Proces, při kterém dochází ke změně vizuálního ztvárnění značky. Nejčastěji jde o aktualizace a modernizace grafické stránky loga a související vizuální identity (změna fontu, posun v barevné škále atp.). V nejradikálnější variantě rebrandingu může jít až o tzv. renaming, tedy změnu samotného názvu značky.
Rebranding by neměl probíhat jen proto, že má firma „prostě staré logo“. Měl by mít konkrétní záměr, např. repositioning, změnu vnímání značky, vstup na novou lokalitu nebo rozšiřování nabídky.
Příklad: Pokud si chce nová podoba značky vzít to dobré ze staré značky, je dobré o rebrandingu zákazníky informovat (třeba jako když se měnil Škofin na Volkswagen Financial Services). Pokud by si odnesla asociace, které nechce, raději ať o rebrandingu pomlčí (bezpečnostní agentura ABL se po skandálech kolem poslance Bárty v tichosti přejmenovala na m2c).