72563346
Vavrečkova 7040, Zlín, 760 01
Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem
1. 4. 2012
CZ72563346
institucionální sektor | Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení) |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 25 - 49 zaměstnanců |
461 | Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení |
62 | Činnosti v oblasti informačních technologií |
6820 | Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí |
6920 | Účetnické a auditorské činnosti; daňové poradenství |
73110 | Činnosti reklamních agentur |
7490 | Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n. |
82110 | Univerzální administrativní činnosti |
855 | Ostatní vzdělávání |
900 | Tvůrčí, umělecké a zábavní činnosti |
Vavrečkova 7040, Zlín 76001 |
Pr 1710, Krajský soud v Brně
výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 12. 6. 2012
p) zajištění zpracování účetnictví, mzdového účetnictví a personální agendy pro spolupracující příspěvkové organizace od 2. 6. 2016
A) správa 14l15 BAŤŮV INSTITUT (kulturně vzdělávací centrum sídlící v budovách označovaných jako budovy č. 14 a 15 bývalého areálu firmy Baťa) spočívající v: a) zajišťování provozu, údržby a majetkové správy 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
b) provozování informačního centra pro veřejnost včetně provozování šatny a úschovny zavazadel od 12. 6. 2012
c) tvorbě a správě webových stránek 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
d) tvorbě, vydávání a šíření periodických a neperiodických publikací (včetně propagačních materiálů) souvisedjících s provozem 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
f) zajištění správy vozového parku 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
g) zajištění marketingu a propagace 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
B) poskytování služeb spolupracujícím příspěvkovým organizacím (tj. Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně (IČO 00094889), Krajská knihovna Františka Bartoše (IČO 70947422) a Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně (IČO 00089982) v rozsahu: a) samostatně n ebo ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi či jinými právnickými či fyzickými osobami pořádání odborných konferencí, sympózií, seminářů a výstav vztahujících se k předmětu činnosti spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
b) pořádání kulturních a vzdělávacích programů souvisejících s činností spolupracujících příspěvkových organizací (hudební, literární, výtvarné, filmové a multimediální), folklórních vystoupení a umožnění věřejného předvádění autorských děl také dalšími z působy od 12. 6. 2012
c) samostatně nebo ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi či jinými právnickými či fyzickými osobami pořádání koncertů, představení, oslav a pořádání trhů vztahujících se k předmětu činnosti spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
d) samostatně nebo ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi či jinými právnickými či fyzickými osobami pořádání vzdělávacích a výchovných kurzů pro veřejnost od 12. 6. 2012
e) ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi sestavení každoročního plánu služeb poskytovaných všemi spolupracujícími příspěvkovými organizacemi v 14l15 BAŤŮV INSTITUT, nejpozději do konce 3. čtvrtletí roku předcházejícímu roku, pro něj ž je plán sestavován od 12. 6. 2012
f) pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně a Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně zajištění výběru vstupného do expozic a krátkodobých výstav, poplatků za fotografování, filmování a pořizování audio či videozáznamů v 14l15 BAŤŮV INSTITUT, a následně rozúčtování příjmů mezi tyto subjekty od 12. 6. 2012
g) poskytnutí součinnosti při tvorbě a provozování webových stránek jednotlivých spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
h) zajištění služeb informačních a komunikačních technologií pro spolupracující příspěvkové organizace od 12. 6. 2012
i) zajištění služby Helpdesk (hlavní rozhraní pro poskytování všech služeb, vyřizování stížností, hlášení nedostatků, událostí týkajících se správy a provozou 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012
j) zajištění servisních prací pro spolupracující příspěvkové organizace (opravy kopírovacích strojů, úklidové práce (včetně deratizace, dezinfekce a dezinsekce), stěhovací práce, tvorba šablon a vzorů pro administrativu, instalace výstav, skartace a jiné podpůrné služby) od 12. 6. 2012
k) prodej vlastních i cizích odborných periodických i neperiodických publikací, upomínkových předmětů a dalších předmětů propagujících činnost příspěvkových organizací Zlínského kraje včetně prodeje nosičů audio a video nahrávek od 12. 6. 2012
l) poskytování podpory spolupracujícím příspěvkovým organizacím při přípravě žádostí o dotace z rozpočtu Evropské unie, Finančního mechanismu EHP, finančního mechanismu Norska a programu švýcarsko-české spolupráce od 12. 6. 2012
m) příprava výkazů a ekonomických analýz spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
n) nákup kancelářského a spotřebního materiálu a výpočetní techniky pro spolupracující příspěvkové organizace od 12. 6. 2012
o) zajištění vzdělávání zaměstnanců svých i spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012
ředitelka
První vztah: 2. 11. 2023
vznik funkce: 1. 10. 2023
Jménem organizace jedná ředitel jako statutární orgán v písemném styku tak, že k napsanému nebo vytištěnému názvu organizace anebo k otisku razítka připojí vlastnoruční podpis s uvedením své funkce. od 2. 11. 2023
Slezská 4770, Zlín, 760 05, Česká republika
ředitel
První vztah: 30. 9. 2015 - Poslední vztah: 2. 11. 2023
vznik funkce: 17. 8. 2015
zánik funkce: 30. 9. 2023
Padělky II 3897, Zlín, 760 01, Česká republika
ředitel
První vztah: 12. 6. 2012 - Poslední vztah: 30. 9. 2015
vznik funkce: 2. 4. 2012
zánik funkce: 17. 8. 2015
Osvoboditelů 1810, Uherský Brod, 688 01, Česká republika
Jménem organizace jedná ředitel jako statutární orgán v písemném styku tak, že k napsanému nebo vytištěnému názvu organizace anebo k otisku razítka připojí vlastnoruční podpis s uvedením své funkce.
od 12. 6. 2012vznik první živnosti: 17. 4. 2012
Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence | |
---|---|
Druh | živnost vázaná |
Vznik oprávnění | 30. 3. 2016 | Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona |
Obory činnosti |
|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 17. 4. 2012 |
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.