70869812
Drhovle 44, 397 01
Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem
1. 11. 2000
institucionální sektor | Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení) |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 100 - 199 zaměstnanců |
4778 | Ostatní maloobchod s novým zbožím ve specializovaných prodejnách |
5629 | Poskytování ostatních stravovacích služeb |
7490 | Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n. |
86909 | Ostatní činnosti související se zdravotní péčí j. n. |
87301 | Sociální péče v domovech pro seniory |
96010 | Praní a chemické čištění textilních a kožešinových výrobků |
Drhovle 44, 39701 |
Pr 408, Krajský soud v Českých Budějovicích
maloobchod smíšeným zbožím od 20. 6. 2007
Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) domov pro seniory dle ustanovení § 49 - organizace je zřízena pro poskytování pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku a zdravotního stavu, a které již potřebují určitou pomoc, podporu, případně plné zajištění svýc h základních potřeb, které nemohou být zajištěny jejich rodinou či terénními nebo ambulantními sociálními službami. b) domov se zvláštním režimem dle ustanovení § 50 ? organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám se stařeckou, Alzheimerovou demencí a ostatními typy demencí, které mají sníženou soběstačnost z důvodu těchto onemocnění, jejichž situace v yžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Režim v těchto zařízení při poskytování sociálních služeb je přizpůsoben specifickým potřebám těchto osob. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživatelem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich posk ytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. od 18. 5. 2013
Služby poskytované dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění a vyhlášky č. 505/2006 Sb., v platném znění, které jsou předmětem hlavní činnosti krajem zřizované organizace, jsou službami obecného hospodářského významu. Poskytováním těchto služeb nedochází k narušování pravidel hospodářské soutěže, jejich financování ze státních prostředků tudíž není posuzováno v rámci veřejné podpory. od 26. 1. 2008
Organizace je zřízena za účelem poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Při své činnosti zachovává přirozené vztahové sítě, respektuje práva a lidskou důstojnost každého uživatele. Organizace poskytuje služby sociální péče dle § 38 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a základní činnosti dle ustanovení § 35 v závislosti na druhu poskytované sociální služby, tj.: a) domov pro seniory dle ustanovení § 49 - organizace je zřízena pro poskytování pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku a zdravotního stavu, a které již potřebují určitou pomoc, podporu, případně plné zajištění svýc h základních potřeb, které nemohou být zajištěny jejich rodinou či terénními nebo ambulantními sociálními službami. b) domov se zvláštním režimem dle ustanovení § 50 ? organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb osobám se stařeckou, Alzheimerovou demencí a ostatními typy demencí, které mají sníženou soběstačnost z důvodu těchto onemocnění, jejichž situace v yžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Režim v těchto zařízení při poskytování sociálních služeb je přizpůsoben specifickým potřebám těchto osob. Organizace je povinna zajistit zdravotní péči definovanou v § 36 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, pokud je potřebná. Organizace je zřízena pro poskytování pobytových služeb pro osby, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, nebo pro dospělé osoby, které jsou posouzeny jako plně invalidní.Organizace také poskytuje na základě písemné smlouvy s uživat elem a za úhradu fakultativní služby, které souvisí s předmětem hlavní činnosti. Poskytované fakultativní služby stanoví organizace vnitřním předpisem včetně stanovení výše úhrady za jejich poskytování. Poskytuje stravování uživatelům služeb, zaměstnancům, osobám, které dosáhly věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu, osobám se zdravotním postižením, studentům praktikantům, dobrovolníkům a krátkodobě i jiným zájemcům. Provádí nahodilý prodej drobných výrobků zhotovených v rámci aktivizačních činností uživatelů a nahodilý prodej zemědělských produktů rostlinné a živočišné produkce získaných v rámci povinné péče o pozemky. Pronajímá bytové a nebytové prostory a plochy včetně poskytování základních služeb s pronájmem spojených. do 18. 5. 2013 od 20. 6. 2007
Organizace je zřízena pro poskytování ústavní sociální péče starým občanům, kteří dosáhli věku rozhodného pro přiznání starobního důchodu a kteří pro trvalé změny zdravotního stavu potřebují komplexní péči, jež jim nemůže být zajištěna členy jejich rodiny ani pečovatelskou službou, nebo jinými službami sociální péče a dále pro občany, kteří toto umístění nezbytně potřebují z jiných vážných důvodů. Nemohou však být přijati občané, jejichž zdravotní stav vyžaduje léčení a ošetřování v lůžkovém zdravotnickém zařízení. Sociální péčí se rozumí poskytování, popř. zajišťování zejména: do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
