Aramark Services - zařízení školního stravování, s.r.o.

Firma Aramark Services - zařízení školního stravování, s.r.o., společnost s ručením omezeným. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou C 24728, Městský soud v Praze. Její základní kapitál je ve výši 8 400 000 Kč.

Základní údaje o subjektu

IČ:

44569165

Sídlo:

Pekařská 628/14, Praha Jinonice (Praha 5), 155 00

Právní forma:

Společnost s ručením omezeným

Datum vzniku:

3. 4. 1992

DIČ:

CZ44569165

Aktuální kontaktní údaje Aramark Services - zařízení školního stravování, s.r.o.

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Nefinanční podniky pod zahraniční kontrolou
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

016 Podpůrné činnosti pro zemědělství a posklizňové činnosti
46190 Zprostředkování nespecializovaného velkoobchodu a nespecializovaný velkoobchod v zastoupení
46900 Nespecializovaný velkoobchod
47250 Maloobchod s nápoji
5510 Ubytování v hotelích a podobných ubytovacích zařízeních
56292 Stravování ve školních zařízeních, menzách
59 Činnosti v oblasti filmů, videozáznamů a televizních programů, pořizování zvukových nahrávek a hudební vydavatelské činnosti
68320 Správa nemovitostí na základě smlouvy nebo dohody
74901 Poradenství v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
74902 Poradenství v oblasti požární ochrany
80 Bezpečnostní a pátrací činnosti
96010 Praní a chemické čištění textilních a kožešinových výrobků

Obchodní rejstřík

Spisová značka

C 24728, Městský soud v Praze

Obchodní firma

Sodexo s.r.o. od 2. 2. 2009

Obchodní firma

Aramark Services, s.r.o. do 1. 10. 2022 od 1. 12. 2021

Obchodní firma

Sodexho s.r.o. do 1. 12. 2021 od 2. 2. 2009

Obchodní firma

Aramark Services - zařízení školního stravování, s.r.o. do 1. 12. 2021 od 1. 10. 2022

Obchodní firma

Sodexho společné stravování a služby s.r.o. do 2. 2. 2009 od 5. 1. 1995

Obchodní firma

SODEXHO Catering spol. s r.o. do 5. 1. 1995 od 3. 4. 1992

Právní forma

Společnost s ručením omezeným od 3. 4. 1992

adresa

Pekařská 628/14
Praha 15500 od 7. 6. 2022

adresa

Radlická 608/2
Praha 15000 do 7. 6. 2022 od 25. 9. 2020

adresa

Hvězdova 1716/2b
Praha 14000 do 25. 9. 2020 od 15. 9. 2009

adresa

Zelený pruh 95/97
Praha 14000 do 15. 9. 2009 od 8. 4. 2002

adresa

Zelený pruh 95/97
Praha 14000 do 8. 4. 2002 od 15. 4. 1996

adresa

Zelený pruh 1294/52
Praha 14700 do 15. 4. 1996 od 5. 1. 1995

adresa

Stochovská 184/38
Praha 6 16100 do 5. 1. 1995 od 4. 8. 1993

adresa

Hrnčířská 6/9
Ústí nad Labem 40001 do 4. 8. 1993 od 3. 4. 1992

Předmět podnikání

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obory činností: (i) Výroba, rozmnožování, distribuce, prodej, pronájem zvukových a zvukově-obrazových záznamů a výroba nenahraných nosičů údajů a záznamů; (ii) Ubytovací služby; (iii) Zprostředkování obchodu a služeb; (iv) Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží; (v) Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost; (vi) Vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce; (vii) Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce; (viii) Povrchové úpravy a svařování kovů a dalších materiálů; (ix) Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti; (x) Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků; (xi) Velkoobchod a maloobchod; (xii) Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství; (xiii) Potrubní a pozemní doprava (vyjma železniční a silniční motorové dopravy); (xiv) Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě; (xv) Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí; (xvi) Pronájem a půjčování věcí movitých; (xvii) Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy; (xviii) Poskytování technických služeb; (xix) Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály; (xx) Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti; (xxi) Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení od 25. 11. 2021

poskytování služeb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci od 25. 11. 2021

