Ústředním tématem konference o značkách je rebranding.

Na to, kdy má skutečně smysl značku měnit, přijdou účastníci BRANDstormingu už 14. března v Praze. Pojďme se podívat na to, co je čeká.
14. 2. 2018

Sdílet

Rebranding, renaming, repositioning, restart. Vypadá to, jako by brand building byl hlavně o změnách. Odpověď na otázku „Jak se mění značky?“, se budou snažit najít organizátoři konference BRANDstorming. TUESDAY Business Network ve spolupráci s Lovebrand se při výběru letošních řečníků zaměřili především na jejich vlastní zkušenosti s přejmenováním značky, vytvářením nové grafické identity, nastavováním tonality komunikace nebo předáváním nastavené značky do týmu.

A kdo se vám na konferenci představí?

Maru Kortanová z Pábení vám poradí, jak rozmluvit značku – co je třeba udělat, než začnete vyprávět její příběh. Rostislav Peníška z Adrop.cz vám poví, jak využít rebranding k nakopnutí firmy – co dělat pro zapojení celého týmu a zvýšení jeho nadšení.

Petr Rubáček z Remembership vám ukáže, jak vypadala cesta rebrandingu Obsahové agentury – co je za designem, který pomáhá odlišit značku od konkurence. Matez Jindra a Honza Páv vám odhalí, jak na výběr nového názvu pro značku – co takový proces obnáší a jak to dělají v Lovebrand.

Tomáš Hrivnák z Hrivnak a Luboš Plotěný z Sherpas vám předvedou, jak na naming – co vás čeká při hledání a výběru nového jména a co konkrétně řešili při rebrandingu Dobrého webu na Sherpas.

Podívejte se na program konference, kde najdete také formulář pro registraci.

Staňte se i vy součástí klíčové události pro značky. Přijďte 14. března do kulturního prostoru Royal v Praze. Celodenní konference je určena všem, kteří se pohybují kolem značek – majitelům a šéfům firem, markeťákům, brand manažerům i grafickým designérům.

Partnerem konference je BrandCloud, produktovým partnerem je AQUILA. Mediálně ji podporují Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci organizují konzultantská firma Lovebrand a TUESDAY Business Network v produkci vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).