21271976
Kaprova 42/14, Praha 1 Staré Město, 110 00
Spolek
21. 3. 2024
institucionální sektor | Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | Neuvedeno |
94120 | Činnosti profesních organizací |
Kaprova 42/14, Praha 11000 |
L 78800, Městský soud v Praze
1. Asociace vykonává hlavní činnost za účelem dosažení svých cílů v souladu se svým posláním tak, jak je vymezeno v Článku V. těchto Stanov. Žádná z hlavních činností Asociace není podnikáním ani výdělečnou činností. Hlavní činnost může být financována zejména z členských příspěvků dle Článku XII. těchto Stanov, grantů a sponzorských darů a ze zisku z vedlejších činností dle Článku VII. těchto Stanov. Je-li při výkonu hlavní činnosti dosaženo nákladů na vlastní správu. 2. Asociace provozuje a vykonává následující hlavní činnosti: a) vytváření podmínek pro řádné provozování činností Asociace; b) hájení, ochrana a prosazování oprávněných zájmů členů Asociace, zejména s ohledem na jejich odborný a profesní rozvoj; c) zvyšování odborné, pracovní a právní úrovně znalostí členů Asociace zejména prostřednictvím kurzů, školení, seminářů, konferencí, konzultačních dnů apod.; d) vytváření podmínek pro spolupráci členů v oblasti přípravy zájemců k odborným zkouškám, týkajících se jednotlivých rolí v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti, ověřování odborné způsobilosti; e) vydávání příslušných dokladů souvisejících s celoživotním vzděláváním; f) aktivní spolupráce s vysokými a středními školami příslušného směru; g) spolupráce s orgány veřejné moci České republiky a států Evropské unie a součinnosti při poskytování odborné pomoci; h) podpora profesního vzdělávání, společný postup pří realizaci profesních záměrů členů Asociace v oblasti vzdělávání; i) pořádání kurzů, školení, seminářů, konferencí, firemních dnů apod. pro odbornou veřejnost; j) expertní a poradenská činnost, zpracování odborných stanovisek, případně znaleckých posudků; k) získávání odborných informací doma i v zahraničí ze zájmových oblastí členů Asociace a jejich rozšiřování; l) spolupráce s ostatními subjekty v České republice i v zahraničí podporující cíle, zaměření a aktivity Asociace; m) realizace projektů v oblasti výzkumu a vzdělávání; n) provádění analýz, komentování a propagace právních instrumentů v oblasti působnosti Asociace; o) vydávání osvědčení, pečetí a známek dokládajících kvalitu, dodržování pravidel a nastavení záruk informační a kybernetické bezpečnosti. od 21. 3. 2024
1. Posláním Asociace je sdružovat osoby, které splňují podmínky pro výkon funkce manažera informační bezpečnosti, manažera kybernetické bezpečnosti, auditora kybernetické bezpečnosti nebo architekta kybernetické bezpečnosti a/nebo se na výkon těchto funkcí aktivně připravují a/nebo svými aktivitami chtějí přispívat k informační a kybernetické bezpečnosti, rozvoji odborných znalostí a ochraně zájmů manažerů informační a kybernetické bezpečnosti v České republice. 2. Účelem Asociace je zvýšit úroveň informační a kybernetické bezpečnosti a stejně jako upravit, harmonizovat a kontrolovat pravidla a postupy v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti na území ČR. 3. Cílem Asociace je vytvářet podmínky pro prohlubování profesní cti, tradic a znalostní úrovně pracovníků v informační a kybernetické bezpečnosti. Společně tvořit základní pravidla, postupy v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti a kodexy chování pro uplatňování v praktickém životě orgánů a organizací, ve kterých manažeři působí. 4. Asociace sleduje, hodnotí a doporučuje úroveň informační a kybernetické bezpečnosti v jednotlivých oblastech a agendách, v souvislosti s tím, pro účely prokázání souladu s legislativou upravující informační a kybernetickou bezpečnost, vydává osvědčení, pečetě a známky dokládající kvalitu, dodržování pravidel a nastavení záruk informační a kybernetické bezpečnosti. od 21. 3. 2024
Předseda představenstva
První vztah: 21. 3. 2024
vznik funkce: 21. 3. 2024
Sportovní 246, Psáry, 252 44, Česká republika
Organizuje a řídí jednání představenstva, řídí a koordinuje činnost Asociace, za kterou je odpovědný valné hromadě. Je statutárním orgánem Asociace spolu s místopředsedou, který vykonává jeho pravomoci a povinnosti v případě jeho nepřítomnosti. 2. Předseda Asociace jedná navenek samostatně. Podepisování za Asociaci je prováděno tím způsobem, že k napsanému nebo vytištěnému názvu Asociace připojí předseda či místopředseda svůj podpis oprávněné osoby. 3. Svolává jednání představenstva dle Článku XV. těchto Stanov a je povinen jej také bez odkladu svolat, požádá-li o to nadpoloviční většina všech členů představenstva či předseda revizní komise.
od 21. 3. 2024
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.