72046635
Vejprnická 663/56, Plzeň Skvrňany, 318 00
Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem
27. 7. 2009
CZ72046635
institucionální sektor | Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení) |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 20 - 24 zaměstnanci |
7490 | Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n. |
82110 | Univerzální administrativní činnosti |
Pr 723, Krajský soud v Plzni
Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků, zejména - služby v oblasti zadávání veřejných zakázek, - zastupování zadavatelů v poptávkovém a zadávacím řízení, - poradenství a metodická činnost, včetně poskytování pracovních materiálů v oblasti veřejných zakázek, - poskytování služeb metodické pomoci a konzultačních služeb zadavatelům, a to ve všech fázích řízení, včetně zastupování zadavatelů v poptávkovém a zadávacím řízení, - poskytování služeb metodické pomoci a konzultačních služeb uchazečům o veřejné zakázky, a to ve všech fázích řízení, - služby v oblasti dotovaných veřejných zakázek, služby projektového manažera včetně administrace veřejné zakázky, - spolupráce na projektech v oblasti veřejných zakázek s dalšími subjekty veřejného i soukromého práva Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, zejména - odborně vzdělávací činnost a publikační činnost v oblasti veřejného zadávání Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály, zejména - poskytování systémů určených k evidenci a správě administrovaných veřejných zakázek jiným zadavatelům, - poskytování systémů určených k distribuci a poskytování plnění dodávek či služeb administrovaných veřejných zakázek jiným zadavatelům, - poskytování služeb souvisejících s analýzou dat a contract managementem jiným zadavatelům. od 24. 1. 2024
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona. Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy. od 14. 8. 2014
pořizování majetku pro potřeby právnických osob od 8. 4. 2011
jako centrální zadavatel provádí zadávací řízení a zadává veřejnou zakázku na dodávky, služby či stavební práce na účet jiných zadavatelů, kterými jsou právnické osoby založené či zřízené Plzeňským krajem, Plzeňský kraj, resp. Krajský úřad Plzeňského kraje od 8. 4. 2011
jako pověřená osoba zastupuje zadavatele při zadávacím řízení a zadává jeho jménem veřejnou zakázku na dodávky, služby či stavební práce na jeho účet a jeho jménem jako zadavatelem, kterým jsou právnické osoby založené či zřízené Plzeňským krajem, Plzeňský kraj, resp. Krajský úřad Plzeňského kraje při výkonu práv a povinnosti souvisejících se zadávacím řízením podle § 151 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění od 8. 4. 2011
zajišťuje uzavření smluv o centálním zadávání se zadavateli do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
zpracovává dokumenty nezbytné pro realizaci zadávacího řízení (zadávací dokumentaci, písemnou výzvu k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění, písemnou výzvu k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, písemnou výzvu k podání nabídek v řízení na základě rámcové smlouvy apod.) do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
v závislosti na druhu zadávacího řízení zpracovává oznámení o zahájení zadávacího řízení a zajišťuje jeho uveřejnění v informačním systému (ISVZ) a Ústředním věstníku Evropské unie do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
provádí veškeré úkony spojené s procesem veřejné zakázky v předepsaných lhůtách v souladu s platným zněním zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Jedná se především o poskytování zadávací dokumentace dodavatelům, poskytování dodatečných informací k zadávacím podmínkám, přijímání obálek s dokumenty prokazujícími splnění kvalifikačních podmínek a s nabídkami uchazečů apod. do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
zajišťuje ustavení komise pro otevírání obálek a hodnoticí komise, řízení činnosti těchto komisí včetně zpracování všech dokumentů o průběhu a výsledcích jednání, doporučení zadavateli k případnému vyloučení uchazečí do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
doporučí zadavateli, aby zadal veřejnou zakázku uchazeči, který podal nejvhodnější nabídku do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
ověřuje, zda jsou ve smlouvě mezi zadavatelem a vítězným uchazečem uvedeny údaje, jež byly v procesu veřejné zakázky dosaženy do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
zajišťuje řešení námitek podaných proti úkonům nebo rozhodnutím zadavatele v zadávacím řízení v zákonných lhůtách do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
provádí veškeré úkony spojené se zrušením zadávacího řízení do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
zajišťuje zveřejnění předběžných oznámení, je-li to nutné nebo účelné do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
plní další úkoly spojené s jeho postavením centrálního zadavatele. do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009
Ředitelka
První vztah: 27. 3. 2019
vznik funkce: 1. 3. 2019
K Lukám 235, Kyšice, 330 01, Česká republika
pověřena řízením
První vztah: 22. 2. 2019 - Poslední vztah: 27. 3. 2019
vznik funkce: 1. 1. 2019
zánik funkce: 28. 2. 2019
Nýřany 94, 330 23, Česká republika
předseda výboru
Nýřany 94, 330 23
Člen statutárního orgánu
První vztah: 10. 7. 2012 - Poslední vztah: 22. 2. 2019
vznik funkce: 1. 5. 2012
zánik funkce: 31. 12. 2018
Raušarovy sady 298, Blovice, 336 01, Česká republika
ředitel
První vztah: 3. 5. 2010 - Poslední vztah: 8. 4. 2011
vznik funkce: 10. 2. 2010
zánik funkce: 21. 2. 2011
Hlavní 120/8, Plzeň, 312 00, Česká republika
ředitel
První vztah: 30. 9. 2009 - Poslední vztah: 3. 5. 2010
vznik funkce: 1. 9. 2009
zánik funkce: 16. 11. 2009
Okružní 395, Vestec, 252 50, Česká republika
Ředitel je oprávněn jednat ve všech věcech za organizaci a jménem organizace samostatně, v písemném styku tak, že k jejímu napsanému nebo vytištěnému názvu připojí svůj vlastnoruční podpis.
od 10. 7. 2012Způsob jednání: Ředitel je oprávněn jednat ve všech věcech za organizaci a jménem organizace samostatně, v písemném styku tak, že k uvedenému názvu připojí svůj vlastnoruční podpis.
do 8. 4. 2011 od 30. 9. 2009vznik první živnosti: 17. 7. 2014
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona | |
---|---|
Obory činnosti |
|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 17. 7. 2014 |
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.