technicko - organizační činnost v oblasti požární ochrany od 25. 11. 2021

školní jídelna od 7. 8. 2017

školní jídelna - vývařovna od 7. 8. 2017

školní jídelna - výdejna od 7. 8. 2017

silniční motorová doprava - nákladní provozovaná vozidly nebo jízdními soupravami o největší povolené hmotnosti nepřesahující 3,5 tuny, jsou-li určeny k přepravě zvířat nebo věcí od 24. 7. 2014

prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin od 24. 7. 2014

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona do 25. 11. 2021 od 21. 8. 2009

montáž, opravy a rekonstrukce chladících zařízení a tepelných čerpadel od 21. 8. 2009

Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence od 21. 8. 2009

zámečnictví, nástrojářství od 21. 8. 2009

obráběčství od 21. 8. 2009

výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení od 21. 8. 2009

montáž, opravy, revize a zkoušky elektrických zařízení od 21. 8. 2009

vodoinstalatérství, topenářství od 21. 8. 2009

zprostředkovatelská činnost v oblasti nemovitého majetku do 21. 8. 2009 od 8. 4. 2002

zprostředkovatelská činnost v oblasti movitého majetku do 21. 8. 2009 od 8. 4. 2002

koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej do 21. 8. 2009 od 8. 4. 2002

praní prádla do 21. 8. 2009 od 17. 2. 2000

koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej (vyjma zboží uvedeného v příloze 1,2 a 3 cit. zákona ) do 8. 4. 2002 od 12. 4. 1999

zprostředkovatelská činnost v oblasti nemovitého majetku (správa) do 8. 4. 2002 od 10. 9. 1997

zprostředkovatelská činnost v oblasti movitého majetku (správa) do 8. 4. 2002 od 10. 9. 1997

zahradnické služby do 21. 8. 2009 od 5. 4. 1995

zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb do 21. 8. 2009 od 5. 4. 1995

ostraha majetku a osob od 5. 4. 1995

ubytovací služby včetně poskytování hostinské činnosti do 21. 8. 2009 od 5. 4. 1995

hostinská činnost od 5. 1. 1995

úklidové služby do 21. 8. 2009 od 5. 1. 1995

provozování restaurací a hotelů /hostinská činnost a ubytovací služby v ubytovacích zařízeních dle rozhodnutí Okresního živnostenského úřadu v Ústí nad Labem ze dne 25.3.1992, č.j. 9200037 Hel a 9200038 Hel/, všeobecně všechny operace průmyslové, obchodní nebo finanční, movité či nemovité, které jsou spojeny přímo či nepřímo s předmětem činnosti a všechny podobné činnosti, které pomáhají k realizaci nebo rozvoji tohoto předmětu činnosti. do 5. 1. 1995 od 3. 4. 1992

Ostatní skutečnosti

Na základě projektu rozdělení ze dne 17. 8. 2022, který byl schválen dne 21. 9. 2022, došlo s účinností ke dni 1. 10. 2022 k odštěpení části jmění společnosti Aramark Services, s.r.o. (nově Aramark Services - zařízení školního stravování, s.r.o.), se sídlem Pekařská 628/14, Jinonice, 155 00 Praha 5, IČO: 445 69 165, když odštěpená část jmění je uvedena v projektu rozdělení, a k přechodu odštěpené části jmění na nástupnickou společnost ARAMARK, s.r.o., se sídlem Pekařská 628/14, Jinonice, 155 00 Praha 5, IČO: 457 94 707. od 1. 10. 2022

Na základě smlouvy o koupi části závodu (v originále: Agreement on Purchase of Part of Enterprise) ze dne 27. července 2021 (dále jen "Smlouva") uzavřené mezi společností Sodexo strategic clients s.r.o., se sídlem Radlická 608/2, Smíchov, 150 00 Praha 5, IČ: 256 04 180, jako prodávajícím, a společností Sodexo - integrovaný facility management a zařízení školního stravování s.r.o. (Sodexo s.r.o.), se sídlem Radlická 608/2, Smíchov, 150 00 Praha 5, IČ: 445 69 165, jako kupujícím, byla část obchodního závodu společnosti Sodexo strategic clients s.r.o. související s poskytováním služeb školního stravování, jak je definována ve Smlouvě, převedena s účinností k 30. červenci 2021 na společnost Sodexo - integrovaný facility management a zařízení školního stravování s.r.o. (Sodexo s.r.o.). od 10. 8. 2021

