Denní a týdenní stacionář Klíček

Firma Denní a týdenní stacionář Klíček, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 386, Krajský soud v Českých Budějovicích.

Základní údaje o subjektu

IČ:

75011247

Sídlo:

Tábor 17 Záluží, 390 02

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 1. 2003

Aktuální kontaktní údaje Denní a týdenní stacionář Klíček

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 10 - 19 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

23490 Výroba ostatních keramických výrobků
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
68310 Zprostředkovatelské činnosti realitních agentur
87201 Sociální péče v zařízeních pro osoby s chronickým duševním onemocněním

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 386, Krajský soud v Českých Budějovicích

Obchodní firma

Denní a týdenní stacionář Klíček od 12. 6. 2007

Obchodní firma

Ústav sociální péče - Centrum zdravotně postižených "Klíček", Tábor - Zaluží, příspěvková organizace do 12. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 1. 1. 2003

adresa

17
Tábor 39002 od 21. 1. 2019

adresa

Zaluží 17, 390 02 Tábor do 7. 10. 2011 od 1. 1. 2003

Předmět podnikání

Hostinská činnost od 6. 9. 2003

Výroba porcelánových a keramických výrobků (kromě pro stavebnictví) do 12. 6. 2007 od 6. 9. 2003

Realitní činnost do 12. 6. 2007 od 6. 9. 2003

Předmět činnosti

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) denní stacionář dle ustanovení § 46 - organizace je zřízena pro poskytování ambulantních služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyža duje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. b) týdenní stacionář dle ustanovení § 47 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyža duje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich posk ytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a na od 4. 5. 2013

Služby poskytované dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění a vyhlášky č. 505/2006 Sb., v platném znění, které jsou předmětem hlavní činnosti krajem zřizované organizace, jsou službami obecného hospodářského významu. Poskytováním těchto služeb nedochází k narušování pravidel hospodářské soutěže, jejich financování ze státních prostředků tudíž není posuzováno v rámci veřejné podpory. od 31. 1. 2008

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) denní stacionář dle ustanovení § 46 - organizace je zřízena pro poskytování ambulantních služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyža duje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. b) týdenní stacionář dle ustanovení § 47 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyža duje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace je zřízena pro poskytování ambulantních a pobytových služeb dětem, které vzhledem k mentálnímu postižení potřebují péči, kterou daná organizace poskytuje a dospělým osobám, které jsou posouzeny jako plně invalidní.Organizace také poskytuje na z ákladě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. do 4. 5. 2013 od 12. 6. 2007

Účelem organizace je poskytování ústavní sociální péče pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé, eventuálně pro občany s přidruženými kombinovanými vadami. Organizace plní funkci integrovaného ústavu pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé. Vytváří náhradní životní prostředí, kde zajišťuje komplexní péči, zejména činnost výchovnou, pracovně terapeutickou, zdravotní, rehabilitační, zájmovou, kulturní a rekreační. Organizace zabezpečuje zácvik svěřenců k jednoduchým pracem přiměřeným jejich zdravotnímu stavu a vyhledává vhodné pracovní uplatnění uvnitř a vně ústavu. Ústav zajišťuje poradenskou službu rodičům a opatrovnkům klientů, pomoc při řešení krizových situací v rodinách s mentálně postiženými dětmi. Ústav zajišťuje základní diagnostiku přijímaných osob. Stravování se poskytuje v souladu s příslušnými právními předpisy důchodcům, kteří již nejsou schopni si sami zajistit kvalitní stravování, dále zaměstnancům či dalším zájemcům. do 12. 6. 2007 od 6. 9. 2003

Účelem organizace je poskytování ústavní sociální péče pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé, eventuálně pro občany s přidruženými kombinovanými vadami. Organizace plní funkci integrovaného ústavu pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé. Vytváří náhradní životní prostředí, kde zajišťuje komplexní péči, zejména činnost výchovnou, pracovně terapeutickou, zdravotní, rehabilitační, zájmovou, kulturní a rekreační. Organizace zabezpečuje zácvik svěřenců k jednoduchým pracem přiměřeným jejich zdravotnímu stavu a vyhledává vhodné pracovní uplatnění uvnitř a vně ústavu. Ústav zajišťuje poradenskou službu rodičům, pomoc při řešení krizových situací v rodinách s mentálně postiženými dětmi. Ústav zajišťuje základní diagnostiku přijímaných osob. do 6. 9. 2003 od 1. 1. 2003

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Mgr. Petr Brázda

ředitel

První vztah: 30. 7. 2015

vznik funkce: 1. 1. 2003

Sadová 228, Tábor, 390 03, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Historické vztahy

Mgr. Petr Brázda

ředitel

První vztah: 1. 1. 2003 - Poslední vztah: 30. 7. 2015

vznik funkce: 1. 1. 2003

Sadová 228, Tábor, 390 03, Česká republika

Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení s vého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.

od 31. 1. 2008

Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení s vého postavení zástupce statutárního orgánu organizace. Organizační řád a jeho změny schvaluje vždy zřizovatel, tento řád musí mimo jiné obsahovat popis organizační struktury, organizační schéma s uvedením příslušných stupňů řízení, základní povinnosti a odpovědnosti vedoucích pracovníků, zmocnění k vydávání d alších vnitřních předpisů a stanovení kapacity organizace dle jednotlivých druhů poskytované sociální služby.

do 31. 1. 2008 od 12. 6. 2007

Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají, a to v souladu s obecně závaznými právními předpisy a usneseními orgánů zřizovatele. Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.

do 12. 6. 2007 od 1. 1. 2003
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).