Neustálé zkvalitňování poskytovaných služeb a nabídka seminářů dle aktuálních požadavků je pro pracovníky projektu Akcelerace to nejdůležitější. Pro podzimní vzdělávací období roku 2014 tak připravili 8 zcela nových seminářů a podstatně rozšířili tým spolupracujících lektorů. Tyto změny vyplynuly z ankety na internetových stránkách projektu a reflektují i požadavky klientů Kontaktního centra pro podnikatele, kteří právě sem na konzultace k podnikání přicházejí stále častěji.
Témata seminářů, o nichž najdete podrobné informace na webových stránkách projektu Akcelerace, se nově zaměřují i na technické znalosti potřebné k úspěšnému podnikání – tipy a triky při tvorbě internetových stránek, cloudová řešení pro malé a střední podnikatele a efektivní využívání sociálních sítí. Další oblastí, na kterou budou semináře zaměřeny, je získávání a následné úspěšné řízení zaměstnanců. Velký zájem byl z řad podnikatelů o seminář, který shrnuje vše potřebné o franchisovém podnikání a možnostech financování podnikání. V závěru roku pak je naplánován velmi žádaný seminář, který zmapuje aktuální dotační možnosti strukturálních fondů EU pro podnikatele.
Nabízíme stručný přehled nových seminářů:
Zákony úspěšného řízení lidí
Tématem, které je klíčem k rozvoji podnikání, účastníky provede lektor Ing. Vít Hroch. Účastníci tohoto semináře dostanou odpovědi na otázky: Jak ovlivnit svůj úspěch? Jak se stát jedním z těch, kteří uspějí? Na čem zapracovat? Co určuje naše chování a jednání? A také na další otázky, jež se týkají uvědomění si možností a podmínek jejich vlastního úspěchu.
Chyťte zákazníky do sociálních sítí
S odborníkem na využití webu a sociálních sítí, lektorem Michalem Kořínkem, získají účastníci semináře přehled o možnostech propagace podnikání na webu. Zjistí, co jim v tomto směru nabízejí sociální sítě, a které z nich se pro jejich aktivity hodí více či méně. Dozví se, jak pomocí nich oslovit nové zákazníky a jak udržet přízeň těch stávajících.
Tvorba webových stránek
Lektor Miroslav Holec seznámí absolventy tohoto semináře se současnými trendy v oblasti vývoje webových stránek a předá jim návod, jak si jednoduchým způsobem vlastní pomocí vytvořit své webové stránky, které jsou přístupné a spravovatelné pomocí nástroje Webmium. Cílem semináře je naučit účastníky vytvořit si webovou stránku s vlastním obsahem, která bude přizpůsobená pro desktop i mobilní zařízení a její obsah bude snadno čitelný a vyhledatelný ve vyhledávačích. Webová stránka bude umět zobrazovat běžné texty, obrázky, galerie, kontaktní informace, ale také videa z YouTube, a její návštěvnost bude měřitelná nástrojem Google Analytics.
Franchising jako podnikatelský trend
Téma tohoto semináře již z naší nabídky znáte. Pro velký zájem jej v podzimní nabídce rozšiřujeme. Oblíbená lektorka PhDr. Markéta Hinková si pro účastníky připravila informace o franchisovém podnikání jako možnosti rozvoje prodejní sítě a o tom, jak na komplexní projekt zavedení franchisových poboček. Zájemci o tuto formu podnikání získají informace o úspěšných franchisových konceptech a návod, jak si vybrat vhodný franchisový koncept. Nedílnou součástí semináře je i diskuse s hostem – franchisovým podnikatelem.
Schopní lidé jsou klíčem k úspěchu, umíte je najít?
Lektor Mgr. Miroslav Hudeček je odborníkem na personalistiku v mnoha ohledech. Absolventy semináře naučí, že přijímáním kvalitních zaměstnanců, kteří jsou schopni zastávat jim svěřenou pozici, dokáží zabránit nižší produktivitě, zhoršování morálky ostatních zaměstnanců, zhoršení vztahu se zákazníky a tím i snížení prodejů. Účastníci semináře se naučí dovednostem, které jim pomohou do své firmy přijmout vhodné a schopné pracovníky, s nimiž pak dokáží zvyšovat svůj podíl na trhu.
Nebojte se cloudu
Slovo „cloud“ je dnes velmi aktuální a hodně používané. Dalo by se říci, že je tzv. cool. Co však přesně znamená? Jaké výhody, nevýhody, či právní úskalí přináší využití cloudových služeb? Jaké užitečné služby mohu zdarma, či s minimálními náklady využívat? Tyto a mnohé další otázky si zodpovíme během semináře, kterým vás provede lektor Jaromír Nechanický. Mimo jiné budou představeny cloudové služby pro: spolupráci malých týmů, tvorbu dokumentů a prezentací, účetnictví, získávání a analýzu dat a mnohé další.
Financování mého podnikání
Odbornici na finance a daňovou problematiku, Ing. Jaroslavu Paskerovou, znáte jako lektorku a poradkyni z našeho Kontaktního centra pro podnikatele. V tomto semináři od ní účastníci získají přehled o všech využitelných možnostech, jak financovat své podnikání, obdrží praktické pomůcky pro sestavování finančního plánu a křivek financování svých podnikatelských aktivit a naučí se s nimi pracovat.
Dotace pro podnikatele
Účastníky semináře seznámí lektor Martin Macura s problematikou dotací v České republice. Získají tak kompletní informace o poskytovatelích dotací, jako jsou strukturální fondy EU, státní rozpočet a další. Odborník na oblast dotací osvětlí celý proces žádosti o dotaci – od přípravy po hodnocení a realizaci projektu, včetně spojených rizik i kontrolou, a upozorní na nejčastější chyby příjemců/podnikatelů.
Semináře pro podnikatele jsou vždy vedeny odborníky na danou problematiku. Součástí každého semináře je i diskuze o daném tématu či problematice. Vysokou míru interaktivity a osobního přístupu zajišťujeme maximální kapacitou seminářů, která činí 15 účastníků. Nesporným plusem je také cena jednoho semináře včetně DPH ve výši Kč 690,–.
Více informací o obsahu jednotlivých workshopů, termíny, profesní profily lektorů a možnost registrace najdete na www.akcelerace-praha.cz. Pro dotazy můžete také kontaktovat pracovníky Kontaktního centra pro podnikatele na telefonním čísle 606 761 106 nebo na e-mailu akcelerace@rprg.cz.