Pacht obchodního závodu společnosti Sodexo strategic clients s.r.o., se sídlem Radlická 608/2, Smíchov, 150 00 Praha 5, IČ: 256 04 180, který byl s účinností od 1. září 2017 smlouvou o pachtu závodu ze dne 10. srpna 2017 propachtován společnosti Sodexo - integrovaný facility management a zařízení školního stravování s.r.o. (Sodexo s.r.o.), se sídlem Radlická 608/2, Smíchov, 150 00 Praha 5, IČ: 445 69 165, byl na základě dohody o ukončení pachtu obchodního závodu uzavřené dne 1. března 2021 s účinností k 1. březnu 2021 ukončen. od 28. 4. 2021

Na základě smlouvy o koupi části závodu (v originále: Agreement on Purchase of Part of Enterprise) ze dne 30. března 2021 (dále jen "Smlouva") uzavřené mezi společností Sodexo - integrovaný facility management a zařízení školního stravování s.r.o. (Sodexo s.r.o.), se sídlem Radlická 608/2, Smíchov, 150 00 Praha 5, IČ: 445 69 165, jako prodávajícím, a společností Sodexo strategic clients s.r.o., se sídlem Radlická 608/2, Smíchov, 150 00 Praha 5, IČ: 256 04 180, jako kupujícím, byla část obchodního závodu společnosti Sodexo - integrovaný facility management a zařízení školního stravování s.r.o. (Sodexo s.r.o.), jak je definována ve Smlouvě, převedena s účinností k 1. dubnu 2021 na společnost Sodexo strategic clients s.r.o. od 28. 4. 2021

Obchodní společnosti Sodexo - integrovaný facility management a zařízení školního stravování s.r.o. (Sodexo s.r.o.) byl smlouvou o pachtu závodu ze dne 10. 8. 2017 propachtován obchodní závod obchodní společnosti Sodexo - zařízení školního stravování s.r.o., se sídlem Hvězdova 1716/2b, Nusle, 140 78 Praha 4, identifikační číslo 25604180, s účinností od 1. 9. 2017. do 28. 4. 2021 od 1. 9. 2017

Počet členů statutárního orgánu: 2 do 18. 9. 2017 od 24. 7. 2014

Počet členů dozorčí rady: 3 do 18. 9. 2017 od 24. 7. 2014

Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle § 777 odst. 5 zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech. od 24. 7. 2014

Na společnost Sodexo s.r.o. přešlo v důsledku fúze sloučením obchodnmí jmění společnosti Altys, a.s., se sídlem Praha 4, Zelený pruh 95/97, PSČ 140 00, IČ 26425424, která byla zapsána v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 6980. od 1. 7. 2009

Společnost SODEXHO CATERING, spol. s r.o., se sídlem Stochovská 38, Praha 6, se zapisuje v obchodním rejstříku Obvodního soudu pro Prahu 1 v oddíle C, vložce 24728. od 30. 8. 1993

Společnost byla založena společenskou smlouvou ze dne 18.3.1992 od 3. 4. 1992

Kapitál

Základní kapitál

vklad 8 400 000 Kč

od 1. 10. 2022

Základní kapitál

vklad 137 575 000 Kč

do 1. 10. 2022 od 5. 4. 2019

Základní kapitál

vklad 67 575 000 Kč

do 5. 4. 2019 od 6. 1. 2016

Základní kapitál

vklad 13 159 000 Kč

do 6. 1. 2016 od 24. 7. 2014

Základní kapitál

vklad 56 939 000 Kč

do 24. 7. 2014 od 5. 1. 1995

Základní kapitál

vklad 5 000 000 Kč

do 5. 1. 1995 od 3. 4. 1992

Statutární orgán

3 fyzické osoby

Aleš Hertl

jednatel

První vztah: 26. 4. 2024

vznik funkce: 1. 4. 2024

Pečárková 176/4, Praha, 104 00, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Václav Červenka

