Virtuální telefonní ústředna umí nahradit vaši pobočkovou ústřednu

Virtuální ústředna je profesionální hlasové řešení, které zcela pokrývá potřeby při firemní komunikaci. Jejím pořízením získáte cenově výhodné volání, v rámci firmy zcela zdarma.
11. 6. 2013

Sdílet

Připravte se na expanzi vaší společnosti a ušetřete desetitisíce za telefonní služby.
Řada firem již využívá výhod Virtuální ústředny od UPC Business. Jejími hlavními přednostmi jsou nízké pořizovací náklady bez nutnosti zakoupení hardwaru, jednoduché nastavení a monitoring prostřednictvím internetového rozhraní a řada přidružených služeb, které přinesou větší komfort vám i vašim zákazníkům.

UPC Business Virtuální ústředna je profesionální hlasové řešení na bázi virtualizace, které plně nahrazuje klasickou pobočkovou telefonní ústřednu a šetří tak náklady za její pořízení, správu a provoz.

Co jsou to virtuální ústředny?

Virtuální ústředny neboli VPBX jsou komfortní náhradou za rozšířené pobočkové ústředny. Ty svého času umožňovaly klientovi poměrně velkou škálu funkcí, ale jejich nevýhodou byla pořizovací cena a také do jisté míry horší podmínky pro jejich upgrade např. při přidávání dalších telefonních aparátů.

Řešení UPC Business Virtuální ústředny je postaveno na IP telefonii a svým rozsahem a mírou flexibility je schopno kompletně pokrýt nejnáročnější telekomunikační potřeby malých a středních firem, institucí i velkých podniků.

Kdy mám začít uvažovat o pořízení virtuální ústředny?

Služba UPC Business Virtuální ústředna je vhodná pro klienta, který potřebuje připojit alespoň tři uživatelské stanice. Celý proces zprovoznění je jednoduchý, protože službu dodává UPC Business na klíč, včetně IP telefonů. Ty se pomocí datových přípojek připojí do sítě UPC a zde na virtuální ústřednu.

Jak složitá je obsluha virtuální ústředny? 

Důraz je kladen zejména na uživatelsky jednoduché funkce VPBX, které si klient může sám jednoduše nakonfigurovat přes webové rozhraní. Má zde samozřejmě k dispozici přehled o nákladech a jednotlivých voláních. Řešení je vždy připravováno na míru konkrétnímu zákazníkovi.

Co mi VPBX umožňuje?

Samozřejmou funkcí virtuální ústředny je inteligentní směrování příchozích hovorů dle nastavených podmínek. Další výhodou je možnost vytáčení hovorů z počítače nebo zobrazování informací o volajícím z CRM systému díky technologii TAPI. Samozřejmostí je flexibilní interaktivní hlasová komunikace IVR s možností výběru přepojení na konkrétní linku, nebo přehrání zákaznických informací. Mnozí klienti oceňují také funkci Mobility extension, která jim umožňuje využívat všech funkcí virtuální ústředny i na mobilním telefonu.

Z důvodů garance dostupnosti a bezpečnosti provozování této komunikační platformy je služba provozována výhradně na sítí UPC Business. Na konektivitě jiných poskytovatelů nemůžeme garantovat dostupnost, kvalitu a další důležité provozní parametry služby.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).