Antonín Olah

Základní údaje o subjektu

IČ:

60624086

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

14. 9. 1994

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Antonín Olah

    Sídlo podnikání: Žižkova 172, Prachatice, 383 01, Česká republika

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

01493 Chov zvířat pro zájmový chov
461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
772 Pronájem a leasing výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
93290 Ostatní zábavní a rekreační činnosti j. n.
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 21. 9. 1994

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Chov zvířat a jejich výcvik (s výjimkou živočišné výroby)
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 22. 9. 2003
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 21. 9. 1994
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).