Hlavní navigace

Domov pro seniory Dobrá Voda

Firma Domov pro seniory Dobrá Voda, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 406, Krajský soud v Českých Budějovicích.

Základní údaje o subjektu

IČ:

00666262

Sídlo:

Pod Lesem 1362/16, Dobrá Voda u Českých Budějovic, 373 16

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

11. 12. 1991

DIČ:

CZ00666262

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 250 - 499 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
6820 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí
87301 Sociální péče v domovech pro seniory
9601 Praní a chemické čištění textilních a kožešinových výrobků

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 406, Krajský soud v Českých Budějovicích

Obchodní firma

Domov důchodců Dobrá Voda od 1. 1. 2003

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 1. 1. 2003

adresa

Pod Lesem 1362/16
Dobrá Voda u Českých Budějovic 37316 od 4. 11. 2016

adresa

Pod Lesem 1362/16
Dobrá Voda 37316 do 5. 1. 2012 od 1. 1. 2003

Předmět podnikání

pronájem nebytových prostor a ploch včetně poskytování základních služeb souvisejících s pronájmem do 12. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Doplňková činnost

provoz lékárny od 6. 12. 2018

prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin od 22. 6. 2018

čištění a praní textilu a oděvů od 22. 5. 2013

hostinská činnost od 22. 6. 2010

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 22. 6. 2010

Předmět činnosti

Je poskytovatelem zdravotních služeb. od 1. 8. 2019

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) domov pro seniory dle ustanovení § 49 - organizace je zřízena pro poskytování pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku a zdravotního stavu, a které již potřebují určitou pomoc, podporu, případně plné zajištění svýc h základních potřeb, které nemohou být zajištěny jejich rodinou či terénními nebo ambulantními sociálními službami. b) domov se zvláštním režimem dle ustanovení § 50 ? organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám se stařeckou, Alzheimerovou demencí a ostatními typy demencí, které mají sníženou soběstačnost z důvodu těchto onemocnění, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Režim v těchto zařízení při poskytování sociálních služeb je přizpůso ben specifickým potřebám těchto osob. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich posk ytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. Organizace zajišťuje na základě písemné smlouvy půjčování kompenzačních pomůcek. od 22. 6. 2018

Odborné sociální poradenství dle ustanovení § 37 odst. 1 písm. b) - organizace je zřízena pro poskytování odborného sociálního poradenství v poradnách se zaměřením na potřeby jednotlivých okruhů sociálních skupin osob. od 22. 6. 2018

Poskytování služby péče o dítě v dětské skupině pro podniky a veřejnost mimo hlavní město Prahu. od 22. 6. 2018

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) domov pro seniory dle ustanovení § 49 - organizace je zřízena pro poskytování pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku a zdravotního stavu, a které již potřebují určitou pomoc, podporu, případně plné zajištění svýc h základních potřeb, které nemohou být zajištěny jejich rodinou či terénními nebo ambulantními sociálními službami. b) domov se zvláštním režimem dle ustanovení § 50 ? organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám se stařeckou, Alzheimerovou demencí a ostatními typy demencí, které mají sníženou soběstačnost z důvodu těchto onemocnění, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Režim v těchto zařízení při poskytování sociálních služeb je přizpůso ben specifickým potřebám těchto osob. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich posk ytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. do 22. 6. 2018 od 22. 5. 2013

Služby poskytované dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění a vyhlášky č. 505/2006 Sb., v platném znění, které jsou předmětem hlavní činnosti krajem zřizované organizace, jsou službami obecného hospodářského významu. Poskytováním těchto služeb nedochází k narušování pravidel hospodářské soutěže, jejich financování ze státních prostředků tudíž není posuzováno v rámci veřejné podpory. od 31. 1. 2008

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) domov pro seniory dle ustanovení § 49 - organizace je zřízena pro poskytování pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku a zdravotního stavu, a které již potřebují určitou pomoc, podporu, případně plné zajištění svýc h základních potřeb, které nemohou být zajištěny jejich rodinou či terénními nebo ambulantními sociálními službami. b) domov se zvláštním režimem dle ustanovení § 50 ? organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám se stařeckou, Alzheimerovou demencí a ostatními typy demencí, které mají sníženou soběstačnost z důvodu těchto onemocnění, jejichž situace v yžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Režim v těchto zařízení při poskytování sociálních služeb je přizpůsoben specifickým potřebám těchto osob. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná.Organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb pro osoby, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, nebo pro dospělé osoby, které jsou posouzeny jako plně invalidní. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich posk ytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. do 22. 5. 2013 od 12. 6. 2007

