Jak na marketing

Abyste věděli, jak nastavit a řídit svou značku

Průvodce je rozdělen do následujících částí, které svou posloupností přibližují celý proces nastavení obchodní značky. 

  1. Analýza trhu – prozkoumejte, kde je vaše místo na trhu
  2. Zákazník – poznejte chování zákazníků, vytvořte si cílové segmenty
  3. Definice značky – definujte, jaká je podstata značky
  4. Ztvárnění značky – navrhněte název, logo a další vizuální prvky
  5. Měření značky – změřte, zda značka přináší kýžený efekt

Cílem tohoto průvodce resp. slovníku je přibližit malým a středním podnikatelům téma budování značky. Nikoliv podat vyčerpávající odborný pohled na obor a podchytit všechny existující přístupy k jednotlivým částem brand buildingu. Jedině tak může tento slovník fungovat zároveň jako průvodce.

Průvodce vytvořili konzultanti Matez Jindra a Honza Páv. 


Matez Jindra

Honza Páv
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).