14l15 Baťův institut, příspěvková organizace

Firma 14l15 Baťův institut, příspěvková organizace, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 1710, Krajský soud v Brně.

Základní údaje o subjektu

IČ:

72563346

Sídlo:

Vavrečkova 7040, Zlín, 760 01

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 4. 2012

DIČ:

CZ72563346

Aktuální kontaktní údaje 14l15 Baťův institut, příspěvková organizace

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 25 - 49 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
62 Činnosti v oblasti informačních technologií
6820 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí
6920 Účetnické a auditorské činnosti; daňové poradenství
73110 Činnosti reklamních agentur
7490 Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.
82110 Univerzální administrativní činnosti
855 Ostatní vzdělávání
900 Tvůrčí, umělecké a zábavní činnosti

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 1710, Krajský soud v Brně

Obchodní firma

14l15 Baťův institut, příspěvková organizace od 12. 6. 2012

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 12. 6. 2012

adresa

Vavrečkova 7040
Zlín 76001 od 15. 10. 2013

adresa

třída Tomáše Bati 21
Zlín 76190 do 15. 10. 2013 od 12. 6. 2012

Doplňková činnost

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 12. 6. 2012

Předmět činnosti

p) zajištění zpracování účetnictví, mzdového účetnictví a personální agendy pro spolupracující příspěvkové organizace od 2. 6. 2016

A) správa 14l15 BAŤŮV INSTITUT (kulturně vzdělávací centrum sídlící v budovách označovaných jako budovy č. 14 a 15 bývalého areálu firmy Baťa) spočívající v: a) zajišťování provozu, údržby a majetkové správy 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012

b) provozování informačního centra pro veřejnost včetně provozování šatny a úschovny zavazadel od 12. 6. 2012

c) tvorbě a správě webových stránek 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012

d) tvorbě, vydávání a šíření periodických a neperiodických publikací (včetně propagačních materiálů) souvisedjících s provozem 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012

f) zajištění správy vozového parku 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012

g) zajištění marketingu a propagace 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012

B) poskytování služeb spolupracujícím příspěvkovým organizacím (tj. Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně (IČO 00094889), Krajská knihovna Františka Bartoše (IČO 70947422) a Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně (IČO 00089982) v rozsahu: a) samostatně n ebo ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi či jinými právnickými či fyzickými osobami pořádání odborných konferencí, sympózií, seminářů a výstav vztahujících se k předmětu činnosti spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012

b) pořádání kulturních a vzdělávacích programů souvisejících s činností spolupracujících příspěvkových organizací (hudební, literární, výtvarné, filmové a multimediální), folklórních vystoupení a umožnění věřejného předvádění autorských děl také dalšími z působy od 12. 6. 2012

c) samostatně nebo ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi či jinými právnickými či fyzickými osobami pořádání koncertů, představení, oslav a pořádání trhů vztahujících se k předmětu činnosti spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012

d) samostatně nebo ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi či jinými právnickými či fyzickými osobami pořádání vzdělávacích a výchovných kurzů pro veřejnost od 12. 6. 2012

e) ve spolupráci se spolupracujícími příspěvkovými organizacemi sestavení každoročního plánu služeb poskytovaných všemi spolupracujícími příspěvkovými organizacemi v 14l15 BAŤŮV INSTITUT, nejpozději do konce 3. čtvrtletí roku předcházejícímu roku, pro něj ž je plán sestavován od 12. 6. 2012

f) pro Krajskou galerii výtvarného umění ve Zlíně a Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně zajištění výběru vstupného do expozic a krátkodobých výstav, poplatků za fotografování, filmování a pořizování audio či videozáznamů v 14l15 BAŤŮV INSTITUT, a následně rozúčtování příjmů mezi tyto subjekty od 12. 6. 2012

g) poskytnutí součinnosti při tvorbě a provozování webových stránek jednotlivých spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012

h) zajištění služeb informačních a komunikačních technologií pro spolupracující příspěvkové organizace od 12. 6. 2012

i) zajištění služby Helpdesk (hlavní rozhraní pro poskytování všech služeb, vyřizování stížností, hlášení nedostatků, událostí týkajících se správy a provozou 14l15 BAŤŮV INSTITUT od 12. 6. 2012

j) zajištění servisních prací pro spolupracující příspěvkové organizace (opravy kopírovacích strojů, úklidové práce (včetně deratizace, dezinfekce a dezinsekce), stěhovací práce, tvorba šablon a vzorů pro administrativu, instalace výstav, skartace a jiné podpůrné služby) od 12. 6. 2012

k) prodej vlastních i cizích odborných periodických i neperiodických publikací, upomínkových předmětů a dalších předmětů propagujících činnost příspěvkových organizací Zlínského kraje včetně prodeje nosičů audio a video nahrávek od 12. 6. 2012

l) poskytování podpory spolupracujícím příspěvkovým organizacím při přípravě žádostí o dotace z rozpočtu Evropské unie, Finančního mechanismu EHP, finančního mechanismu Norska a programu švýcarsko-české spolupráce od 12. 6. 2012

m) příprava výkazů a ekonomických analýz spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012

n) nákup kancelářského a spotřebního materiálu a výpočetní techniky pro spolupracující příspěvkové organizace od 12. 6. 2012

o) zajištění vzdělávání zaměstnanců svých i spolupracujících příspěvkových organizací od 12. 6. 2012

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Ing.Mgr. Lucie Pluhařová

ředitelka

První vztah: 2. 11. 2023

vznik funkce: 1. 10. 2023

Jménem organizace jedná ředitel jako statutární orgán v písemném styku tak, že k napsanému nebo vytištěnému názvu organizace anebo k otisku razítka připojí vlastnoruční podpis s uvedením své funkce. od 2. 11. 2023

Slezská 4770, Zlín, 760 05, Česká republika

Historické vztahy

Ing. Petra Kubíková

ředitel

První vztah: 30. 9. 2015 - Poslední vztah: 2. 11. 2023

vznik funkce: 17. 8. 2015

zánik funkce: 30. 9. 2023

Padělky II 3897, Zlín, 760 01, Česká republika

Ing. Lenka Struhárová Jančaříková, Ph.D.

ředitel

První vztah: 12. 6. 2012 - Poslední vztah: 30. 9. 2015

vznik funkce: 2. 4. 2012

zánik funkce: 17. 8. 2015

Osvoboditelů 1810, Uherský Brod, 688 01, Česká republika

Jménem organizace jedná ředitel jako statutární orgán v písemném styku tak, že k napsanému nebo vytištěnému názvu organizace anebo k otisku razítka připojí vlastnoruční podpis s uvedením své funkce.

od 12. 6. 2012

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 17. 4. 2012

Živnosti

Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 30. 3. 2016
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 17. 4. 2012
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).