Microsoft Dynamics CRM je obecně známé zejména svoji uživatelskou přívětivostí. Ovládá se totiž z prostředí Outlooku, nabízí s ním snadné propojení i totožné ovládání. Ve verzi 2011 však přináší řadu novinek. Tou nejvýznamnější je interaktivní přehledový pohled – tzv. řídící panel – ve kterém okamžitě vidíte znázorněny ty nejdůležitější ukazatele jako je třeba plnění obchodního plánu, podíl jednotlivých regionů, produktů a zákazníků na obchodních výsledcích apod. Vše si přitom můžete snadno nadefinovat podle vlastní potřeby. Každý uživatel si přitom může vytvořit svůj vlastní pohled. Totéž se pak týká i reportů. V důrazu na komfort uživatele šel Microsoft dokonce tak daleko, že úpravy reportů a grafů jsou uživatelsky velice podobné přípravě grafů a kontingenčních tabulek v sesterském Excelu. Vše je tak vyřešeno během pár kliknutí.
Síla Microsoft Dynamics CRM však není jen v uživatelském rozhraní. Velkou chválu si od uživatelů získává za svoji otevřenost, snadnou propojitelnost s dalšími informačními systémy často i třetích stran a zejména pro svoji možnost naprostého přizpůsobení individuálním potřebám zákazníka. Tu Microsoft přenesl i do CRM 2011 Online, které je poskytováno formou služby s poplatkem 750 Kč měsíčně za 1 uživatele. Cesta k CRM od Microsoftu je tak nyní velice jednoduchá a rychlá. Po vyplnění registračních údajů se dostanete k základním modulům, které v případě potřeby implementační partner přizpůsobí vašim potřebám. Do 7 dnů od prvotní registrace tak není problém mít k dispozici plně funkční CRM pro všechny obchodníky, včetně zanesených základních uživatelských úprav a proškolení uživatelů. Microsoft Dynamics CRM 2011 vám tak umožní se konečně soustředit hlavně na business a nikoliv jen na sběr a zpracování dat.
Více o Microsoft Dynamics CRM 2011 a zkušební verzi se dozvíte na www.zkuscrm.cz.