Hlavní navigace

Usnadněte si svůj pracovní život marketingovými nástroji

Ilustrační obrázek Autor: Internet Info
Na trhu je nepřeberné množství marketingových pomocníků, kteří vám šetří čas i peníze. Seznamte se s nimi.
8. 3. 2022

Sdílet

Co nového nabízí trh s marketingovými nástroji? Opět je tady další ze série online konferencí Nástroje v marketingu. Proběhne 17. března. Sledovat všechny možnosti, které moderní marketing nabízí, je nereálné. Určité vodítko, jak se v džungli různých nástrojů zorientovat může nabídnout právě tato březnová konference. Seznamte se s kompletním programem i letošními spíkry.

Vybíráme z programu

SEO nástroj, který vede za ruku laiky i profíky

Znát stav webu není důležité jen pro SEO. Funkční web chtějí hlavně uživatelé. A nástroje na jeho audit bývaly dlouho velmi technicistní a tím nedostupné laikům nebo juniorům. Zdeněk Dvořák z LINKI představí nástroj Sitebulb, který kromě sběru dat umí problémy pojmenovat, vyhodnotit jejich závažnost a odkázat na to správné řešení. To vše v moderním a přehledném designu.

Cookie lišty pohledem out-of-box

Naše weby s novou legislativou zaplnily cookies lišty. Jak tyto lišty nastavit, aby byly právně v pořádku? Jak neodradit zákazníky od návštěvy webu a nezabíjet zbytečně marketing? S advokátkou Petrou Dolejšovou se podíváme na praktické příklady.

Děkovačka: Získejte více nových zákazníků, díky děkovací stránce e-shopu

Děkovačka propojuje e-shopy a zajišťuje příliv nových zákazníků. Zkuste na svém e-shopu využívat nový marketingový kanál, který umožňuje sbírat leady a objednávky. Jaroslav Janíček z platformy Děkovačka nám ukáže, jak na to.

Jak plánovat obsah pro sociální média a ušetřit čas i nervy

Hana Nováková ze společnosti Kontentino představí nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích. Podělí se o své znalosti a zkušenosti: jak ideálně nastavit spolupráci mezi marketingovými týmy a klientem? Jak se při postování textů vyhnout nedorozuměním nebo publikování obsahu s překlepy? A jak při tom všem dosáhnout také časové úspory?

Jaká konkrétní témata online konference Nástroje v marketingu nabídne?

  • Analýza chování uživatelů webu
  • Analýza sociálních sítí
  • SEO a správa linkbuildingu
  • Plánování obsahu pro sociální sítě
  • Cookie lišty odpovídající aktuální legislativě
  • Digitální analytika
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Tvorba webových stránek
  • Organizace a řízení projektů

Všechny potřebné informace najdete na webu konference. Vstupenky je možné zakoupit zde. Nástroje v marketingu proběhnou online ve čtvrtek 17. března. Z průběhu akce získají účastníci videozáznam.

Na krátkém videu si můžete udělat představu, jak vypadal loňský ročník konference.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).