Zajímá vás, jaké nástroje nebo aplikace vám nejlépe pomohou efektivně plánovat příjmy, výdaje a vést účetnictví? Nebo jak převést firmu do onlinu, spravovat celý e-shop, zpřístupnit data zaměstnancům na dálku, a přitom je mít zabezpečené pomocí cloudů? Chcete mít pod kontrolou správu dat, aby se dala lépe využít například v marketingu, logistice nebo při reklamacích?
Právě pro vás je určeno 7. října naše první setkání s názvem Chytré podnikání: Nástroje a aplikace pro podnikatele plné praktických ukázek nejlepších nástrojů na trhu, které firmám uvolní ruce k efektivnějšímu podnikání. A to vše online a ZDARMA, z pohodlí vašich kanceláří nebo domovů.
Naučíte se:
- Efektivně plánovat příjmy, výdaje a vést účetnictví
- Jak díky cloudu mít dostupná data odkudkoliv a kdykoliv, abyste vy i zaměstnanci mohli zvládnout práci mimo kancelář
- Jak k nim připojovat další aplikace a integrovat je do jediného celku, který přesně slouží vašemu byznysu firmy
- Jak úspěšně zvládnout reklamace a vratky
- Zorganizovat si lépe skladové hospodářství a zpřehlednit doručování zásilek
- Pracovat s jednoduchými a efektivními chatboty, díky nimž můžete automatizovat své rutinní procesy
- Uvažovat v nástrojích pro tvorbu e-commerce strategie
- Jak používat nástroje pro tvorbu marketingu, správu dat, automatizaci i task management
- Jak využít affiliate marketing
Jaké konkrétní přednášky pro vás máme připravené?
Firma dnes musí být dostupná odkudkoliv a kdykoliv a lidé, kteří v ní pracují, chtějí svou práci zvládnout i na mobilu mimo kancelář. Vše musí být odbavené hned a online. Tyto potřeby řeší cloud. Poslechněte si, jak se to dá zvládnout, na přednášce Petra Pilina z iPodnik cloud.
80 % zákazníků uvažuje o opakovaném nákupu v e-shopu v závislosti na kvalitě jeho reverzní logistiky. Jak úspěšně zvládnout vratky a reklamace v e-shopu tak, abyste svým zákazníkům mohli nabídnout podobný servis jako v největších e-shopech, vám ukáže Petr Boroš z Rentina.
Michal Kratochvíl z BudgetBakers představí aplikaci, která dává vlastníkům malých podniků okamžitý rozklad jejich finanční situace a umožňuje plánovat budoucí příjmy a výdaje.
Každá firma má stát na pevných základech, stejně jako její byznysová data. A informační systém má být místo – platforma, kde se všechna důležitá data sejdou a vy s nimi tak můžete dále pracovat, připojovat k nim další aplikace a integrovat je do jediného celku, který přesně slouží vašemu byznysu. O integrovaných řešeních pro menší firmy vám řekne Jaroslav Řasa z ABRA Software.
S chatboty experimentují české firmy posledních několik let opravdu hodně, ne vždy je to efektivní. Radim Bílý z Fresh Services vám ukáže chatboty, které může v krátkém čase spustit i menší firma a začít díky nim automatizovat své rutinní agendy.
Jaké nástroje potřebujete, abyste mohli podnikat online? Na to vám odpoví přednáška Martina Sokola z oXyShopu, který vám představí konkrétní nástroje a možnosti pro nastavení e-commerce strategie. Zaměří se na poskytovatele e-shopových řešení, ERP/IS systémy, nástroje pro tvorbu marketingu, správu dat, automatizaci i task management.
Affiliate marketing je budování týmu online obchodníků, kteří budou propagovat vaše produkty a budou za to chtít pouze provizi za uskutečněný prodej. Na přednášce Jaroslava Janíčka z AffilBox se dozvíte, jaké druhy affiliate marketingu existují a proč byste „affil“ měli zvažovat do svého marketingového mixu.
Pokud chcete mít přehled o nejzajímavějších nástrojích a aplikacích, které vám pomohou v podnikání, zaregistrujte se na stránkách TUESDAY Business Network na online konferenci Chytré podnikání, která proběhne 7. října online.
Hlavním partnerem Chytrého podnikání je ABRA Software, dalšími partnery jsou Bohemiasoft, Dobrý web, IGNUM a iPodnik cloud. Akci organizují Podnikatel.cz a TUESDAY Business Network, produkčně ji zajišťuje vydavatelství Internet Info.