Na 12. ročníku prestižní konference o českém e-byznysu se ohlédneme za koronavirovou krizí a důsledky, které s sebou přinesla. E-Business Forum proběhne 25. května v moderních prostorách Cubex Centra. Pořadatelem a odborným garantemje Asociace pro elektronickou komerci(APEK).
V případě, že by se konference v důsledku vládního nařízení nebo s ohledem na bezpečnost přednášejících i účastníků nemohla uskutečnit podle plánu, proběhne ve stejném termínuONLINE. Takže o pořádnou dávku inspirace a informací rozhodně nepřijdete.
Vybíráme z programu
Řízení marketingových výdajů e-shopů v souvislostech – Vojtěch Lambert (LCG New Media)
S praktickým tématem vystoupíExecutive director společnosti LCG New Media Vojtěch Lambert. Ukážeme si, jaké metriky sledovat, jak je správně vyhodnocovat a jak řídit digitální kampaně v souvislostech. Vysvětlíme si, jak je důležité sledovat, zda vaše marketingové aktivity opravdu vydělávají.
Marketingový a komunikační framework PAVRD – Jan Tichý (Taste)
Výběr pomocníka, který vám usnadní plánování, řízení a vyhodnocování vašich kampaní a dalších marketingových aktivit se nesmí podcenit. Jan Tichý, CPO společnosti Taste, představí účastníkům nový framework PAVRD pro řízení marketingu. Je pragmaticky navržený pro skutečné používání v denní praxi, připravený na rychlé změny na trhu, orientovaný na cíle, KPI a výsledky.
E-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru – Jaroslav Řasa (ABRA Software)
Elektronické obchodování je důležitou součástí každého podnikání a IT firmy proto čeká zlatý věk s velkým množstvím práce. To je ale mnohdy obtížné zvládnout v rozumném čase při daném počtu zaměstnanců. Technologická firma ABRA Software vyvíjí špičkové moderní informační ERP systémy pro firmy všech oborů a velikostí, její zakladatel, Jaroslav Řasa ukáže cestu přes spojení sil, platformy a propojitelná řešení.
Péče o zákazníka – je vaše zákaznická podpora skutečně efektivní? – Roman Baar (Daktela)
Daktela je lídrem na trhu v oblasti zákaznické podpory. Přednáška Romana Baara, Senior technického konzultanta společnosti, bude zaměřena právě na péči o zákazníka. Stále existuje řada firem, kde je komunikace se zákazníkem až na posledním místě – často si to ani vedení firmy neuvědomuje. Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují, i to, a jak operátorům usnadnit a zefektivnit jejich práci a zastupitelnost.
SIKO – úskalí a přínosy digitální transformace – Tomáš Vala (SIKO koupelny & kuchyně)
Jaké těžkosti provázely společnost SIKO na cestě za digitální transformací? Proč je třeba rozvíjet omnichannel firmy a jak může přispět k finanční stabilitě firmy? Na úskalí i přínosy digitální transformace se zaměří ředitel SIKO koupelny & kuchyně Tomáš Vala.
Program toho nabízí samozřejmě daleko víc, můžete se těšit na zástupce Heureka Group, Alza.cz, Zásilkovna, Liftago, DoDo, Vasky trade, Notino, Shopsys a další. Všechny důležité informace, včetně medailonků řečníků, anotací přednášek i registračního formuláře najdete na webu konference, který průběžně aktualizujeme.
Generálním partnerem konference je Heureka Group. Hlavním partnerem je ABRA Software. Partnery konference jsou společnosti Daktela, Kaufland.de, LCG New Media, Pošta bez hranic, Shopsys a Zásilkovna. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou e-commerce magazín EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal, MediaGuru a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.