Úspěšný e-shop = loajální zákazníci

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky. Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy?
16. 8. 2016

Sdílet

78 % spotřebitelů připouští, že nejsou loajální. 46 % lidí přejde k nové značce, jen aby získali nějakou odměnu. A 29 % spotřebitelů mění značky jednoduše pro větší rozmanitost a novost. Existuje zkrátka příliš mnoho možností, aby zůstali věrní jedné jediné.

Na konferenci E-Business Forum se letos zaměříme právě na loajalitu. Zjistíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál.

A na co konkrétně se můžete těšit?

Zákazník má dnes tolik možností jako nikdy předtím. Nabídku jednotlivých e-shopů si porovná v několika vteřinách. Jaké faktory přitom ovlivňují jeho rozhodovací proces? Lze ho nějak řídit a ovlivnit? Lze dosáhnout alespoň jisté míry věrnosti? Dozvíte se od specialistky na strategii značek a analýzu zákaznického chování Jany Lelovičové z KNOWLIMITS Group. 

Zakladatelka Sushiqueen Bára Rektorová rozebere, jak si získat a udržet loajální zákazníky pomocí jednoduchých a levných technik a strategií, na které se často zapomíná.

Tomáš Haškovec, ředitel marketingu SpokojenyPes.cz je přesvědčen, že zákazníka nejspíše udržíte zážitkem a osobním přístupem. Ve své přednášce prozradí základní mantru pro obchod, logistiku, support i marketing. 

Radek Hrachovec z Pricewise, který už skoro dvacet let zkoumá loajalitu zákazníků, přichází se špatnou zprávou: Žádná opravdová loajalita zákazníků neexistuje. Tvrdí, že lidé jsou nejvíce věrní z pohodlnosti, proto nabádá k rozdávání, a ukáže, jak využívat odměny v obchodním vztahu.

Na konferenci dále vystoupí například ředitel Heureky Tomáš Braverman, CEO Mall Group Jakub Havrlant, Michal Bilka ze Slevomatu, zakladatel Slevomatu a DameJidlo.cz Tomáš Čupr nebo CEO Bonami David Šiška. 

Konference E-Business Forum se koná 27. září v Praze. Podrobnosti z programu i možnost registrace najdete zde.

Generálním partnerem konference je Heureka. Pro APEK ji produkuje Internet Info

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).