Dobrovolnické centrum INSTAND, z.ú.

Firma Dobrovolnické centrum INSTAND, z.ú., ústav. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou U 161, Krajský soud v Plzni. Její základní kapitál je ve výši 7 121 292 Kč.

Základní údaje o subjektu

IČ:

26648989

Sídlo:

Wolkerova 1516/1, Karlovy Vary, 360 01

Právní forma:

Ústav

Datum vzniku:

9. 1. 2004

DIČ:

CZ26648989

Aktuální kontaktní údaje Dobrovolnické centrum INSTAND, z.ú.

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé
velikostní kat. dle počtu zam. 1 - 5 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

855 Ostatní vzdělávání
94996 Činnosti organizací na ochranu a zlepšení postavení etnických, menšinových a jiných speciálních skupin

Obchodní rejstřík

Spisová značka

U 161, Krajský soud v Plzni

Obchodní firma

Dobrovolnické centrum INSTAND, z.ú. od 22. 11. 2022

Obchodní firma

INSTAND, institut pro podporu vzdělávání a rozvoj kvality ve veřejných službách, z.ú. do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Právní forma

Ústav od 28. 1. 2015

Právní forma

Spolek do 28. 1. 2015 od 1. 1. 2014

adresa

Wolkerova 1516/1
Karlovy Vary 36001 od 12. 4. 2023

adresa

Stará Kysibelská 602/45
Karlovy Vary 36001 do 12. 4. 2023 od 27. 4. 2019

adresa

5. května 1323/9
Praha 14000 do 27. 4. 2019 od 1. 1. 2014

Předmět podnikání

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 28. 1. 2015

Předmět činnosti

Dobrovolnictví: Realizace dobrovolnických programů pro osoby v nepříznivé sociální situaci s cílem jejich sociálního začlenění - organizování, získávání, výcvik a další vzdělávání dobrovolníků. Informování odborné a laické veřejnosti o dobrovolnictví, prezentace na veřejných akcích. Spolupráce s krajem a obcemi v oblasti rozvoje dobrovolnictví v rámci kraje. Propagace dobrovolnictví na základních a středních školách s cílem rozšířit dobrovolnictví do škol v rámci kraje. od 22. 11. 2022

Komunitní a mezigenerační centrum: Realizace podpory osobám v nepříznivé sociální situaci jako prevence jejich sociálního vyloučení prostřednictvím aktivit komunitního a mezigeneračního centra. Realizace workshopů a přednášek pro veřejnost. Vzdělávací kurzy pro dobrovolníky a účastníky komunitního centra. Poradenství pro osoby v nepříznivé sociální situaci. Propojování generací formou společných aktivit, workshopů a přednášek. Spolupráce s krajem, obcemi a NNO na propagaci komunitního centra a zapojení cílových skupin. od 22. 11. 2022

Prosazování kvality v poskytování sociálních a ostatních veřejných služeb s cílem ochrany práv jejich uživatelů, zvýšení informovanosti, rozvoj vzdělávání, uplatňování standardů kvality a systémů hodnocení kvality ve veřejných službách do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Vytváření podmínek pro vzájemné setkávání zřizovatelů, poskytovatelů a uživatelů veřejných, zejména sociálních služeb, a podpora konzultačních procesů v oblasti rozvoje kvality veřejných služeb do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Mapování vzdělávacích potřeb pracovníků v sociálních a jiných veřejných službách a příprava vzdělávacích programů v oblasti zajišťování a zvyšování kvality služeb, včetně zajišťování výcviku a supervize pracovníků, poskytovatelů a zřizovatelů veřejných sl užeb do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Informování odborné i laické veřejnosti o uplatňování práv uživatelů veřejných, zejména sociálních služeb do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Vytváření podkladů pro sebehodnocení úrovně poskytovaných služeb, organizování a odborné zajišťování hodnocení úrovně kvality služeb v organizacích poskytujících veřejné, zejména sociální služby do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Navrhování, konzultování a rozvíjení inovačních projektů v oblasti kvality veřejných, zejména sociálních služeb v obcích a krajích do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Usilování o rozšiřování příkladů dobré praxe především publikační činností a podporou spolupráce s neziskovým sektorem do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Rozvíjení mezinárodní spolupráce v oblasti zajišťování kvality veřejných služeb, získávání a shromažďování domácí a zahraniční literatury, zajišťování překladů zahraničních materiálů tohoto zaměření do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Spolupráce s iniciativami a organizacemi, jejichž náplň je blízká činnosti ústavu, a to jak na území ČR, tak v zahraničí do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Podpora transformačních procesů pobytových sociálních služeb do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Realizace dobrovolnických programů pro osoby v nepříznivé sociální situaci s cílem jejich sociálního začlenění do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti, které je současně předmětem podnikání ústavu do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Ve všech oblastech působení ústavu usilování o naplňování nejvyšších etických standardů odborných činností do 22. 11. 2022 od 28. 1. 2015

