Domov PETRA Mačkov

Firma Domov PETRA Mačkov, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 419, Krajský soud v Českých Budějovicích.

Základní údaje o subjektu

IČ:

70871779

Sídlo:

Mačkov 79, 388 01

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 1. 2001

DIČ:

CZ70871779

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 100 - 199 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

016 Podpůrné činnosti pro zemědělství a posklizňové činnosti
4778 Ostatní maloobchod s novým zbožím ve specializovaných prodejnách
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
682 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí
85100 Předškolní vzdělávání
8559 Ostatní vzdělávání j. n.
87201 Sociální péče v zařízeních pro osoby s chronickým duševním onemocněním
93290 Ostatní zábavní a rekreační činnosti j. n.
96010 Praní a chemické čištění textilních a kožešinových výrobků
96020 Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 419, Krajský soud v Českých Budějovicích

Obchodní firma

Domov PETRA Mačkov od 31. 1. 2008

Obchodní firma

Domov PETRA a Základní škola speciální Mačkov do 31. 1. 2008 od 21. 6. 2007

Obchodní firma

Ústav sociální péče pro mentálně postiženou mládež a Základní škola speciální Mačkov 79 do 21. 6. 2007 od 1. 1. 2006

Obchodní firma

Ústav sociální péče pro mentálně postiženou mládež Mačkov do 1. 1. 2006 od 1. 1. 2003

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 1. 1. 2003

adresa

79
Mačkov 38801 od 3. 11. 2016

adresa

79
Mačkov 38801 do 3. 11. 2016 od 7. 10. 2011

adresa

79
Mačkov 38801 do 7. 10. 2011 od 1. 1. 2003

Předmět podnikání

pronájem bytových a nebytových prostor a ploch včetně poskytování základních služeb souvisejících s pronájmem do 21. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Doplňková činnost

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 16. 4. 2013

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona do 16. 4. 2013 od 13. 2. 2009

hostinská činnost od 1. 1. 2003

masérské, rekondiční a regenerační služby od 1. 1. 2003

údržba zeleně a veřejného prostranství do 13. 2. 2009 od 1. 1. 2003

praní prádla do 13. 2. 2009 od 1. 1. 2003

rekreační jízda na koni do 13. 2. 2009 od 1. 1. 2003

mytí aut do 27. 3. 2008 od 1. 1. 2003

koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej do 13. 2. 2009 od 1. 1. 2003

Předmět činnosti

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) sociálně terapeutické dílny dle ustanovení § 67 - organizace je je zřízena pro poskytování ambulantních služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, které nejsou z tohoto důvodu umístitelné na otevřeném ani chráněném trhu práce. Jejich účelem je dlouhodobá a pravidelná podpora zdokonalování pracovních návyků a dovedností prostřednictvím sociálně pracovní terapie. b) domov pro osoby se zdravotním postižením dle ustanovení § 48 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. c) chráněné bydlení dle ustanovení § 51 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu mentálního postižení případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby. Chráněné bydlení má formu skupinového, popřípadě individuálního bydlení. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. od 16. 4. 2013

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) sociálně terapeutické dílny dle ustanovení § 67 - organizace je je zřízena pro poskytování ambulantních služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, které nejsou z tohoto důvodu umístitelné na otevřeném ani chráněném trhu práce. jejich účelem je dlouhodobá a pravidelná podpora zdokonalování pracovních návyků a dovedností prostřednictvím sociálně pracovní terapie. b) domov pro osoby se zdravotním postižením dle ustanovení § 48 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. c) chráněné bydlení dle ustanovení § 51 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu mentálního postižení případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby. Chráněné bydlení má formu skupinového, popřípadě individuálního bydlení. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb zejména dětem, které vzhledem k mentálnímu postižení potřebují péči, kterou daná organizace poskytuje, a dospělým osobám, které jsou posouzeny jako plně invalidní. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. do 16. 4. 2013 od 7. 3. 2009

Služby poskytované dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění a vyhlášky č. 505/2006 Sb., v platném znění, které jsou předmětem hlavní činnosti krajem zřizované organizace, jsou službami obecného hospodářského významu. Poskytováním těchto služeb nedochází k narušování pravidel hospodářské soutěže, jejich financování ze státních prostředků tudíž není posuzováno v rámci veřejné podpory. od 31. 1. 2008

