Vytěžte z digitálního marketingu maximum pro váš byznys

Konference WebTop100 opět ukáže, jak vést online kampaně k větší efektivitě. Letos se zvláštním důrazem na využití dat a analytiky.
3. 10. 2018

Sdílet

Ve dvou sálech zazní případové studie a expertní analýzy na témata, která vám pomohou nakopnout marketing a online obchod ve vaší firmě. Letos budeme hodně řešit data a jejich kreativní využití, měření návratnosti investic do kampaní, spočítáme jejich smysluplnost a podíváme se na online marketing také z hlediska legislativy. 

Dozvíte se, jak na instagram stories, jak graficky ztvárnit cenu a uspořádat co nejlépe webové stránky. Podíváme se na digitální cyklus kampaně i její obsahovou stránku. Získáte tak mnoho dalších užitečných informací pro vaše podnikání, které se bez online obchodu dnes často neobejde.

Jak z digitálního marketingu vytěžit maximum ukáží na 17. ročníku konference WebTop 100 ti největší odborníci.

  • Zakladatelka marketingové agentury uLab Markéta Kabátová vám řekne, které reporty a metriky sledovat, abyste si byli jisti, že se na vašich kampaních dobře pracuje. Pavel BrecíkaMall Group pak na praktickém příkladu ukáže, jak jednoduché je změřit každou investovanou korunu do online marketingu. 

Markéta Kabátová

  • A co legislativa? „Že vám PPC kampaně nebudou vydělávat je až druhý nejhorší scénář,“ upozorňuje advokátka Petra Dolejšová z eLegal. Když si totiž vy nebo vaše agentura netykáte se zákony, můžou vás špatně nastavená PPCčka dostat i do větších malérů, než jsou mizivé konverze. Na praktických příkladech si ukážeme, co mají společného PPC reklamy a nekalá soutěž, GDPR, autorská práva, ochranné známky a očekávané ePrivacy, co z toho fakt smrdí průšvihem a nad čím můžete mávnout rukou.

Petra Dolejšová

Všechno, co jste chtěli vědět o cenotvorbě a báli jste se zeptat, se dozvíte od UX experta Ondřeje Ilinčeva: Jakou cenu zvolit (je lepší přesná nebo zaokrouhlená), jak ji graficky ztvárnit (jakou použít velikost písma a kam cenu na stránkách umístit), kdy dávat slevy a jaké i jak řešit placení po částech

  • Instagram Stories nejsou jen mizící obrázky a videa. Mohou se stát efektivním nástrojem, který podpoří dosah a popularitu instagramového profilu, a tím pomohou vašemu podnikání. To je téma specialistky na Instagram a influencerkyAki Votrubová

Aki Votrubová

  • Filip Černý, marketingový ředitel lovebrandu s hudebními nástroji Kytary.cz, se s vámi podělí o zkušenosti s průnikem na zahraniční trhy.
  • Jak využít data o vašich zákaznících a data získaná z minulé kampaně? Nakoukněte s Michalem Pastierem do kuchyně tolik oceňované Zaraguzy a dozvíte se, jak nejefektivněji využít data na kreativní kampaně, které prodávají. 

Michal Pastier

  • Známý hacker Michal Špaček, jehož cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby i aplikace, prozradí pár triků, jak detekovat úniky dat

A to rozhodně není všechno. Více se dozvíte v programu. WebTop100 je konference o digitálním marketingu s přesahem. Pomůžeme nahlédnout do komplexnosti, ale i otevřít dveře novým tématům. 

Neváhejte a zapište si do kalendáře: Čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 – konference WebTop100Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnerem akce jsou Digital Vision Seznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).