Kapitál

Základní kapitál

vklad 7 121 292 Kč

od 28. 1. 2015

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Mgr. Romana Trutnovská

ředitelka

První vztah: 22. 11. 2022

vznik funkce: 1. 10. 2022

Vrchlického 301/20, Karlovy Vary, 360 01, Česká republika

Historické vztahy

Ing. Kristína Majerská

ředitelka

První vztah: 27. 4. 2019 - Poslední vztah: 22. 11. 2022

vznik funkce: 22. 12. 2018

zánik funkce: 30. 9. 2022

Na Šachtě 194, Kralupy nad Vltavou, 278 01, Česká republika

Ing. Milena Tomášková, DiS

ředitelka

První vztah: 20. 10. 2018 - Poslední vztah: 27. 4. 2019

vznik funkce: 1. 7. 2018

zánik funkce: 21. 12. 2018

Pěnčín 125, 463 45, Česká republika

PhDr. Jaroslava Sýkorová

ředitelka

První vztah: 28. 1. 2015 - Poslední vztah: 20. 10. 2018

vznik funkce: 28. 1. 2015

zánik funkce: 30. 6. 2018

K lukám 650/14, Praha, 142 00, Česká republika

Ředitel jedná za ústav samostatně ve všech věcech.

od 28. 1. 2015

Dozorčí rada

Historické vztahy

Mgr. Jan Potoček

revizor

První vztah: 28. 1. 2015 - Poslední vztah: 22. 11. 2022

vznik členství: 28. 1. 2015

zánik členství: 27. 9. 2022

vznik funkce: 28. 1. 2015

zánik funkce: 27. 9. 2022

Havířovská 425, Praha, 199 00, Česká republika

Další vztahy firmy Dobrovolnické centrum INSTAND, z.ú.

4 fyzické osoby

Ing. Kristína Majerská

člen správní rady

První vztah: 22. 11. 2022

vznik členství: 1. 10. 2022

Na Šachtě 194, Kralupy nad Vltavou, 278 01, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Mgr. Filip Bufka

předseda správní rady

První vztah: 22. 11. 2022

vznik členství: 1. 10. 2022

vznik funkce: 1. 10. 2022

Vrchlického 301/20, Karlovy Vary, 360 01, Česká republika

Bc. Stanislava Hamáková, DiS.

člen správní rady

První vztah: 22. 11. 2022

vznik členství: 1. 10. 2022

kpt. Jaroše 1060, Kadaň, 432 01, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

PhDr. Jaroslava Sýkorová

První vztah: 28. 1. 2015

K lukám 650/14, Praha, 142 00, Česká republika

Další vztah k této osobě

Historické vztahy

Luděk Hlaváček

předseda

První vztah: 28. 1. 2015 - Poslední vztah: 22. 11. 2022

vznik členství: 28. 1. 2015

zánik členství: 12. 9. 2022

vznik funkce: 28. 1. 2015

zánik funkce: 12. 9. 2022

Hořelická 1294/24, Rudná, 252 19, Česká republika

PhDr. Renata Kociánová, Ph.D.

členka

První vztah: 28. 1. 2015 - Poslední vztah: 22. 11. 2022

vznik členství: 28. 1. 2015

zánik členství: 13. 9. 2022

vznik funkce: 28. 1. 2015

zánik funkce: 13. 9. 2022

Davídkova 2103/95, Praha, 182 00, Česká republika

Ing. Lada Vávrová

členka

První vztah: 28. 1. 2015 - Poslední vztah: 22. 11. 2022

vznik členství: 28. 1. 2015

zánik členství: 12. 9. 2022

vznik funkce: 28. 1. 2015

zánik funkce: 12. 9. 2022

K. Světlé 558, Řevnice, 252 30, Česká republika

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 7. 8. 2006

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 7. 8. 2006
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).