Je hloupé ztrácet čas a peníze vývojem něčeho, co už bylo stokrát vyvinuté. Zvláště pokud je k dispozici chytré řešení, které vám umožní ušetřit a navíc přesně vyhoví vašim potřebám a požadavkům. Právem oblíbené jsou dnes balíčkové
e-shopy.
Vybrat si z několika variant, aby přesně seděla vašim potřebám, můžete třeba z nabídky významného evropského poskytovatele služeb v oblasti hostingu domén, společnosti ACTIVE 24. Základní verze vás vyjde sotva na pár stokorun za měsíc, přitom už v základu za takto malé peníze dostanete pořádnou porci muziky.
Vlastní e-shop není drahý
Velmi slušný diskový prostor 1 GB a možnost vystavení až 170 produktů bez dalších poplatků, k tomu sada šikovných marketingových nástrojů a funkcí. To už představuje opravdu komfortní infrastrukturu pro vedení menšího e-shopu. U vyšších úrovní se paleta nástrojů, jež můžete pro své internetové podnikání využít, znatelně rozšiřuje. Poměr cena a výkon však stále zůstává naprosto bezkonkurenční.
Varianta Premium vám již poskytne možnost vést rozsáhlý nákupní portál srovnatelný se špičkami v oboru a to za zlomek prostředků, které byste museli obětovat do vývoje vlastního řešení na míru. Jednorázová investice by se vám vracela mnoho dlouhých let. Bohatou škálu funkcí a štědrou kapacitu e-shopu Premium přitom můžete využívat za necelé dva tisíce korun měsíčně.
Uživatelsky přívětivý z obou stran
Dříve než se blíže rozepíšeme o jednotlivých chytrých funkcích, jimiž se e-shopový systém od ACTIVE 24 může pochlubit, musíme zmínit největší trumf a jeho hlavní klad. Tím je uživatelská přívětivost a intuitivnost prostředí. A to nejen, pokud v takovém e-shopu nakupujete (k dispozici je nespočet líbivých a funkčních šablon), ale také pokud jej spravujete. Prostě se jen přihlásíte a je to. V editačním rozhraní nemusíte nic hledat, všechno je po ruce.
Administrace jde jako po másle. Jakákoliv operace zabere maximálně několik kliků, založit nový produkt nebo kategorii není bez nadsázky komplikovanější, než odeslat e-mail. V orientaci napomáhá přehledné menu a chytrý systém sledování změn. Ostatně, přesvědčit se můžete na vlastní kůži, vyzkoušejte si sami dvoutýdenní zkušební verzi zdarma.
Dveře Evropy i světa dokořán
Jakmile máte co prodávat a kde, nastává další starost a mnohdy ta nejobtížnější. Musíte najít své zákazníky. Abyste je nalezli co nejjednodušeji, a aby oni co nejsnáze našli cestu k vám a k vašemu zboží, k tomu vám dobře poslouží marketingové nástroje začleněné do systému. Hodit se vám jistě bude možnost prodávat své zboží skrze oblíbené zbožové vyhledávače, jako jsou Heuréka, Zboží.CZ a další.
Pokud vaše obchodní ambice přesahují hranice naší republiky a rádi byste s vaším novým e-shopem zabodovali i u zahraničních zákazníků, vyplatí se využít doménového jména s koncovkou .EU. Nemusíte se bát žádných velkých investic navíc, evropskou doménu nyní můžete získat už za 49 Kč, což je méně, než zaplatíte v hospodě za dvě piva.
Uvidíte, že tento krok se vám vyplatí, protože tradiční česká .cz doména nemá na západ od našich hranic příliš dobrý zvuk. Se souhrnnou evropskou doménou budete pro německého, francouzského nebo britského zákazníka mnohem důvěryhodnější. To stejné bude platit i pro potencionální zákazníky ze zámoří, z Ameriky či z Asie.
Bude vás to bavit
V jednoduchém editačním rozhraní si můžete donekonečna vyhrát s nastavením slevových akcí, systém umožňuje rozesílat hromadné e-maily, můžete tak připravit na každý týden jinou speciální nabídku, jež zaručeně zaujme vaše zákazníky a vám přinese kýžený zisk. Díky tomu, že můžete zcela za hlavu hodit starosti ohledně chodu celého systému, vám zbyde dostatek času na hledání ideálního obchodního modelu.
Pár slov na závěr? Žádné starosti s chodem, volné ruce pro ten pravý byznys, technická podpora 24/7, odladěný systém, co šlape jako hodinky, editace jednoduchá jako facka, hromada šikovných funkcí a vychytávek – zkrátka komplexní služba, která sedne každému. Když se na to podíváte takhle, opravdu se vám chce trápit se s děravou opensource aplikací, která vám každou chvíli může spadnout na hlavu, nebo si za drahé peníze pořídit e-shop na míru, který nenabídne nic navíc? Odpověď je zdá se jasná. Budoucnost e-commerce patří balíčkovým řešením e-shopů.