Jednatel

První vztah: 25. 11. 2021

vznik funkce: 22. 4. 2016

Masarykova 726, Roztoky, 252 63, Česká republika

Další 3 vztahy k této osobě

Vladimír Staněk

Jednatel

První vztah: 25. 11. 2021

vznik funkce: 25. 11. 2021

U kostelíčka 1337, Pardubice, 530 03, Česká republika

Další 3 vztahy k této osobě

Historické vztahy

Ing. Michal Hašek

Jednatel

První vztah: 25. 11. 2021 - Poslední vztah: 7. 2. 2024

vznik funkce: 25. 11. 2021

zánik funkce: 29. 1. 2024

Souběžná II 199/18, Praha, 158 00, Česká republika

Daniel Čapek

Jednatel

První vztah: 15. 5. 2019 - Poslední vztah: 25. 11. 2021

vznik funkce: 14. 3. 2019

zánik funkce: 25. 11. 2021

Hillebrantova 1279/9, Praha, 158 00, Česká republika

Daniel Čapek

Jednatel

První vztah: 12. 4. 2019 - Poslední vztah: 15. 5. 2019

vznik funkce: 14. 3. 2019

Tomkova 3167/4, Praha, 150 00, Česká republika

Piotr Tadeusz Kurczak

Jednatel

První vztah: 12. 4. 2019 - Poslední vztah: 25. 9. 2020

vznik funkce: 14. 3. 2019

zánik funkce: 28. 8. 2020

Dąbrowa 29, Dąbrowa, Polsko

Andrea Arnitz-Kohl

Jednatel

První vztah: 12. 4. 2019 - Poslední vztah: 25. 11. 2021

vznik funkce: 14. 3. 2019

zánik funkce: 25. 11. 2021

Speicherstraße 38, Frankfurt nad Mohanem, Německo

Patrick Vladimir T. Sochnikoff

Jednatel

První vztah: 12. 4. 2019 - Poslední vztah: 25. 11. 2021

vznik funkce: 14. 3. 2019

zánik funkce: 25. 11. 2021

Rua Do Comboio, Funchal, Portugalsko

Yann Philippe Gontard

Jednatel

První vztah: 17. 4. 2018 - Poslední vztah: 12. 4. 2019

vznik funkce: 25. 1. 2018

zánik funkce: 14. 3. 2019

Wyczółki 35/3, Warszawa, Polsko

Ing. Petr Moravec

Jednatel

První vztah: 18. 9. 2017 - Poslední vztah: 17. 4. 2018

vznik funkce: 3. 7. 2017

zánik funkce: 25. 1. 2018

Kounice 255, 289 15, Česká republika

Václav Červenka

jednatel

První vztah: 19. 5. 2016 - Poslední vztah: 25. 11. 2021

vznik funkce: 22. 4. 2016

Masarykova 726, Roztoky, 252 63, Česká republika

Peter Žipaj

jednatel

První vztah: 24. 7. 2014 - Poslední vztah: 19. 5. 2016

vznik funkce: 1. 1. 2014

zánik funkce: 22. 4. 2016

Jasovská 21, Bratislava, Slovensko

Yann Gontard

jednatel

První vztah: 30. 4. 2013 - Poslední vztah: 24. 7. 2014

vznik funkce: 19. 3. 2013

zánik funkce: 31. 12. 2013

Ulica Wyczolki 35/3, Warszawa, Polsko

Ing. Daniel Čapek

jednatel

První vztah: 19. 11. 2012 - Poslední vztah: 18. 9. 2017

vznik funkce: 1. 10. 2012

zánik funkce: 3. 7. 2017

Tomkova 3167/4, Praha, 150 00, Česká republika

Christoph Aumüller

jednatel

První vztah: 11. 5. 2010 - Poslední vztah: 19. 11. 2012

vznik funkce: 25. 2. 2010

zánik funkce: 1. 10. 2012

Colombes, 5bis avenue Clert et Robert, 92700, Francie

