Microsoft Dynamics CRM 2011 přichází s malou revolucí v oblasti CRM systémů. Zachovává totiž možnost úplného přizpůsobení CRM systémů potřebám konkrétní firmy včetně snadného propojení s libovolnými informačními systémy a možnosti nasadit celý systém ve formě služby s pomocí Cloud Computingu. Využití CRM ve formě Cloud Computingu má přitom i další výhody – do 7 dnů můžete začít na novém systému fungovat, a to včetně zákaznických úprav a základního školení, které stejně jako dříve provede implementační partner přímo na základě vašich požadavků.
Nové CRM 2011 však zaujme i ty, kteří nemají o Cloud Computing zájem a chtějí systém provozovat na vlastním hardwaru. Přichází totiž s řadou vylepšení, která výrazně urychlují rutinní práci a přinášejí rychlý pohled na ta nejdůležitější obchodní data. Systém může být připraven přesně podle potřeb jednotlivých uživatelů. Tvorba interaktivních grafů, reportů i úprava přehledového pohledu je přitom stejně jednoduchá jako třeba tvorba grafů v Excelu. Navíc Microsoft Dynamics 2011 nabízí důvěrně známé uživatelské rozhraní Microsoft Office a ovládá se přímo z Outlooku, s nímž je propojen na všech úrovních včetně e-mailů, kalendáře, úkolů a kontaktů.
Microsoft Dynamics CRM 2011 výrazně zlepšuje také práci při zadávání údajů. Nabízí jednoduché interaktivní průvodce ideální např. pro pracovníky call center a přichází i se specifickými formuláři pro jednotlivé uživatelské role, kdy každý zaměstnanec vidí a vyplňuje jen ty údaje, které jsou relevantní pro jeho práci. Novinkou je také úplně nová služba Microsoft Dynamics Marketplace, jež nabídne uživatelům obsáhlý katalog aplikací a profesionálních služeb využitelných pro jejich řešení.
Více o Microsoft Dynamics CRM 2011 se dozvíte na http://crm.dynamics.com.