Návštěvníci si mohli prohlédnout aktuální kolekce více než šesti set oděvních, obuvnických a kožedělných značek na celkové výstavní ploše o rozloze více jak deset tisíc metrů čtverečních. Veletrhů se zúčastnili nejen čeští, ale i zahraniční vystavovatelé. Jejich celkový podíl byl zhruba 26 %, přičemž největší zastoupení měli slovenští vystavovatelé.
Ve všech třech pavilonech, P, V i F, bylo rušno, i když sami vystavovatelé zaznamenali úbytek návštěvníků. Příčinou muže být i to, že STYL a KABO jsou nyní čistě kontraktační veletrhy a tak se na módních veletrzích neobjevila veřejnost, ale pouze obchodníci a odborníci. To mnozí vystavovatelé uvítali. Na veletrzích jsme myslím počtvrté a jsme spokojenější než minule. Hlavně proto, že letos je Styl a Kabo B2B. Můžeme se tak soustředit plně na obchodní partnery, navazování kontaktů a uzavírání obchodů, což je pro nás důležité,
řekli zástupci firmy DAMAKO, kteří na veletrzích představovali kolekci košil FREDERICK.
Kromě stálých vystavovatelů se Jedním z nováčků, kteří se na veletrzích Styl a Kabo objevili, je i značka Lego Wear. Brand manager značky, Jarmila Janíková, ocenila nejvíce vysokou profesionalitu módních přehlídek: Módní přehlídky považuji za velkou přednost veletrhů. Jde vidět, že zde působí opravdoví profesionálové, přehlídky jsou skvěle připravené, od nasvícení přes choreografii. I díky tomu naše oblečení vypadá na dětech skvěle a výborně se prezentuje.
Nováčky a zároveň zástupci zahraničních firem byly značky ONE-O-ONE Paris se svou kolekcí oblečení pro podzim/zima 2011 v nadměrných velikostech a značka BUTKA FUR se svou kolekcí kožichů a bund. Veletrhy Styl a Kabo se nám velmi líbí, kolekce, kterou tu představujeme, má široké rozpětí konfekčních velikostí a má zde velký úspěch. Máme skvělou příležitost, jak získat kontakty, ale také uzavřít kontrakty,
uvedla zástupkyně firmy ONE-O-ONE Paris. Spokojeni byli i vystavovatelé z Rakouska, kteří pod značkou BUTKA FUR přivezli dvě kolekce, kvalitní kožichy, kožešinové výrobky a módní oděvy a kolekci určenou speciálně pro mladé pod značkou COOL. Chválili zvláště organizaci celých veletrhů Styl a Kabo, přiznali však, že je pro ně velmi těžké se prosadit kvůli vysokým cenám svých oděvů.
Právě finance hýbaly módními veletrhy Styl a Kabo nejvíce. Mnozí vystavovatelé si povšimli, že ubývá tradičních českých značek. Hodně se diskutovalo o hospodářské krizi, která textilní průmysl zasáhla poměrně citelně. Iveta Lužná, zástupkyně tradiční české značky MODĚVA si posteskla, že je český trh je zahlcený levnými oděvy z Číny a tradiční kvalitní české modely se nemají moc šancí prosadit. To potvrdila i Alena Šustrová ze značky PLEAS: Hledají se levnější, bohužel také méně kvalitní, možnosti. Spodní prádlo primárně nevidíte, stejně tak nevidíte, kdo doma spává v kvalitním pyžamu. Příliv čínského zboží tomu jen nahrává. I my jsme šli s cenami dolů, i přes rostoucí cenu bavlny, ale s kvalitou nikoli. Budeme rádi, když to zákazníci ocení.
Celkově však vystavovatelé považují módní veletrhy Styl a Kabo za skvělou příležitost, jak navázat kontakty a uskutečnit obchody. Naše značka se rozvíjí a veletrhy jsou pro nás úspěšné co se týče navázání spolupráce, výměny kontaktů a uzavírání obchodu,
byla potěšena Tereza Gajdošová, zástupkyně značky GEOX. Pro značku NOVESTA byly veletrhy Styl a Kabo v letošním roce místem, kde tato znovuobnovená značka navazovala nové i oživila starší kontakty. Naše značka teď uskutečnila velký návrat na trh. Náš stánek zde na Kabo je hlavně z důvodu představení znovuobnovené značky Novesta a oživení podvědomí o značce Novesta. Velmi se nám tu líbí a pokud se chceme dostat zpět do povědomí českého trhu, veletrhy Styl a Kabo jsou jedinečnou příležitostí, jak tomu pomoci,
řekl Luboš Zálešák. Stejně tak nováček, značka Sorel, považuje veletrhy Styl a Kabo za mimořádnou příležitost, jak uvedla Radka Hromadová Šabatková: Na veletrzích vystavujeme poprvé, naše účast tady plní účel, za kterým jsme přijeli, a to je představit značku Sorel českým obchodníkům. Kolekce, kterou jsme přivezli, spojuje funkčnost a design. Primární cíl pro nás byl získat kontakty, což se podařilo.
Navázání nových kontaktů, ale i utužení těch již uskutečněných jsou také jedním ze smyslů veletrhů Styl a Kabo.
Příští, již 38. mezinárodní veletrhy módy a obuvi Styl a Kabo se uskuteční v nových výstavních dnech neděle až úterý v termínu od 21. do 23. srpna 2011.