Uzávěrka soutěže WebTop100 již 15. června

Web Top 100 logo Autor: 518993
Web Top 100 logo
Již 15. června 2009 skončí registrace do letošního ročníku soutěže WebTop100, oceňující kvalitu a profesionalitu webů českých firem. Společnosti mohou přihlásit své internetové stránky do 11 oborových žebříčků nebo dvou speciálních žebříčků – Microsite a Marketingový nástroj.
2. 6. 2009

Sdílet

Konzultační centrum Dobrý web pořádá letos již osmý ročník projektu WebTop100, jenž oceňuje úroveň internetových prezentací českých firem. Do některého z 11 oborových žebříčků se může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami.

Weby je možno registrovat prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100. Uzávěrka soutěže je již zanedlouho: 15. června 2009.

Co získáte:

  • písemné individuální zhodnocení přihlášené prezentace –zajímavá zpětná vazba
  • možnost porovnání úrovně přihlášené webové prezentace s konkurencí
  • vstup zdarma na celodenní odbornou konferenci WebTop100 pro svého zástupce
  • pozvánku na slavnostní vyhlášení výsledků soutěže
  • odbornou studii o firemních webech shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání
  • možnost využití účasti v soutěži v rámci vlastního PR, příležitost zviditelnit se
  • inspirace pro další činnost

Pro webdevelopery platí AKCE 4+1 zdarma: přihlásíte-li čtyři webové prezentace, máte registraci páté zdarma.

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2009:

  • Auto-moto
  • IT
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Obchod a prodej
  • Průmysl
  • Energetika
  • Transport
  • E-shop
  • Potravinářství a gastronomie
  • Kultura

Kromě oborových žebříčků mohou firmy své weby přihlásit do některé ze dvou speciálních kategorií, kterými jsou Microsite a Marketingový nástroj.

Více podrobností o soutěži si můžete přečíst na http://www.web­top100.cz/zebric­ky.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Czech republic, hlavním partnerem společnost ACTIVE 24 a partnerem sdružení TUESDAY Business Network. Mediálními partnery jsou týdeník Marketing&Media, zpravodajské servery Aktuálně.cz a Profit.cz a portál Centrum.cz.

Web Top 100 partneři
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).