Jak na to, aby si vaše značka našla svoji cestu k zákazníkům a byla pro ně první volbou? A jaké nové příležitosti se vám k tomu nabízejí? To ukáže již desátý ročník konference BRANDstorming 2024.
Dozvíte se, jak dělat branding, i když nemáte miliony měsíčně na marketing, a řadu vědecky ověřených tipů pro budování úspěšné značky, kterými je dobré se řídit a které fungují. Prakticky si je pak můžete vyzkoušet na našem speciálním workshopu. Těšit se můžete také na inspirativní příběhy a výsledky značek, které se chopily inovací jako možností umělé inteligence, využití trendů v gamingu nebo TikToku pro budování znalosti značky. A to vše 4. dubna v pražském hotelu Jalta.
Do 28. února je možné získat zvýhodněné vstupné za včasný nákup.
Témata ve zkratce:
- Základní stavební kameny značky
- Pravidla pro úspěšný branding
- Inovace a trendy v marketingu
- Příběhy inspirativních značek
- Rebranding značky pro lokální trh
- Jak zařadit gaming do marketingu
- Role TikToku při budování znalosti značky
- Doménové spory a značka
- Předpověď spotřebitelského chování už ve stádiu myšlenky
Vybíráme z programu:
Postavte základní kameny své značky
Co vše mít připraveno a jak dělat branding, i když nemáte miliony měsíčně na marketing? Josef Řezníček ze Včeliště představí efektivní nízkonákladové způsoby poznání zákazníků, ukáže, jak v praxi stanovit tón komunikace či využití archetypu značky.
Jednoduchost + branding = cesta k úspěchu i pro vaši značku
Co potřebuje vaše značka k tomu, aby si našla snazší cestu k zákazníkům? Je za tím sofistikovanější plánování kampaní, více produktových inovací nebo něco zcela jiného? Dozvíte se od Tomáše Preňka z Publicis Groupe.
Workshop: Jak na úspěšnou tvorbu značky
Které archetypy značky vybrat a jak s nimi pracovat? Jak vylepšit definici své značky? Jak přidat emoce do komunikace a zda jsou profitabilnější než racionální argumenty pro každý typ organizace? A kolik do toho všeho investovat? To a spoustu dalších tipů pro budování značky se dozvíte na workshopu s marketingovým konzultantem Milanem Formánkem.
Inovace v digitálním věku a využití AI pro storytelling značky
Umělá inteligence transformuje storytelling v digitálním věku a otevírá nové možnosti pro kreativní a efektivní vyprávění příběhů značek. Panamskému rumu Ron de Azur pomohla vytvořit zajímavý vizuální svět a poutavý příběh, který představí Tomáš Hejkal ze STOCK Plzeň.
Využití gamingu pro značky
Gaming je fenomén a mnoho značek si láme hlavu nad tím, jak se této výzvy chopit. Milan Hrubý z VML a Jakub Kuneš z České spořitelny ukážou, jak přistoupit k přípravě strategie a jaké výsledky a poučení přinesl značce první rok kampaně.
Doménové souboje – umíte nasadit pravý hák?
Jak po vzoru světových značek co nejlépe zatočit s doménovými parazity a jakou roli v tom všem hraje váš chytře uchopený branding? To vše se dozvíte v přednášce advokátky Petry Dolejšové.
O vzkříšení ikonické značky Grandhotel Pupp
Jak budovat 320 let starou značku v 21. století? O proměně pětihvězdičkové ikony českého hotelnictví promluví brand stratég Filip Šimoník ze studia Mezonit a fotograf Vojtěch Veškrna.
Inspirujte se s námi, jak uchopit svou značku. Přihlásit se na konferenci BRANDstorming a využít do 28. února výhodnou cenu za včasný nákup můžete na stránkách konference, kde najdete i anotace přednášek i medailonky řečníků.
Partnerem akce je Sherpas, produktovým partnerem je EasyEvent a mediálně konferenci podporují odborné weby Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.