Ve dvou sálech zazní případové studie a expertní analýzy na témata, která vám pomohou nakopnout marketing a online obchod ve vaší firmě. Letos budeme hodně řešit data a jejich kreativní využití, měření návratnosti investic do kampaní, spočítáme jejich smysluplnost a podíváme se na online marketing také z hlediska legislativy.
Dozvíte se, jak na instagram stories, jak graficky ztvárnit cenu a uspořádat co nejlépe webové stránky. Podíváme se na digitální cyklus kampaně i její obsahovou stránku. Získáte tak mnoho dalších užitečných informací pro vaše podnikání, které se bez online obchodu dnes často neobejde.
Jak z digitálního marketingu vytěžit maximum ukáží na 17. ročníku konference WebTop 100 ti největší odborníci.
- Zakladatelka marketingové agentury uLab Markéta Kabátová vám řekne, které reporty a metriky sledovat, abyste si byli jisti, že se na vašich kampaních dobře pracuje. Pavel Brecíka z Mall Group pak na praktickém příkladu ukáže, jak jednoduché je změřit každou investovanou korunu do online marketingu.
Markéta Kabátová
- A co legislativa? „Že vám PPC kampaně nebudou vydělávat je až druhý nejhorší scénář,“ upozorňuje advokátka Petra Dolejšová z eLegal. Když si totiž vy nebo vaše agentura netykáte se zákony, můžou vás špatně nastavená PPCčka dostat i do větších malérů, než jsou mizivé konverze. Na praktických příkladech si ukážeme, co mají společného PPC reklamy a nekalá soutěž, GDPR, autorská práva, ochranné známky a očekávané ePrivacy, co z toho fakt smrdí průšvihem a nad čím můžete mávnout rukou.
Petra Dolejšová
Všechno, co jste chtěli vědět o cenotvorbě a báli jste se zeptat, se dozvíte od UX experta Ondřeje Ilinčeva: Jakou cenu zvolit (je lepší přesná nebo zaokrouhlená), jak ji graficky ztvárnit (jakou použít velikost písma a kam cenu na stránkách umístit), kdy dávat slevy a jaké i jak řešit placení po částech
- Instagram Stories nejsou jen mizící obrázky a videa. Mohou se stát efektivním nástrojem, který podpoří dosah a popularitu instagramového profilu, a tím pomohou vašemu podnikání. To je téma specialistky na Instagram a influencerkyAki Votrubová.
Aki Votrubová
- Filip Černý, marketingový ředitel lovebrandu s hudebními nástroji Kytary.cz, se s vámi podělí o zkušenosti s průnikem na zahraniční trhy.
- Jak využít data o vašich zákaznících a data získaná z minulé kampaně? Nakoukněte s Michalem Pastierem do kuchyně tolik oceňované Zaraguzy a dozvíte se, jak nejefektivněji využít data na kreativní kampaně, které prodávají.
Michal Pastier
- Známý hacker Michal Špaček, jehož cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby i aplikace, prozradí pár triků, jak detekovat úniky dat.
A to rozhodně není všechno. Více se dozvíte v programu. WebTop100 je konference o digitálním marketingu s přesahem. Pomůžeme nahlédnout do komplexnosti, ale i otevřít dveře novým tématům.
Neváhejte a zapište si do kalendáře: Čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 – konference WebTop100 v Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.
Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnerem akce jsou Digital Vision a Seznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.