WebTop100 přichází se sérií unikátních studií

Projekt WebTop100 vytvořil devět jedinečných studií, které se věnují jak problematice mobilních webů, tak i například lokální reklamě v internetových vyhledávačích.
19. 6. 2012

Sdílet

Své dlouhodobé zkušenosti prostřednictvím studií předávají odborníci z konzultační agentury Dobrý web a její UX divize ExperienceU. Cílem rozsáhlého materiálu je přinést zástupcům firem aktuální informace, které mohou zúročit ve vlastním byznysu, vysvětluje Pavel Kilian, manažer projektu WebTop100. Pomocí studií chceme firmám dodat náskok oproti konkurenci, dodává Kilian.

S mobilem do banky

Jedna ze studií se zabývá fenoménem mobilních webů a aplikací finančních institucí v České republice. Studie hodnotí úroveň mobilních webů či aplikací u celkem 12 finančních institucí a vysvětluje, proč je v současnosti nutné se zajímat o mobilní verzi firemního webu, jak začít s jeho tvorbou a na co si dát při jeho přípravě pozor. Více než 30stránková studie dále obsahuje přehledné srovnání přístupů k řešení mobilního webu – kdy je lepší využít aplikaci, kdy mobilní web a co je to responsive design.

Využití místního vyhledávání v reklamě i mobilní web v IT

Další studie se věnují například mobilnímu webu v oborech IT či transport, reklamě v místním vyhledávání pro gastronomické a potravinářské firmy nebo dashboardům v Google Analytics pro e-shopy. Přehled studií je k nalezení na adrese http://www.webtop100.cz/studie.

Jednotlivé studie jsou zdarma dostupné pro Silver, Gold a Platinum členy WebTop100, pro ostatní jsou k dispozici za 4950 Kč bez DPH.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).