Hlavní navigace

Asociace manažerů informační bezpečnosti ČR, z. s.

Firma Asociace manažerů informační bezpečnosti ČR, z. s., spolek. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou L 78800, Městský soud v Praze.

Základní údaje o subjektu

IČ:

21271976

Sídlo:

Kaprova 42/14, Praha 1 Staré Město, 110 00

Právní forma:

Spolek

Datum vzniku:

21. 3. 2024

Aktuální kontaktní údaje Asociace manažerů informační bezpečnosti ČR, z. s.

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

94120 Činnosti profesních organizací

Obchodní rejstřík

Spisová značka

L 78800, Městský soud v Praze

Obchodní firma

Asociace manažerů informační bezpečnosti ČR, z. s. od 21. 3. 2024

Právní forma

Spolek od 21. 3. 2024

adresa

Kaprova 42/14
Praha 11000 od 21. 3. 2024

Předmět činnosti

1. Asociace vykonává hlavní činnost za účelem dosažení svých cílů v souladu se svým posláním tak, jak je vymezeno v Článku V. těchto Stanov. Žádná z hlavních činností Asociace není podnikáním ani výdělečnou činností. Hlavní činnost může být financována zejména z členských příspěvků dle Článku XII. těchto Stanov, grantů a sponzorských darů a ze zisku z vedlejších činností dle Článku VII. těchto Stanov. Je-li při výkonu hlavní činnosti dosaženo nákladů na vlastní správu. 2. Asociace provozuje a vykonává následující hlavní činnosti: a) vytváření podmínek pro řádné provozování činností Asociace; b) hájení, ochrana a prosazování oprávněných zájmů členů Asociace, zejména s ohledem na jejich odborný a profesní rozvoj; c) zvyšování odborné, pracovní a právní úrovně znalostí členů Asociace zejména prostřednictvím kurzů, školení, seminářů, konferencí, konzultačních dnů apod.; d) vytváření podmínek pro spolupráci členů v oblasti přípravy zájemců k odborným zkouškám, týkajících se jednotlivých rolí v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti, ověřování odborné způsobilosti; e) vydávání příslušných dokladů souvisejících s celoživotním vzděláváním; f) aktivní spolupráce s vysokými a středními školami příslušného směru; g) spolupráce s orgány veřejné moci České republiky a států Evropské unie a součinnosti při poskytování odborné pomoci; h) podpora profesního vzdělávání, společný postup pří realizaci profesních záměrů členů Asociace v oblasti vzdělávání; i) pořádání kurzů, školení, seminářů, konferencí, firemních dnů apod. pro odbornou veřejnost; j) expertní a poradenská činnost, zpracování odborných stanovisek, případně znaleckých posudků; k) získávání odborných informací doma i v zahraničí ze zájmových oblastí členů Asociace a jejich rozšiřování; l) spolupráce s ostatními subjekty v České republice i v zahraničí podporující cíle, zaměření a aktivity Asociace; m) realizace projektů v oblasti výzkumu a vzdělávání; n) provádění analýz, komentování a propagace právních instrumentů v oblasti působnosti Asociace; o) vydávání osvědčení, pečetí a známek dokládajících kvalitu, dodržování pravidel a nastavení záruk informační a kybernetické bezpečnosti. od 21. 3. 2024

1. Posláním Asociace je sdružovat osoby, které splňují podmínky pro výkon funkce manažera informační bezpečnosti, manažera kybernetické bezpečnosti, auditora kybernetické bezpečnosti nebo architekta kybernetické bezpečnosti a/nebo se na výkon těchto funkcí aktivně připravují a/nebo svými aktivitami chtějí přispívat k informační a kybernetické bezpečnosti, rozvoji odborných znalostí a ochraně zájmů manažerů informační a kybernetické bezpečnosti v České republice. 2. Účelem Asociace je zvýšit úroveň informační a kybernetické bezpečnosti a stejně jako upravit, harmonizovat a kontrolovat pravidla a postupy v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti na území ČR. 3. Cílem Asociace je vytvářet podmínky pro prohlubování profesní cti, tradic a znalostní úrovně pracovníků v informační a kybernetické bezpečnosti. Společně tvořit základní pravidla, postupy v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti a kodexy chování pro uplatňování v praktickém životě orgánů a organizací, ve kterých manažeři působí. 4. Asociace sleduje, hodnotí a doporučuje úroveň informační a kybernetické bezpečnosti v jednotlivých oblastech a agendách, v souvislosti s tím, pro účely prokázání souladu s legislativou upravující informační a kybernetickou bezpečnost, vydává osvědčení, pečetě a známky dokládající kvalitu, dodržování pravidel a nastavení záruk informační a kybernetické bezpečnosti. od 21. 3. 2024

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Ing. Luděk Nezmar

Předseda představenstva

První vztah: 21. 3. 2024

vznik funkce: 21. 3. 2024

Sportovní 246, Psáry, 252 44, Česká republika

Organizuje a řídí jednání představenstva, řídí a koordinuje činnost Asociace, za kterou je odpovědný valné hromadě. Je statutárním orgánem Asociace spolu s místopředsedou, který vykonává jeho pravomoci a povinnosti v případě jeho nepřítomnosti. 2. Předseda Asociace jedná navenek samostatně. Podepisování za Asociaci je prováděno tím způsobem, že k napsanému nebo vytištěnému názvu Asociace připojí předseda či místopředseda svůj podpis oprávněné osoby. 3. Svolává jednání představenstva dle Článku XV. těchto Stanov a je povinen jej také bez odkladu svolat, požádá-li o to nadpoloviční většina všech členů představenstva či předseda revizní komise.

od 21. 3. 2024
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).