Hlavní navigace

Vytuňte tvorbu obsahu na sociální sítě na marketingovém setkání online

Ilustrační obrázek Autor: Internet Info
MARKETING MEETING se zaměří na specifika tvorby obashu pro TikTok či efektivní a jednoduchou práci v Canvě, na publikační plán i na to, jak obsah užitečně recyklovat.
15. 11. 2022

Sdílet

Chtěli byste vytvářet zajímavý a inspirativní obsah pro sociální sítě tak, aby vzbudil pozornost a zaujal vaše fanoušky a zákazníky? Inspirujte se na dalším online MARKETING MEETING: Tvorba obsahu pro sociální sítě, jak nastavit efektivní obsahovou strategii pro sociální sítě, připravit si publikační plán, grafiku v Canvě nebo jaká jsou specifika obsahu pro TikTok. S vybranými profíky na tvorbu obsahu se potkáme 13. prosince online.

Čekají vás tato témata:

Best practices při tvorbě obsahu na sociální sítě

Video, nebo obrázek? Se zvukem, nebo bez? Dlouhý, nebo krátký text? Facebook, Instagram, nebo TikTok? Reagovat, nebo mazat? Best practices při tvorbě obsahu pro sociální sítě značek, které chtějí, aby jejich komunikace měla smysl a přinášela byznys, vám ukáže Jan Fryč z komunikační skupiny Ogilvy.

Jak díky práci v Canvě vytvářet obsah lehce a s nadšením

David Svoboda,expert na jednu z nejoblíbenějších platforem pro vizuální komunikaci Canva, ukáže konkrétní postupy a vychytávky pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Dozvíte se, kde hledat licenčně ošetřené vizuály, jak dodržet nastavená pravidla značky, jak naplánovat příspěvky v plánovači, jak jednoduše sestříhat video anebo nachystat příspěvek pro více platforem naráz.

Jak na tvorbu obsahu na TikToku, abyste se bavili vy i vaši sledující

TikTok patří mezi nejoblíbenější sociální sítě mladé generace, přesto není moc využívaný společnostmi pro reklamu a brand awareness. To ale není případ Kauflandu, který za komunikaci na této síti získal už několik ocenění. Pojďme si s Janem Molinou z Kauflandu ukázat cestu k tvorbě obsahu, aby bavil uživatele a zvýšil povědomí o značce.

Jak jednoduše připravit publikační plán na sociální sítě

Jak pomocí recyklace tvořit publikační plán, díky kterému efektivně zužitkujete obsah určený pro jiné marketingové kanály? Barbora Žižková ze Včeliště vám na konkrétních příkladech ukáže, jak přemýšlet nad tvorbou příspěvků, v jakých formátech lze na sociálních sítích využít blogové články, videa i případové studie a jak vhodně zužitkovat obsah newsletterů.

Jak nastavit cíle a strategii komunikace na Facebooku a Instagramu

Na sítích už nestačí jen publikovat hezké fotky a texty bez chyb. Jak vybrat a nastavit cíle komunikace na jednotlivých sociálních sítích a proč už dávno není nejdůležitější počet fanoušků a lajků ukáže Tomáš Stehlík z Fairy Tailors.

Program a všechny profily přednášejících posledního letošního setkání MARKETING MEETING najdete na webu akce, kde se můžete i zaregistrovat

Partnerem akce je Dobrý web, mediálními partnery pak Marketing Journal a Newsfeed.cz. Organizátorem je Tuesday.cz a produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).