Domov pro seniory Světlo

Firma Domov pro seniory Světlo, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 408, Krajský soud v Českých Budějovicích.

Základní údaje o subjektu

IČ:

70869812

Sídlo:

Drhovle 44, 397 01

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 11. 2000

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 100 - 199 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

4778 Ostatní maloobchod s novým zbožím ve specializovaných prodejnách
5629 Poskytování ostatních stravovacích služeb
7490 Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.
86909 Ostatní činnosti související se zdravotní péčí j. n.
87301 Sociální péče v domovech pro seniory
96010 Praní a chemické čištění textilních a kožešinových výrobků

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 408, Krajský soud v Českých Budějovicích

Obchodní firma

Domov pro seniory Světlo od 20. 6. 2007

Obchodní firma

Domov důchodců Drhovle do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 1. 1. 2003

adresa

44
Drhovle 39701 od 6. 3. 2018

Doplňková činnost

maloobchod smíšeným zbožím od 20. 6. 2007

Předmět činnosti

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) domov pro seniory dle ustanovení § 49 - organizace je zřízena pro poskytování pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku a zdravotního stavu, a které již potřebují určitou pomoc, podporu, případně plné zajištění svýc h základních potřeb, které nemohou být zajištěny jejich rodinou či terénními nebo ambulantními sociálními službami. b) domov se zvláštním režimem dle ustanovení § 50 ? organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám se stařeckou, Alzheimerovou demencí a ostatními typy demencí, které mají sníženou soběstačnost z důvodu těchto onemocnění, jejichž situace v yžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Režim v těchto zařízení při poskytování sociálních služeb je přizpůsoben specifickým potřebám těchto osob. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich posk ytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. od 18. 5. 2013

Služby poskytované dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění a vyhlášky č. 505/2006 Sb., v platném znění, které jsou předmětem hlavní činnosti krajem zřizované organizace, jsou službami obecného hospodářského významu. Poskytováním těchto služeb nedochází k narušování pravidel hospodářské soutěže, jejich financování ze státních prostředků tudíž není posuzováno v rámci veřejné podpory. od 26. 1. 2008

Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) domov pro seniory dle ustanovení § 49 - organizace je zřízena pro poskytování pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku a zdravotního stavu, a které již potřebují určitou pomoc, podporu, případně plné zajištění svýc h základních potřeb, které nemohou být zajištěny jejich rodinou či terénními nebo ambulantními sociálními službami. b) domov se zvláštním režimem dle ustanovení § 50 ? organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám se stařeckou, Alzheimerovou demencí a ostatními typy demencí, které mají sníženou soběstačnost z důvodu těchto onemocnění, jejichž situace v yžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Režim v těchto zařízení při poskytování sociálních služeb je přizpůsoben specifickým potřebám těchto osob. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb pro osby, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, nebo pro dospělé osoby, které jsou posouzeny jako plně invalidní.Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživat elem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. do 18. 5. 2013 od 20. 6. 2007

Organizace je zřízena pro poskytování ústavní sociální péče starým občanům, kteří dosáhli věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu a kteří pro trvalé změny zdravotního stavu potřebují komplexní péči, jež jim nemůže být zajištěna členy jejich rodiny ani pečovatelskou službou, nebo jinými službami sociální péče a dále pro občany, kteří toto umístění nezbytně potřebují z jiných vážných důvodů. Nemohou však být přijati občané, jejichž zdravotní stav vyžaduje léčení a ošetřování v lůžkovém zdravotnickém zařízení. Sociální péčí se rozumí poskytování, popř. zajišťování zejména: do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

bydlení do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

zaopatření do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

stravování do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

nezbytné služby, za které se považuje zejména úklid, praní a vaření do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

v případě potřeby osobní vybavení do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

zdravotní péče do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

rehabilitace, ergoterapie, kulturní a rekreační péče do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Okruhy doplňkové činnosti: do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

maloobchod smíšeným zbožím do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

pronájem bytových a nebytových prostor a ploch včetně poskytování základních služeb souvisejících s pronájmem do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Statutární orgán

1 fyzická osoba

PhDr. Šárka Nováčková

ředitel

První vztah: 3. 11. 2022

vznik funkce: 5. 5. 2022

Máchova 1473, Písek, 397 01, Česká republika

Další vztah k této osobě

Historické vztahy

Mgr. Šárka Nováčková

ředitel

První vztah: 1. 6. 2022 - Poslední vztah: 3. 11. 2022

vznik funkce: 5. 5. 2022

Máchova 1473, Písek, 397 01, Česká republika

Mgr. Šárka Nováčková

zastupující ředitel

První vztah: 22. 3. 2022 - Poslední vztah: 1. 6. 2022

vznik funkce: 24. 2. 2022

zánik funkce: 5. 5. 2022

Máchova 1473, Písek, 397 01, Česká republika

Mgr. Milada Chylíková

ředitel

První vztah: 6. 3. 2018 - Poslední vztah: 22. 3. 2022

vznik funkce: 1. 1. 2012

zánik funkce: 23. 2. 2022

Únice 10, 386 01, Česká republika

Další vztah k této osobě

Mgr. Milada Chylíková

ředitel

První vztah: 2. 3. 2012 - Poslední vztah: 6. 3. 2018

vznik funkce: 1. 1. 2012

Únice 10, 386 01, Česká republika

Další vztah k této osobě

ThMgr. Miluše Štojdlová

ředitel

První vztah: 1. 1. 2003 - Poslední vztah: 2. 3. 2012

vznik funkce: 1. 1. 2003

zánik funkce: 31. 12. 2011

Budějovická 204, Písek, 397 01, Česká republika

Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje.Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel j e povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis.Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem or ganizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.

od 26. 1. 2008

Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje.Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel j e povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis.Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem or ganizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.Organizační řád a jeho změny schvaluje vždy zřizovatel, tento řád musí mimo jiné obsahovat popis organizační struktury, organizační schéma s uvedením příslušných stupňů řízení, základní povinnosti a odpovědnosti vedoucích pracovníků, zmocnění k vydávání dalších vnitřních předpisů a stanovení kapacity organizace dle jednotlivých druhů poskytované sociální služby.

do 26. 1. 2008 od 20. 6. 2007

Ředitel je oprávněn za organizaci samostatně jednat. Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému názvu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna za organizaci jednat jen na základě písemného zmocnění.

do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 1. 1. 2002

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Provozování vodovodů a kanalizací a úprava a rozvod vody
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 1. 1. 2002
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).