12. března 2019 bude v pražském Royalu nadprůměrná koncentrace lovebrandů. Přijďte se přiučit, jak se stát jedním z nich. Přijďte budovat svou značku na 5. ročník konference BRANDstorming.
Pro jaká témata zahoříme?
- Chcete značku zmodernizovat nebo posunout jiným směrem? Od Lucie Tarbajovské z Kofoly uslyšíte inspirativní case study o rebrandingu značky Royal Crown Coly.
- Jste teprve na začátku? František Peterka z Driveto předvede, jak vypadá růst startupového projektu v průběhu jednoho roku.
- Nebo vám již leží brand strategie na stole? Honza Páv z Makevision a Zuzana Brečanová z Lovebrand názorně ilustrují, co všechno vám může zkřížit při její implementaci cestu a jak ty “klacky” překročit.
- Nové logo? Cest, jak se dopracovat k novému vizuálnímu stylu, nebo designu nějakého produktu, je mnoho. Může to stát miliony. Radim Tuček ukáže, jak získat inspiraci v designerské soutěži.
- Brand je stěžejní i pro HR marketing. Jak nastavit značku pro potenciální zaměstnance? Musí být především uvěřitelná, aby lidé neutíkali ve zkušebce. To je téma Maru Kortanové z Pábení.
- „Žijeme v době sdílené“. Každý druhý z nás je na sociálních sítích. Lidé se tu baví i nakupují. Každý den tu tráví víc a víc času. Jak toho využít pro šíření brandu a budování komunity? O tom více blogerka Gabriela Bartošovská.
- AdamZbiejczuk do komunikace na sociálních sítí zapojí zaměstnance a zaostří na budování značky v B2B.
- Metoda BrandPersonality vám pomůže udělat značku pro lidi, a ne pro management. Jak změřit osobnost značky a přizpůsobit ji různým profilům zákazníka přednesou psycholožka Nikola Frollová a marketér Adam Ondráček. Hodně přínosná tato metoda může být, plánujete-li využít chatboty apod.
Dejte si 12. března 2019 rande s úspěšnými značkami a posuňte tu svoji kupředu. Přijďte na konferenci BRANDstorming.
Zde si můžete prohlédnout podrobný program konference BRANDstorming nebo se pohodlně zaregistrovat online. Těšíme se na vás v půvabných prostorách Royal v Praze.
Partnerem konference je BrandCloud. Mediálně ji podporují odborné weby Marketing Journal, MediaGuru.cz a CZECHDESIGN.CZ. Akci organizuje TUESDAY Business Network v produkci vydavatelství Internet Info.