Organizace je zřízena pro poskytování ústavní sociální péče starým občanům, kteří dosáhli věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu a kteří pro trvalé změny zdravotního stavu potřebují komplexní péči, jež jim nemůže být zajištěna členy jejich rodiny ani pečovatelskou službou nebo jinými službami sociální péče, a dále pro občany, kteří toto umístění nezbytně potřebují z jiných vážných důvodů. Nemohou však být přijati občané, jejichž zdravotní stav vyžaduje léčení a ošetřování v lůžkovém zdravotnickém zařízení. Sociální péčí se rozumí poskytování, popř. zajišťování zejména: - bydlení - zaopatření - stravování - nezbytné služby, za které se považuje zejména úklid, praní a vaření - v případě potřeby osobní vybavení - zdravotní péče - rehabilitace, ergoterapie, kulturní a rekreační péče Stravování se poskytuje v souladu s příslušnými právními předpisy důchodcům, kteří již nejsou schopni si sami zajistit kvalitní stravování, dále zaměstnancům či dalším zájemcům. Rozsah hlavního účelu a předmětu činnosti organizace je vymezen § 73 a § 89 zákona č.100/1988 Sb., o sociálním zabezpečení, ve znění pozděkších předpisů a § 61, § 72 a §§ 74-88 vyhlášky MPSV ČR č.182/1991 Sb., kterou se provádí zákon o sociálním zabezpečení a zákon ČNR o působnosti orgánů ČR v sociálním zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů. do 12. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Ostatní skutečnosti

Usnesením zastupitelstva Jihočeského kraje č. 354/2022/ZK-22 ze dne 10. 11. 2022 došlo ke sloučení příspěvkové organizace Domov pro seniory Chvalkov se sídlem Chvalkov 41, 374 01 Čížkrajice, IČ 00666246, jako organizace zanikající, s příspěvkovou organiza cí Domov důchodců Dobrá Voda se sídlem Pod Lesem 1362/16, 373 16 Dobrá Voda u Českých Budějovic, IČ 00666262, jako organizací nástupnickou s tím, že na nástupnickou organizaci přechází veškerý majetek, práva a povinnosti zanikající organizace, včetně práv a povinností z pracovněprávních vztahů, a to s účinností od 1. 1. 2023. od 1. 1. 2023

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Jana Zadražilová

ředitel

První vztah: 1. 1. 2014

vznik funkce: 13. 7. 2009

U Kuželníku 390, Chýnov, 391 55, Česká republika

Další vztah k této osobě

Historické vztahy

Jana Zadražilová

ředitel

První vztah: 28. 7. 2009 - Poslední vztah: 1. 1. 2014

vznik funkce: 13. 7. 2009

U Kuželníku 390, Chýnov, 391 55, Česká republika

Mgr. Josef Hes

ředitel

První vztah: 1. 10. 2004 - Poslední vztah: 28. 7. 2009

vznik funkce: 15. 6. 2004

zánik funkce: 25. 2. 2009

Puchmajerova 429/2, České Budějovice, 370 06, Česká republika

MUDr. Ivan Urbánek

ředitel

První vztah: 1. 1. 2003 - Poslední vztah: 1. 10. 2004

vznik funkce: 1. 1. 2003

zánik funkce: 21. 5. 2004

K.Šafáře 65, České Budějovice, 370 05, Česká republika

Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení s vého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.

od 31. 1. 2008

Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje. Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel je povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení s vého postavení zástupce statutárního orgánu organizace. Organizační řád a jeho změny schvaluje vždy zřizovatel, tento řád musí mimo jiné obsahovat popis organizační struktury, organizační schéma s uvedením příslušných stupňů řízení, základní povinnosti a odpovědnosti vedoucích pracovníků, zmocnění k vydávání d alších vnitřních předpisů a stanovení kapacity organizace dle jednotlivých druhů poskytované sociální služby

do 31. 1. 2008 od 12. 6. 2007

Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají, a to v souladu s obecně závaznými právními předpisy a usneseními orgánů zřizovatele. Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem organizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.

do 12. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 17. 3. 2010

Živnosti

Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 27. 3. 2014
Čištění a praní textilu a oděvů
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 10. 4. 2013
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 17. 3. 2010
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 17. 3. 2010
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).