Soutěž WebTop100 hledá nového vítěze

Právě odstartovala prestižní soutěž WebTop100. I letošní ročník očekává tvrdé souboje mezi firemními weby. Každý z nich navíc získá zpětnou vazbu od odborníků a specialistů z oboru.
20. 4. 2016

Sdílet

Soutěž WebTop100 vám nabízí příležitost získat informace o nástrojích a aktuálních trendech, s jejichž pomocí ze svého firemního webu můžete vytvořit účinnější a propracovanější nástroj ke svému podnikání. Obdržíte hodnocení a zpětnou vazbu od odborníků spolu s navržením optimálního řešení ke zlepšení a budete mít možnost porovnat kvalitu webu s ostatními firmami z oboru.

Kromě hlavní kategorie Firemní web s 12 žebříčky rozdělenými na jednotlivé obory své firemní prezentace můžete přihlásit také do dalších 7 kategorií.

Přehled oborových žebříčků v kategorii Firemní web: 

Auto-moto │ Banky │ Cestovní ruch │ E-shop │ Gastronomie │ IT │ Obchod a služby B2B │ Obchod a služby B2C │ Pojišťovny │ Průmysl a energetika │ Telekomunikace │ Marketingové a IT agentury

Další kategorie:

Digitální reklamní kampaň │ Microsite │ Mobilní řešení │ Nejefektivnější digitální řešení │ Firemní stránka na sociálních sítích │ E-mailingová kampaň │ Obsahový marketing

 

3 NOVINKY soutěže WebTop100 2016

1. Účastníci se mohou přihlásit do nové kategorie Obsahový marketing.

„Na českém trhu vzniká stále více projektů, jejichž jádrem je tvorba a šíření unikátního obsahu. Proto jsme se rozhodli se na tento typ projektů zaměřit i v rámci soutěže. Chceme zviditelnit ty nejlépe zvládnuté projekty a inspirovat tak ostatní firmy a tvůrce. Typickými příklady takových projektů jsou firemní blogy, firemní digitální časopisy, ale i multimediální obsah. Soutěžit v této kategorii budou pouze projekty firem, jejichž hlavním byznysem není tvorba obsahu,“ doplňuje Luboš Plotěný, ředitel pořadatelské agentury Dobrý web.

2. Odborná porota nově ocení Osobnost digitálního marketingu.

„Velikost trhu digitálního marketingu se každým rokem zvětšuje. Najdete na něm osobnosti, které si určitě zaslouží, aby se o nich vědělo. WebTop100 proto nově ocení nejvýraznější osobnost digitálního marketingu v roce 2016. Nominaci kandidátů provádí odborná porota, o vítězi rozhodují formou hlasování všichni členové WebTop100,“ objasňuje Luboš Plotěný, ředitel pořadatelské agentury Dobrý web.

3. Letošní ročník soutěže přinese nové ocenění Digitální agentura roku.

„Vedle stávajícího ocenění Webdeveloper roku v roce 2016 WebTop100 získá jedna z digitálních agentur titul Digitální agentura roku. Bude jí agentura, jejíž digitální projekty (bez zahrnutí firemních webů) se nejlépe umístí v rámci soutěže,“ vysvětluje Luboš Plotěný, ředitel pořadatelské agentury Dobrý web.

 

Co svou účastí v soutěži WebTop100 získali výherci předchozích ročníků? 

František Jirásek ze společnosti Raiffeisenbank a.s.: „Výsledky soutěže nám dávají zpětnou vazbu v hodnocených oblastech. Oceňujeme podrobnou analýzu hodnotitelů. Její závěry jsou pro nás cenným zdrojem pro další zkvalitnění a rozvoj webu.“

Michal Beneš ze společnosti Minion Interactive s. r. o.: „Motivaci pro další výzvy. Touhu se posunout ještě dál a konkurovat i větším agenturám kvalitou nabízených služeb. Nové zajímavé zákazníky a projekty.“ 

Podrobnější informace o projektu a soutěži naleznete na stránkách WebTop100, kde se můžete prostřednictvím online formuláře také přihlásit. Účastí v soutěži kromě samotného zhodnocení webu odborníky získáte i zpětnou vazbu a přístup k odborným studiím WebTop100.

Pořadatelem soutěže je digitální agentura Dobrý web. Generálním partnerem je FORPSI a hlavním partnerem je Trask solutions. Partnery akce jsou Theatre Cinema Cafe Royal, XQueue GmbH, Google a Staffino. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Podnikatel.cz, Živě.cz a Marketing Journal.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).