Jacques Pétry

jednatel

První vztah: 30. 3. 2006 - Poslední vztah: 11. 5. 2007

vznik funkce: 24. 2. 2006

zánik funkce: 3. 5. 2007

Rue d'Edimbourg, Paříž, Francie

André Rodionoff

jednatel

První vztah: 30. 3. 2006 - Poslední vztah: 4. 11. 2009

vznik funkce: 24. 2. 2006

zánik funkce: 23. 10. 2009

Boulevard Beauséjour, Paříž, Francie

Daria Lamžová

jednatel

První vztah: 25. 8. 2005 - Poslední vztah: 4. 5. 2010

vznik funkce: 10. 8. 2005

zánik funkce: 25. 2. 2010

Zlenická 1247/64a, Praha, 104 00, Česká republika

Stephane Grau

jednatel

První vztah: 30. 10. 2002 - Poslední vztah: 25. 8. 2005

vznik funkce: 30. 7. 2002

zánik funkce: 10. 8. 2005

Sochorova 159, Řevnice, 252 30, Česká republika

Leoš Horáček

jednatel

První vztah: 8. 4. 2002 - Poslední vztah: 30. 4. 2013

vznik funkce: 15. 2. 2002

zánik funkce: 19. 3. 2013

Pertoldova 3380/39, Praha, 143 00, Česká republika

Vilém Očadlý

Jednatel

První vztah: 11. 1. 2001 - Poslední vztah: 8. 4. 2002

zánik funkce: 15. 2. 2002

Vodárenská 1919, Kladno, 272 01, Česká republika

Petr Hlista

Jednatel

První vztah: 12. 4. 1999 - Poslední vztah: 30. 3. 2006

vznik funkce: 5. 1. 1995

zánik funkce: 24. 2. 2006

Sochorova 159, Řevnice, 252 30, Česká republika

Petr Hlista

Jednatel

První vztah: 23. 7. 1998 - Poslední vztah: 12. 4. 1999

Jerevanská 1065/5, Praha, 100 00, Česká republika

Petr Hlista

Jednatel

První vztah: 5. 1. 1995 - Poslední vztah: 23. 7. 1998

Svatováclavská 168/7, Krnov, 794 01, Česká republika

Rudolf Öhlinger

Jednatel

První vztah: 4. 8. 1993 - Poslední vztah: 3. 10. 1996

Vídeň, Naglergasse 9, Rakousko

Milan Vávra

Jednatel

První vztah: 3. 4. 1992 - Poslední vztah: 4. 8. 1993

Sibiřská 7, Ústí nad Labem, 403 31, Česká republika

Každý prokurista je oprávněn k zastupování a podepisování samostatně. Každý prokurista je oprávněn zcizovat nemovitosti a zatěžovat je.

od 24. 7. 2014

Každý prokurista je oprávněn k zastupování a podepisování samostatně. Každý prokurista je oprávněn zcizovat nemovitosti a zatěžovat je.

do 24. 7. 2014 od 8. 12. 2009

Společnost zastupují vždy 2 (dva) jednatelé společně.

od 25. 11. 2021

Každý jednatel jedná za společnost samostatně.

do 25. 11. 2021 od 24. 7. 2014

Jménem společnosti jedná a podepisuje každý jednatel samostatně. Podepisování se děje tak, že k firmě společnosti připojí jednatel svůj podpis.

do 24. 7. 2014 od 8. 4. 2002

Jednatelé jednají a za společnost podepisují samostatně.

do 8. 4. 2002 od 5. 1. 1995

Jednatel je oprávněn společnost samostatně zastupovat a samostatně za společnost podpisovat smlouvy se hmotným plněním do výše 100.000,-Kčs, jinak vždy spolu se zástupcem jednoho ze společníků.

