75011247
Tábor 17 Záluží, 390 02
Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem
1. 1. 2003
institucionální sektor | Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení) |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 10 - 19 zaměstnanců |
23490 | Výroba ostatních keramických výrobků |
56100 | Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních |
68310 | Zprostředkovatelské činnosti realitních agentur |
87201 | Sociální péče v zařízeních pro osoby s chronickým duševním onemocněním |
Tábor 17, 39002 |
Pr 386, Krajský soud v Českých Budějovicích
Hostinská činnost od 6. 9. 2003
Výroba porcelánových a keramických výrobků (kromě pro stavebnictví) do 12. 6. 2007 od 6. 9. 2003
Realitní činnost do 12. 6. 2007 od 6. 9. 2003
Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) denní stacionář dle ustanovení § 46 - organizace je zřízena pro poskytování ambulantních služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyža duje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. b) týdenní stacionář dle ustanovení § 47 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyža duje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich posk ytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a na od 4. 5. 2013
Služby poskytované dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění a vyhlášky č. 505/2006 Sb., v platném znění, které jsou předmětem hlavní činnosti krajem zřizované organizace, jsou službami obecného hospodářského významu. Poskytováním těchto služeb nedochází k narušování pravidel hospodářské soutěže, jejich financování ze státních prostředků tudíž není posuzováno v rámci veřejné podpory. od 31. 1. 2008
Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) denní stacionář dle ustanovení § 46 - organizace je zřízena pro poskytování ambulantních služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyža duje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. b) týdenní stacionář dle ustanovení § 47 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyža duje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace je zřízena pro poskytování ambulantních a pobytových služeb dětem, které vzhledem k mentálnímu postižení potřebují péči, kterou daná organizace poskytuje a dospělým osobám, které jsou posouzeny jako plně invalidní.Organizace také poskytuje na z ákladě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. do 4. 5. 2013 od 12. 6. 2007
Účelem organizace je poskytování ústavní sociální péče pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé, eventuálně pro občany s přidruženými kombinovanými vadami. Organizace plní funkci integrovaného ústavu pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé. Vytváří náhradní životní prostředí, kde zajišťuje komplexní péči, zejména činnost výchovnou, pracovně terapeutickou, zdravotní, rehabilitační, zájmovou, kulturní a rekreační. Organizace zabezpečuje zácvik svěřenců k jednoduchým pracem přiměřeným jejich zdravotnímu stavu a vyhledává vhodné pracovní uplatnění uvnitř a vně ústavu. Ústav zajišťuje poradenskou službu rodičům a opatrovnkům klientů, pomoc při řešení krizových situací v rodinách s mentálně postiženými dětmi. Ústav zajišťuje základní diagnostiku přijímaných osob. Stravování se poskytuje v souladu s příslušnými právními předpisy důchodcům, kteří již nejsou schopni si sami zajistit kvalitní stravování, dále zaměstnancům či dalším zájemcům. do 12. 6. 2007 od 6. 9. 2003
Účelem organizace je poskytování ústavní sociální péče pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé, eventuálně pro občany s přidruženými kombinovanými vadami. Organizace plní funkci integrovaného ústavu pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé. Vytváří náhradní životní prostředí, kde zajišťuje komplexní péči, zejména činnost výchovnou, pracovně terapeutickou, zdravotní, rehabilitační, zájmovou, kulturní a rekreační. Organizace zabezpečuje zácvik svěřenců k jednoduchým pracem přiměřeným jejich zdravotnímu stavu a vyhledává vhodné pracovní uplatnění uvnitř a vně ústavu. Ústav zajišťuje poradenskou službu rodičům, pomoc při řešení krizových situací v rodinách s mentálně postiženými dětmi. Ústav zajišťuje základní diagnostiku přijímaných osob. do 6. 9. 2003 od 1. 1. 2003
ředitel
První vztah: 30. 7. 2015
vznik funkce: 1. 1. 2003
Sadová 228, Tábor, 390 03, Česká republika
místopředseda
Na Haldách 206, Tábor Horky, 390 01
místopředseda, Likvidátor
Kvapilova 2111/24, Tábor, 390 03
ředitel
První vztah: 1. 1. 2003 - Poslední vztah: 30. 7. 2015
vznik funkce: 1. 1. 2003
Sadová 228, Tábor, 390 03, Česká republika
Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení s vého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.
od 31. 1. 2008Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení s vého postavení zástupce statutárního orgánu organizace. Organizační řád a jeho změny schvaluje vždy zřizovatel, tento řád musí mimo jiné obsahovat popis organizační struktury, organizační schéma s uvedením příslušných stupňů řízení, základní povinnosti a odpovědnosti vedoucích pracovníků, zmocnění k vydávání d alších vnitřních předpisů a stanovení kapacity organizace dle jednotlivých druhů poskytované sociální služby.
do 31. 1. 2008 od 12. 6. 2007Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají, a to v souladu s obecně závaznými právními předpisy a usneseními orgánů zřizovatele. Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.
do 12. 6. 2007 od 1. 1. 2003
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.