Domov klidného stáří v Žinkovech, příspěvková organizace

Firma Domov klidného stáří v Žinkovech, příspěvková organizace, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 657, Krajský soud v Plzni.

Základní údaje o subjektu

IČ:

49180312

Sídlo:

Žinkovy 89, 335 54

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 1. 1994

Aktuální kontaktní údaje Domov klidného stáří v Žinkovech, příspěvková organizace

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 50 - 99 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

37000 Činnosti související s odpadními vodami
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
6820 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí
87301 Sociální péče v domovech pro seniory

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 657, Krajský soud v Plzni

Obchodní firma

Domov klidného stáří v Žinkovech, příspěvková orgnizace od 28. 4. 2005

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 28. 4. 2005

adresa

89
Žinkovy 33554 od 29. 9. 2016

adresa

čp. 89
Žinkovy 33554 do 29. 9. 2016 od 28. 4. 2005

Doplňková činnost

pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor bez poskytování jiných než základních služeb od 25. 4. 2007

hostinská činnost od 28. 4. 2005

provozování vodovodů a kanalizací od 28. 4. 2005

Předmět činnosti

příspěvková organizace je zařízením sociálních služeb - domov pro seniory, které v souladu s ustanovením § 49 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, poskytuje pobytové služby zejména osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Příspěvková organizace zajišťuje tyto základní činnosti: poskytnutí ubytování, poskytnutí stravy, pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, sociálně terapeutické činnosti a pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí - příspěvková organizace poskytuje sociální poradenství v souladu s ustanovením § 37 odst. 2 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách - příspěvková organizace zajišťuje zdravotní péči osobám, kterým poskytuje pobytové služby. Tuto povinnost plní formou zvláštní ambulantní péče poskytované dle § 22 písm. d) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, prostřednictvím zdravotnického zařízení a jde-li o ošetřovatelskou a rehabilitační péči především prostřednictvím svých zaměstnanců, kteří mají odbornou způsobilost k výkonu zdravotnického povolání - příspěvková organizace plní další povinnosti, které jí stanoví zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách od 25. 4. 2007

příspěvková organizace poskytuje občanům umístěným v domově důchodců komplexní péči, zejména bydlení, zaopatření (stravování, úklid a další služby), zdravotní péči, rehabilitaci, kulturní a rekreační péči a v případě potřeby osobní vybavení, včetně náročn é ošetřovatelské péče na ošetřovatelském oddělení do 25. 4. 2007 od 28. 4. 2005

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Mgr. et Mgr. Sylva Hajšmanová

ředitelka

První vztah: 25. 5. 2019

vznik funkce: 1. 4. 2019

Seč 15, 336 01, Česká republika

Historické vztahy

Mgr. et Mgr. Sylva Hajšmanová

Pověřená řízením

První vztah: 30. 8. 2018 - Poslední vztah: 25. 5. 2019

vznik funkce: 28. 8. 2018

Seč 15, 336 01, Česká republika

Mgr. Jana Tolarová

ředitelka

První vztah: 1. 8. 2018 - Poslední vztah: 30. 8. 2018

vznik funkce: 1. 7. 2018

zánik funkce: 27. 8. 2018

Blovice 34, 336 01, Česká republika

Ivana Šiftová

pověřená osoba

První vztah: 9. 8. 2017 - Poslední vztah: 1. 8. 2018

vznik funkce: 1. 7. 2017

zánik funkce: 30. 6. 2018

Husova 1252, Přeštice, 334 01, Česká republika

Jana Tolarová

ředitel

První vztah: 10. 5. 2014 - Poslední vztah: 9. 8. 2017

vznik funkce: 1. 4. 2014

zánik funkce: 30. 6. 2017

Blovice 34, 336 01, Česká republika

Jana Tolarová

ředitel

První vztah: 10. 5. 2014 - Poslední vztah: 9. 8. 2017

vznik funkce: 1. 4. 2014

zánik funkce: 30. 6. 2017

Blovice 34, 336 01, Česká republika

Lukáš Bardon

Pověřen řízením organizace

První vztah: 14. 2. 2014 - Poslední vztah: 10. 5. 2014

vznik funkce: 14. 1. 2014

zánik funkce: 31. 3. 2014

Milíře 191, 347 01, Česká republika

Další vztah k této osobě

Ing. Karel Vostrý

ředitel

První vztah: 26. 10. 2007 - Poslední vztah: 14. 2. 2014

vznik funkce: 17. 10. 2005

zánik funkce: 13. 1. 2014

Hůrky 67, Rokycany, 337 01, Česká republika

Ing. Karel Vostrý

ředitel

První vztah: 27. 2. 2006 - Poslední vztah: 26. 10. 2007

vznik funkce: 17. 10. 2005

Rabštejnská 1580/35, Plzeň 1, 323 00, Česká republika

Ing. Jaroslav Benda

ředitel

První vztah: 28. 4. 2005 - Poslední vztah: 27. 2. 2006

vznik funkce: 1. 2. 1994

zánik funkce: 31. 5. 2005

Chocenice 21, 336 01 Blovice, Česká republika

Způsob jednání: Ředitel je oprávněn jednat ve všech věcech za organizaci a jménem organizace samostatně, v písemném styku tak, že k uvedení názvu připojí svůj vlastnoruční podpis.

od 28. 4. 2005

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 16. 12. 1998

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Provozování vodovodů a kanalizací pro veřejnou potřebu
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 27. 1. 1999
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 16. 12. 1998
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).