26606518
Masarykova 506/37, Brno Brno-město, 602 00
Ústav
7. 10. 2002
institucionální sektor | Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 50 - 99 zaměstnanců |
00 | Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona |
5819 | Ostatní vydavatelské činnosti |
77290 | Pronájem a leasing ostatních výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost |
855 | Ostatní vzdělávání |
94996 | Činnosti organizací na ochranu a zlepšení postavení etnických, menšinových a jiných speciálních skupin |
96040 | Činnosti pro osobní a fyzickou pohodu |
G | Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel |
U 172, Krajský soud v Brně
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách č. 1 až 3 živnostenského zákona v oborech činností zapsaných v živnostenském rejstříku od 21. 11. 2022
1. Předmětem činností Ústavu je poskytování sociálních, zdravotních a vzdělávacích služeb, souvisejících s problematikou poruch příjmu potravy a dále pak s problematikou duševního zdraví u ohrožených rodin s dětmi; tyto služby jsou realizovány zejména na základě principů multidisciplinární a mezioborové spolupráce, a to konkrétně jako: a)Provozování registrovaných sociálních služeb b)Provozování zdravotnických služeb c)Provozování lektorské a přednáškové činnosti (primárně-preventivní programy na školách) d)Pořádání besed, workshopů, výstav a dalších osvětově a informačně-edukačních aktivit pro odbornou i širokou veřejnost e)Provozování terapeutických a na podporu rodin zaměřených služeb 2. Ústav vykonává vedlejší činnost k podpoře své činnosti hlavní. Předmětem této vedlejší činnosti je výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách č. 1 až 3 živnostenského zákona. do 21. 11. 2022 od 1. 10. 2021
Předmětem činností Ústavu je poskytování sociálních, zdravotních a vzdělávacích služeb, souvisejících s problematikou poruch příjmu potravy, zejména: a) Provozování registrovaných sociálních služeb b) Provozování zdravotnických služeb c) Provozování lektorské a přednáškové činnosti d) Pořádání besed, workshopů, výstav a dalších osvětově a informačně-edukačních aktivit e) Provozování terapeuticko-poradenských pobytů do 1. 10. 2021 od 1. 1. 2017
Předmětem činnosti ústavu je poskytování sociálních, zdravotních a vzdělávacích služeb, souvisejících s problematikou poruch příjmu potravy a dále s problematikou duševního zdraví u ohrožených rodin s dětmi; tyto služby jsou realizovány zejména na základě principů multidisciplinární a mezioborové spolupráce, a to konkrétně jako a) poskytování registrovaných sociálních služeb, b) poskytování zdravotnických služeb, c) provozování lektorské a přednáškové činnosti (primárně - preventivní programy na školách), d) pořádání besed, workshopů, výstav a dalších osvětově a informačně edukačních aktivit pro odbornou i širokou veřejnost, e) provozování terapeutických a na podporu rodin zaměřených služeb. od 21. 11. 2022
- výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách č. 1 až 3 živnostenského zákona. do 21. 11. 2022 od 1. 1. 2017
Základní kapitál
do 21. 11. 2022 od 1. 1. 2017Generální ředitel
První vztah: 21. 11. 2022
vznik funkce: 14. 10. 2022
Jiráskova 464, Bílovice nad Svitavou, 664 01, Česká republika
Ředitel, Zakladatel
Masarykova 506/37, Brno Brno-město, 602 00
statutární zástupkyně - ředitelka
První vztah: 1. 1. 2017 - Poslední vztah: 21. 11. 2022
vznik funkce: 1. 1. 2017
zánik funkce: 14. 10. 2022
Jiráskova 464, Bílovice nad Svitavou, 664 01, Česká republika
předsedkyně Správní rady
První vztah: 15. 3. 2016 - Poslední vztah: 1. 1. 2017
zánik členství: 31. 12. 2016
vznik funkce: 2. 1. 2015
zánik funkce: 31. 12. 2016
Jiráskova 464, Bílovice nad Svitavou, 664 01, Česká republika
předsedkyně Správní rady
První vztah: 15. 3. 2016 - Poslední vztah: 1. 1. 2017
zánik členství: 31. 12. 2016
vznik funkce: 2. 1. 2015
zánik funkce: 31. 12. 2016
Jiráskova 464, Bílovice nad Svitavou, 664 01, Česká republika
Generální ředitel jedná za ústav ve všech věcech.