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) týdenní stacionář dle ustanovení § 47 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku nebo zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. b) domov pro osoby se zdravotním postižením dle ustanovení § 48 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu zdravotního postižení, zejména mentálního případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. c) chráněné bydlení dle ustanovení § 51 - organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu mentálního postižení případně kombinovaného postižení, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby. Chráněné bydlení má formu skupinového, popřípadě individuálního bydlení. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb zejména dětem, které vzhledem k mentálnímu postižení potřebují péči, kterou daná organizace poskytuje, a dospělým osobám, které jsou posouzeny jako plně invalidní. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. do 7. 3. 2009 od 21. 6. 2007

Organizace poskytuje základní vzdělávání, které vede k tomu, aby si žáci osvojili potřebné strategie učení a na jejich základě byli motivování k celoživotnímu učení, aby se učili tvořivě myslet a řešit přiměřené problémy, účinně komunikovat a spolupracovat, chránit své fyzické i duševní zdraví, vytvořené hodnoty a životní prostředí. Základní vzdělávání poskytuje také speciálně pedagogickou péči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Ukončením vzdělávacího programu základního vzdělávání v základní škole speciální získá žák základy vzdělávání. Organizace v přípravném stupni základní školy speciální poskytuje přípravu na vzdělávání dětem s těžkým mentálním postižením, souběžným postižením více vadami nebo autismem. Organizace ve školní družině a školním klubu poskytuje zájmové vzdělávání žákům jedné školy nebo několika škol, může organizovat činnost pro účastníky, nebo účastníky a jejich zákonné zástupce, i o volných dnech a ve dnech školních prázdnin. Organizuje zájmové vzdělávání především pro účastníky přihlášené k pravidelné denní docházce. do 31. 1. 2008 od 1. 1. 2006

Účelem organizace je poskytování ústavní sociální péče pro mentálně postižené děti, mládež a dospělé s přidruženými kombinovanými vadami. Organizace plní funkci integrovaného ústavu pro výše jmenovanou skupinu. Vytváří náhradní životní prostředí, kde zajišťuje komplexní péči, zejména činnost výchovnou, pracovně terapeutickou, zdravotní, rehabilitační, zájmovou, kulturní a rekreační. Organizace zabezpečuje zácvik klientů k jednoduchým pracím přiměřeným jejich zdravotního stavu a vyhledává vhodné pracovní uplatnění uvnitř i vně ústavu. Ústav zajišťuje poradenskou službu rodičům a opatrovníkům klientů ústavu, pomoc při řešení krizových situací v rodinách s mentálně postiženými. Stravování poskytuje v souladu s příslušnými právními předpisy důchodcům, kteří již nejsou schopni si sami zajistit kvalitní stravování, dále zaměstnancům či dalším zájemcům. do 21. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Ing. Petra Huřťáková

Ředitel

První vztah: 23. 10. 2024

vznik funkce: 16. 10. 2024

Pražská 260, Písek, 397 01, Česká republika

Historické vztahy

Vlasta Maroušková

ředitel

První vztah: 3. 11. 2016 - Poslední vztah: 23. 10. 2024

vznik funkce: 1. 4. 2007

zánik funkce: 15. 10. 2024

B. Němcové 1066, Blatná, 388 01, Česká republika

Vlasta Maroušková

ředitel

První vztah: 21. 6. 2007 - Poslední vztah: 3. 11. 2016

vznik funkce: 1. 4. 2007

B. Němcové 1066, Blatná, 388 01, Česká republika

Alois Klíma

ředitel

První vztah: 1. 1. 2003 - Poslední vztah: 21. 6. 2007

vznik funkce: 1. 1. 2003

zánik funkce: 31. 3. 2007

Nerudova 1021, Blatná, 388 01, Česká republika

Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.

od 31. 1. 2008

Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace. Organizační řád a jeho změny schvaluje vždy zřizovatel, tento řád musí mimo jiné obsahovat popis organizační struktury, organizační schéma s uvedením příslušných stupňů řízení, základní povinnosti a odpovědnosti vedoucích pracovníků, zmocnění k vydávání dalších vnitřních předpisů a stanovení kapacity organizace dle jednotlivých druhů poskytované sociální služby.

do 31. 1. 2008 od 21. 6. 2007

Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají, a to v souladu s obecně závaznými právními předpisy a usneseními orgánů zřizovatele. Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.

do 21. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 3. 3. 2000

Živnosti

Masérské, rekondiční a regenerační služby
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 18. 5. 2000
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 22. 3. 2000
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Poskytování technických služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Ubytovací služby
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
  • Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 3. 3. 2000
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).