Adriana Procházková

Základní údaje o subjektu

IČ:

04892356

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

9. 3. 2016

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
36000 Shromažďování, úprava a rozvod vody
43120 Příprava staveniště
471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
55 Ubytování
6820 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí
73110 Činnosti reklamních agentur
74200 Fotografické činnosti
77290 Pronájem a leasing ostatních výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 9. 3. 2016

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Fotografické služby
  • Ubytovací služby
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
  • Provozování vodovodů a kanalizací a úprava a rozvod vody
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 13. 12. 2023
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).