od 21. 11. 2022Ředitel řídí činnost Ústavu, pokud tato činnost není zákonem, Zakládací listinou nebo statutem vyhrazena do působnosti Správní rady Ústavu. V rámci řízení koná zejména tyto činnosti: a. Jedná ve všech věcech jménem Ústavu navenek. b. Uzavírá pracovně-právní vztahy jménem Ústavu. c. Řídí práci zaměstnanců Ústavu. d. Uzavírá smluvní vztahy jménem Ústavu. e. Jedná jménem Ústavu s úřady a institucemi. f. Žádá o dotace a finanční příspěvky. g. Zajišťuje PR a fundraising Ústavu. h. Dbá na řádné hospodaření Ústavu.
do 21. 11. 2022 od 1. 1. 2017Předseda Správní rady zastupuje Anabell navenek a jedná jeho jménem.
do 1. 1. 2017 od 15. 3. 2016První vztah: 21. 11. 2022
Jiráskova 464, Bílovice nad Svitavou, 664 01, Česká republika
Ředitel, Zakladatel
Masarykova 506/37, Brno Brno-město, 602 00
Člen správní rady
První vztah: 21. 11. 2022
vznik členství: 14. 10. 2022
V Zahradách 787, Veverská Bítýška, 664 71, Česká republika
Člen správní rady
Masarykova 506/37, Brno Brno-město, 602 00
Člen správní rady
První vztah: 21. 11. 2022
vznik členství: 14. 10. 2022
Čeperka 398, Chrast, 538 51, Česká republika
Předseda správní rady
První vztah: 21. 11. 2022
vznik členství: 14. 10. 2022
vznik funkce: 14. 10. 2022
U pošty 288/2, Brno, 625 00, Česká republika
členka Správní rady
První vztah: 21. 10. 2020 - Poslední vztah: 21. 11. 2022
vznik členství: 1. 1. 2017
zánik členství: 14. 10. 2022
vznik funkce: 1. 1. 2017
U pošty 288/2, Brno, 625 00, Česká republika
členka Správní rady
První vztah: 7. 8. 2019 - Poslední vztah: 21. 10. 2020
vznik členství: 1. 1. 2017
vznik funkce: 1. 1. 2017
Němčičky 184, 691 07, Česká republika
členka Správní rady
První vztah: 1. 1. 2017 - Poslední vztah: 7. 8. 2019
vznik členství: 1. 1. 2017
vznik funkce: 1. 1. 2017
Němčičky 184, 691 07, Česká republika
První vztah: 1. 1. 2017 - Poslední vztah: 21. 11. 2022
Jiráskova 464, Bílovice nad Svitavou, 664 01, Česká republika
členka Správní rady
První vztah: 1. 1. 2017 - Poslední vztah: 21. 11. 2022
vznik členství: 1. 1. 2017
zánik členství: 14. 10. 2022
vznik funkce: 1. 1. 2017
V Zahradách 787, Veverská Bítýška, 664 71, Česká republika
členka Správní rady
První vztah: 1. 1. 2017 - Poslední vztah: 21. 11. 2022
vznik členství: 1. 1. 2017
zánik členství: 14. 10. 2022
vznik funkce: 1. 1. 2017
Čeperka 398, Chrast, 538 51, Česká republika
vznik první živnosti: 1. 4. 2005
Masérské, rekondiční a regenerační služby | |
---|---|
Druh | živnost vázaná |
Vznik oprávnění | 15. 4. 2013 |
Přerušeno od | 9. 1. 2017 | Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona |
Obory činnosti |
|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 1. 4. 2005 |
Pronájem a půjčování věcí movitých | |
---|---|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 1. 4. 2005 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 1. 4. 2005 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Poradenská činnost v oblasti společenských věd a rozvoje osobnosti |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 1. 4. 2005 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Specializovaný maloobchod a maloobchod se smíšeným zbožím |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 1. 4. 2005 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 |
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.