Na konferenci WebTop100 jsme pozvali zástupce značek jako Česká spořitelna, Nazuby.cz, MAPO plasma nebo Relax, aby ukázaly konkrétní výsledky, postupy a kreativu svých neotřelých kampaní. Z úst špičkových odborníků na digitální marketing pak uslyšíte příklady, jak můžete uchopit příležitosti onlinu a posunout se tak ve svém podnikání. Sejdeme se 19. listopadu online.
Uslyšíte konkrétní výsledky těchto kampaní:
Eshop Nazuby.cz zvýšil svůj obrat od roku 2013 o 820 % a stal se jedničkou na trhu. Jak dál zvednout výkon velmi úspěšného webu a minimalizovat rizika kompletního redesignu, ukáže UX konzultant a designer Jan Junek na případové studii Nazuby.cz.
V záplavě negativních zpráv se na jaře rozhodla Česká spořitelna hledat pozitivní stránky karantény Se svoji online-first kampaní se ji podařilo dosáhnout 99,3% pozitivního sentimentu. Tak vznikla výzva #nechamsi na sociálních sítích, jejíž obsah dostal dokonce podobu televizního spotu.
Jak se podařilo znovu nastartovat návštěvnost centra MAPO plasma po celostátním lockdownu v rámci korona krize? LCG New Media přišla s novou kampaní “Hrdinů”, skrze kterou se podařilo 90% propad zlomit a odběry dostat na původní úroveň.
Uvidíte aktuální online reklamní kampaň produktů Relax, její cílové skupiny, tvorbu obsahu a kreativu, komunikační kanály, ale hlavně konkrétní výsledky.
Na konferenci WebTop100 se můžete těšit na odborníky napříč všemi disciplínami digitálního marketingu, jako jsou SEO, content, výkonnostní marketing (reklama na internetu a sociálních sítích), emailing, influencer marketing, rozvoj webu, použití umělé inteligence, zákaznická zkušenost, krizová komunikace, digitální PR a HR, brandová strategie, videoreklama nebo podcast.
-
Pavel Ungr zhodnotí SEO v tuzemských končinách a předvede, jak jít na obsah a design vašich webových stránek od lesa, aby se vaše stránky zobrazovali ve vyhledávačích a v případě jakýchkoliv změn jste si ušetřili práci.
-
Markéta Kabátová z uLab ukáže, jaké příležitosti a hrozby nás čekají v oblasti výkonnostního digitálního marketingu (PPC).
-
Odborník na optimalizaci webu a UX Ondřej Ilinčev zhodnotí, jak umí tuzemští odborníci svými aktivitami zvyšovat výkonnost firem s využitím webů.
-
Jak pracovat s loajalitou vašich současných zákazníků ukáže Petr Cikán z Sherpas TECH.
-
Daniel Kafka z agentury Fragile Media se zaměří na tvorbu strategie brandové kampaně.
-
Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side se ukáže, jak by měla probíhat úspěšná digitální transformace firmy.
-
Že videoreklama funguje a o vývoji videomarketingu v Čechách a ve světě vám poví Andrea Hurychová z WeDigital.
-
Tvorba efektivního firemního obsahu je téma Michala Schindlera z Creative Dock.
-
Inspiraci k byznysovému využití podcastů a predikci vývoje podcastové scény v následujících měsících přinese český pionýr podcastů Dan Tržil.
-
Na roliInstagramu ve vašem marketingovém mixu se zaměří instagramerka Aki Votrubová.
-
Aktuálním stavem influencer marketingu u nás i za kopečky a předpokládaným posunem do roku 2021 vás provede Petr Srna z Word of Online.
-
Irena Zatloukalová z agentury FENEK představí základní pravidla krizové komunikace, která platí, ať jste firma, značka, nebo česká vláda.
-
Kam se za poslední léta v tuzemsku posunula HR komunikace a kam její autenticitu směřovat dál? To je téma Petra Skondrojanise z COCUMY.
-
Nejzajímavější případy implementace umělé inteligence přinese Jan Romportl z O2, odborník na zlepšování zákaznické zkušenosti.
-
Předseda poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 Petr Kleiner zhodnotí rok 2020 v československém digitálu. Zodpoví otázky, kam kráčí český digitál, jak je na tom v porovnání se zahraničím a co lze vyčíst z kvality letošních soutěžních projektů WebTop100.
Přednášející se vám krátce představí v tomto videu:
Připojte se s námi 19. listopadu do virtuálního studia na konferenci WebTop100 a posuňte své projekty o krok dál. Zaregistrovat se můžete na stránkách TUESDAY Business Network.
Hlavním partnerem akce je Forpsi, dalšími partnery jsou DameJidlo.cz, Dognet a Dobrý web. Mediálními partnery jsou Marketing Journal, Ecommerce Bridge a Nakladatelství FORUM. Pořadatelem akce je agentura Sherpas a produkci zajišťuje Internet Info.