Hlavní navigace

Proč je PPC reklama vhodná pro všechny podnikatele?

Ilustrační obrázek Autor: podnikatel
PPC reklama zaplavuje online svět. Výběr firmy pro tvorbu vaší profesionální PPC reklamy a její správy může být klíčový. Jak nešlápnout vedle a uspět?
10. 5. 2021

Sdílet

PPC reklama pro vaše podnikání 

V dnešním prostředí se zkrátka hodí přesunout svou reklamní činnost na internet. Proč? Protože PPC reklama má spoustu výhod. Jednou z nich je přesné cílení na potencionálního zákazníka, další je velká flexibilita a možnost přizpůsobení reklam na míru. Jak toho dosáhnout? Stačí si najmout odborníky na PPC reklamu.

Co je to PPC reklama?

Pay per click, neboli platba za kliknutí je jedním z mnoha modelů internetových reklam. Její obliba rapidně vzrůstá, nabízí totiž širokou škálu výhod pro podnikatele. Dá se přizpůsobit velkým i malým firmám, podnikům nabízejícím široký výběr produktů, ale i obchodům s menší variabilitou zboží. Jednoduše to funguje tak, že díky PPC reklamě zasáhnete potencionálního zákazníka, aktuálně ve chvíli kdy hledá vaše produkty nebo služby. Zákazník na reklamu jednoduše klikne a pokud ho zboží zaujme, což je při správném nastavení téměř jisté, vybere si požadovaný produkt nebo službu a nakoupí.

Výhody online PPC reklam pro podnikatele

Flexibilita – dá se přizpůsobit prakticky všem firmám. Profesionál ji zkrátka ušije na míru.

Přesnost cílení – díky klíčovým slovům reklama cílí s přesností na potencionální zákazníky. Navíc můžeme PPC reklamu přizpůsobit i geograficky, například podle regionů, měst, což je výhodné pro e-shopy buď s výdejnou, nebo rovnou kamenné obchody.

Ovladatelnost – lze je lehce přenastavit pro promoakce, na sezónní výprodeje atd.

Viditelnost – PPC reklamy jsou ihned viditelné a zvyšují povědomí o značce.

Vlastní rozpočet – inzerující si sám může nastavit rozpočet na reklamní inzeráty.

Sledovatelnost – výsledky jsou měřitelné prakticky ihned, dají se lehce zmapovat a dávají přesnou zpětnou vazbu. 

Rentabilita – za reklamu při správném nastavení platíte tak, aby kampaně byly rentabilní.

Profesionální správa PPC se zkrátka vyplatí

Jako u všeho ostatního je zkrátka lepší si na správu PPC kampaní najmout odborníka. Reklamní systémy se neustále vyvíjí a sledovat neustálé změny a vývoj nových technologií není zkrátka jednoduché a hlavně časově náročné. 

Profesionální správce ppc kampaní se nejprve seznámí s vámi, vaší firmou a produkty, aby reklamní kampaně přizpůsobil co nejlépe vašim požadavkům a mohl firmě přivést nové zákazníky. 

Pokud máte kampaně již nastavené profesionální správce PPC kampaní vám udělá audit na stávajících ppc kampaní podle vašich potřeb. Při navázání dlouhodobé spolupráce se navíc firma o PPC reklamu stará a podle výsledků ji přizpůsobuje a vylepšuje na základě získaných dat (které jsou u PPC reklam snadno dostupné a přehledné).

S PPC reklamou je při tomto tempu vývoje online prostředí v budoucnu možné potencionálního zákazníka zacílit ještě přesněji díky výkonnějším a propracovanějším algoritmům. PPC reklama tak bude ještě rozšířenější než dnes a bude jistě nejvyhledávanějším a nejvýhodnějším reklamním systémem i nadále. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).