do 5. 1. 1995 od 3. 4. 1992

Dozorčí rada

Historické vztahy

Anton Martijn Van Der Woerdt

člen dozorčí rady

První vztah: 13. 12. 2017 - Poslední vztah: 12. 4. 2019

vznik členství: 3. 7. 2017

zánik členství: 14. 3. 2019

Houtsniplaan 6, Oostvoorne, Nizozemsko

Další vztah k této osobě

Yann Philippe Gontard

Předseda dozorčí rady

První vztah: 18. 9. 2017 - Poslední vztah: 17. 4. 2018

vznik členství: 3. 7. 2017

zánik členství: 25. 1. 2018

vznik funkce: 3. 7. 2017

zánik funkce: 25. 1. 2018

Wyczółki 35/3, Warszawa, Polsko

Zsolt Párkai

předseda dozorčí rady

První vztah: 19. 5. 2016 - Poslední vztah: 18. 9. 2017

vznik členství: 24. 6. 2014

zánik členství: 3. 7. 2017

vznik funkce: 22. 4. 2016

zánik funkce: 3. 7. 2017

Major út 10, Csömör, Maďarsko

Mir-Wais Wasiri

člen dozorčí rady

První vztah: 19. 5. 2016 - Poslední vztah: 18. 9. 2017

vznik členství: 22. 4. 2016

zánik členství: 3. 7. 2017

45 rue Cambronne, Paříž, Francie

Zsolt Párkai

člen dozorčí rady

První vztah: 24. 7. 2014 - Poslední vztah: 19. 5. 2016

vznik členství: 24. 6. 2014

vznik funkce: 24. 6. 2014

Major út 10, Csömör, Maďarsko

Yann Gontard

člen dozorčí rady

První vztah: 24. 7. 2014 - Poslední vztah: 19. 5. 2016

vznik členství: 24. 6. 2014

zánik členství: 22. 4. 2016

vznik funkce: 24. 6. 2014

zánik funkce: 22. 4. 2016

Ulica Wyczolki 35/3, Varšava, Polsko

Steven Pangburn

člen dozorčí rady

První vztah: 24. 7. 2014 - Poslední vztah: 18. 9. 2017

vznik členství: 24. 6. 2014

zánik členství: 3. 7. 2017

vznik funkce: 24. 6. 2014

zánik funkce: 3. 7. 2017

50 rue Danton, Rueil-Malmaison, Francie

Další vztahy firmy Aramark Services - zařízení školního stravování, s.r.o.

Historické vztahy

Gilles Poirieux

Prokura

První vztah: 8. 12. 2009 - Poslední vztah: 30. 4. 2013

Varšava, ul. Daliowa 10 A, 04-710, Polsko

Zsolt Párkai

Prokura

První vztah: 8. 12. 2009 - Poslední vztah: 24. 7. 2014

Csömör, Major út 10, 2141, Maďarsko

Vilém Očadlý

Prokura

První vztah: 17. 2. 2000 - Poslední vztah: 11. 1. 2001

Vodárenská 1919, Kladno, 272 01, Česká republika

Společník

ARAMARK, s.r.o.

První vztah: 25. 11. 2021

Pekařská 628/14, Praha 5 Jinonice, 155 00

Další 3 vztahy k tomuto subjektu

  • Václav Červenka

    jednatel

    Masarykova 726, Roztoky, 252 63, Česká republika

  • Aleš Hertl

    jednatel

    Pečárková 176/4, Praha, 104 00, Česká republika

  • Vladimír Staněk

    jednatel

    U kostelíčka 1337, Pardubice, 530 03, Česká republika

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 25. 4. 1994

Živnosti

Ostraha majetku a osob
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 4. 6. 2014
Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 4. 6. 2014
Silniční motorová doprava - nákladní vnitrostátní provozovaná vozidly nebo jízdními soupravami o největší povolené hmotnosti nepřesahující 3,5 tuny určenými k přepravě zvířat nebo věcí a nákladní mezinárodní provozovaná vozidly nebo jízdními soupravami o největší povolené hmotnosti nepřesahující 2,5 tuny určenými k přepravě zvířat nebo věcí
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 16. 10. 2009
Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 15. 7. 2009
Zámečnictví, nástrojářství
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 15. 7. 2009
Obráběčství
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 15. 7. 2009
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 22. 3. 1995
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Ubytovací služby
  • Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství
  • Potrubní a pozemní doprava (vyjma železniční a silniční motorové dopravy)
  • Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Poskytování technických služeb
  • Vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce
  • Výroba, rozmnožování, distribuce, prodej, pronájem zvukových a zvukově-obrazových záznamů a výroba nenahraných nosičů údajů a záznamů
  • Povrchové úpravy a svařování kovů a dalších materiálů
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 21. 12. 1994
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).