Hlavní navigace

V karlínské Spojce radily e-commerce jedničky s byznysem

Ilustrační obrázek Autor: David Zac
V říjnu se v pražském Karlíně pod záštitou české fulfillmentové jedničky Mailstep konala networkingová akce na téma „Jak nakopnout byznys do konce roku“.
7. 11. 2022

Sdílet

Partneři z oblasti e-commerce si mohli poslechnout přednášky zástupců Seznamu, Balíkovny či Heuréky, sdílet své zkušenosti a dozvědět se, jak využít obchodních příležitostí, které nejen závěr roku přináší. 

Praha, Česká republika, 3. listopadu 2022 – Na sto hostů z řad e-commerce specialistů se potkalo v karlínské Spojce s cílem vyměnit si oborové know-how, něco se přiučit a seznámit se s novými inovativními přístupy v podnikání. V rámci celkem šesti přednášek rozebrali CTO Mailstepu Martin Maro, manažer útvaru e-commerce Balíkovny Dan Šenkýř, Head of Merchant Sales Martin Skopálek z Heureky, specialista na marketingové strategie Petr Matoušek, který se teď v rámci firmy promoGEN specializuje e-mail marketing, Michal Hájek, autor obchodního a logistického omnichannelu Salexpander a senior konzultant S-klik Jakub Loula ze Seznamu témata od vývoje trhu, přes emailing, až po marketingové příležitosti a logistická řešení budoucnosti.

„Akce měla několik cílů a splnila je na 100 procent. Chtěli jsme se s klienty po čase setkat, popovídat si o stavu jejich byznysu a o jejich plánech. Sdílet s nimi naše plány a vize, abychom jim ukázali, že jsou v dobrých rukou,“ říkáDavid Začal, obchodní ředitel společnosti Mailstep, který akci moderoval. Sám zve kohokoliv, koho e-commerce zajímá více do hloubky, na další plánované akce.

Mailstep dobývá Evropu

Tuzemský lídr v oblasti fulfillmentu napíná své síly k expanzi a dalšímu rozvoji služeb. Jeho nově otevřené vývojové centrum v Karlíně se zaměřuje na digitalizační projekty v logistice a lepší napojení na e-shopové platformy, k last mile dopravcům nebo na marketplaces po celém světě, rozšiřuje skladovací a expediční prostory a expanduje do Itálie. V příštím roce má Mailstep v plánu pokořit další hranice a vstoupit na nové trhy. Stejné ambice má i pro své klienty.

„Chceme svým klientům pomáhat růst. Proto jsme dovedli prezentující z řad Seznamu, Heureky, Balíkovny, specialistů na marketplaces či newslettery, kteří klienty mohli na jednom místě edukovat a inspirovat. Mimo jiné si naši partneři odnesli několik speciálních nabídek a příležitostí od oborových specialistů, které mohou zužitkovat pro rozvoj svých služeb,“ dodal David Začal.

O společnosti Mailstep:

Mailstep je logisticko-technologická společnost a lídr trhu v České republice v oblasti fulfillmentu pro e-shopy. Aktuálně zajišťuje servis pro více než 200 e-shopů střední a západní Evropy, a pro několik evropsky významných klientů v oblasti e-commerce subscription (předplatné věcí). Technologické řešení Mailstepu je propojeno s více než 50 evropskými balíkovými dopravci, předními marketplaces a největšími tuzemskými i světovými e-shopovými platformami (Shoptet, Shopify a další). Mailstep je na trhu od roku 1990. V roce 2021 koupila investiční skupina Emma Capital Jiřího Šmejce 70% podíl ve společnosti Mailstep, zakladatel společnosti Jan Rozlivka drží 30% podíl.

Co je fulfillment?

Fulfillment je komplexní služba určená pro podnikatele v oboru e-commerce, kterým pomáhá zajistit veškeré logistické aspekty jejich e-shopů – od skladování, přes balení objednávek po doručení koncovému zákazníkovi. Přenechat celý proces logistiky fulfillmentovým expertům umožní majitelům e-shopů se soustředit na jejich rozvoj (produktový, obchodní nebo marketingový). Celý proces je zcela škálovatelný, takže bez ohledu na to, jak rychle rostou, mají zaručenou stejnou kvalitu servisu pro každou objednávku.

Kontakt pro média:

Jiří Böhm                                           Matouš Mareš

jiri.bohm@abbba.cz                           m­atous.mares@abbba.cz

+420 732 653 675                               +420 724 142 660

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).