webů českých firem a jejich marketingových projektů. Přihlaste svou firmu do soutěže a zapojte se do boje o nejvyšší příčky. Registrace probíhají prostřednictvím online formuláře na stránkách soutěže WebTop100 do konce června. Do 30. května platí zvýhodněná cena na registraci.
Přehled soutěžních kategorií:
- Firemní web – 11 oborových žebříčků
- Digitální reklamní kampaň
- Microsite
- Mobilní řešení
- Nejefektivnější digitální řešení
- Firemní stránka na sociálních sítích
- E-mailingová kampaň (nově)
- Facebook aplikace (nově)
Dvě nové kategorie
Seznam soutěžních kategorií se oproti loňskému roku rozrostl o dvě nové kategorie E-mailingová kampaň a Facebook aplikace, jejichž zařazení odráží současné trendy v online světě.
E-mailing je především u e-commerce firem velmi silným zdrojem nových zákazníků a objednávek. Jen malé procento firem však dokáže vytěžit z tohoto marketingového nástroje jeho potenciál. Chceme firmám přinést inspiraci, jak to dělají ti nejlepší, a poskytnout kvalitní feedback k tomu, jak to dělají sami,
vysvětluje Luboš Plotěný, ředitel pořadatele projektu agentury Dobrý web.
K přidání kategorie Aplikace na Facebooku nás vedl fakt, že aplikace některých firem jsou opravdu studnicí skvělých nápadů a kreativních řešení a stojí za to je ukázat,
dodává Plotěný.
Garanti
Nově v metodice hodnocení přibyli odborní garanti. Jejich úkolem je dohlížet na kvalitu hodnocení a konstruktivní zpětnou vazbu v dané kategorii. Jsou jimi například: Jan Penkala (Acomware), Martin Kalda (OgilvyOne Worldwide), Michal Špaček, Jiří Sekera (Refresh), Tomáš Čermák (eMan).
Účastí v soutěži získáte hned několik výhod:
- Porovnání s konkurencí
- Zhodnocení přihlášených projektů
- Podněty ke zlepšení od předních odborníků
- Případové studie WebTop100
- Účast na slavnostním vyhlášení soutěže
- Vstup zdarma na odbornou konferenci o digitálním marketingu WebTop100
- Vstup na klubové večery WebTop100, kde se setkáte s odborníky a lidmi z oboru
A jak hodnotí soutěž její účastníci?
Nejvýznamnější bylo hodnocení naší webové prezentace odborníky. Lidmi, kteří se webu obecně věnují několik let a pracují ve špičkových společnostech. Jejich připomínky a podněty posloužily jako odrazový můstek pro úpravy a doplnění naší webové prezentace. Doporučení na zlepšení jsme konzultovali s naším dodavatelem a některé z nich zapracovali do našich stránek.
Vladimír Chlad
INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary
Jako největší přínosy účasti vidíme hodnocení webu nezávislými odborníky. Jak my v Centru FotoŠkoda, tak i společnost PragueBest jako tvůrce e-shopu, nemůžeme být 100% objektivní, protože jsme ovlivněni delší dobou práce na e-shopu. Odborníci WebTop100 ovšem takto ovlivněni nejsou a jsou tak schopni odhalit chyby, které my bychom neviděli. Výsledné ocenění (3. místo) vnímáme tak, že náš obchod se ubírá správným směrem a budeme se nadále snažit zlepšovat veškeré nedostatky, aby se k nám zákazníci rádi vraceli.
Martin Vachata
Centrum FotoŠkoda
Velkou výhodu vidíme v samotné soutěži. Díky ní získáváme důležitý feedback odborné poroty s podrobným rozborem našeho webu hned z několika hledisek. Konkrétní návrhy a připomínky se snažíme zohlednit při rozvoji našich webových stránek.
Tomáš Kolář
Výkonný ředitel, Linet spol. s r.o.
Veškeré informace o soutěži a registrační formulář najdete na stránkách projektu:
http://www.webtop100.cz/soutez
Přihlaste své projekty včas.
Součástí projektu WebTop100 je kromě soutěže také celodenní odborná konference týkající se problematiky firemních webů a Klub WebTop100 poskytující prostor pro setkání lidí, výměnu zkušeností a získání nových informací z oboru.
Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační agentura Dobrý web. Generálním partnerem je FORPSI. Partnery akce jsou Gemius a eMerite PROWEB. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, Podnikatel.cz, STRATEGIE a Živě.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.