bydlení do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
zaopatření do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
stravování do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
nezbytné služby, za které se považuje zejména úklid, praní a vaření do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
v případě potřeby osobní vybavení do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
zdravotní péče do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
rehabilitace, ergoterapie, kulturní a rekreační péče do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
Okruhy doplňkové činnosti: do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
maloobchod smíšeným zbožím do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
pronájem bytových a nebytových prostor a ploch včetně poskytování základních služeb souvisejících s pronájmem do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003
ředitel
První vztah: 3. 11. 2022
vznik funkce: 5. 5. 2022
Máchova 1473, Písek, 397 01, Česká republika
člen správní rady
Komenského 89/20, Písek Budějovické Předměstí, 397 01
ředitel
První vztah: 1. 6. 2022 - Poslední vztah: 3. 11. 2022
vznik funkce: 5. 5. 2022
Máchova 1473, Písek, 397 01, Česká republika
zastupující ředitel
První vztah: 22. 3. 2022 - Poslední vztah: 1. 6. 2022
vznik funkce: 24. 2. 2022
zánik funkce: 5. 5. 2022
Máchova 1473, Písek, 397 01, Česká republika
ředitel
První vztah: 6. 3. 2018 - Poslední vztah: 22. 3. 2022
vznik funkce: 1. 1. 2012
zánik funkce: 23. 2. 2022
Únice 10, 386 01, Česká republika
Předseda výboru
Máchova 894, Strakonice Strakonice I, 386 01
ředitel
První vztah: 2. 3. 2012 - Poslední vztah: 6. 3. 2018
vznik funkce: 1. 1. 2012
Únice 10, 386 01, Česká republika
Předseda výboru
Máchova 894, Strakonice Strakonice I, 386 01
ředitel
První vztah: 1. 1. 2003 - Poslední vztah: 2. 3. 2012
vznik funkce: 1. 1. 2003
zánik funkce: 31. 12. 2011
Budějovická 204, Písek, 397 01, Česká republika
Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje.Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel j e povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis.Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem or ganizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.
od 26. 1. 2008Statutárním orgánem organizace je ředitel organizace, kterého jmenuje a odvolává Rada Jihočeského kraje jako orgán kraje vykonávající zřizovatelské funkce dle ust. § 59 odst. 1 písm. i) zák.č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů. Do doby jmenování statutárního orgánu vede organizaci osoba dočasně pověřená Radou Jihočeského kraje.Ředitel plní úkoly vedoucího organizace. Ředitel je oprávněn organizaci samostatně zastupovat a jednat za ní ve všech záležitostech, které se jí týkají. Ředitel j e povinen postupovat v souladu s právními předpisy a řídit se usneseními a vnitřními předpisy vydanými zřizovatelem týkající se příspěvkových organizací.Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému jménu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis.Jiná osoba je oprávněna jednat za organizaci jen na základě a v rozsahu pravomocí vyplývajících jí z vnitřního organizačního předpisu organizace nebo na základě písemného zmocnění uděleného jí ředitelem or ganizace. Ke svému podpisu pak připojí vyznačení svého postavení zástupce statutárního orgánu organizace.Organizační řád a jeho změny schvaluje vždy zřizovatel, tento řád musí mimo jiné obsahovat popis organizační struktury, organizační schéma s uvedením příslušných stupňů řízení, základní povinnosti a odpovědnosti vedoucích pracovníků, zmocnění k vydávání dalších vnitřních předpisů a stanovení kapacity organizace dle jednotlivých druhů poskytované sociální služby.
do 26. 1. 2008 od 20. 6. 2007Ředitel je oprávněn za organizaci samostatně jednat. Ředitel podepisuje jménem organizace tak, že k vytištěnému nebo napsanému názvu organizace nebo otisku razítka se jménem organizace připojí svůj podpis. Jiná osoba je oprávněna za organizaci jednat jen na základě písemného zmocnění.
do 20. 6. 2007 od 1. 1. 2003vznik první živnosti: 1. 1. 2002
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona | |
---|---|
Obory činnosti |
|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 1. 1. 2002 |
Maloobchod se smíšeným zbožím | |
---|---|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 1. 1. 2002 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Provozování vodovodů a kanalizací a úprava a rozvod užitkové vody |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 20. 4. 2004 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 |
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.