Hlavní navigace

Domov seniorů Hranice, příspěvková organizace

Firma Domov seniorů Hranice, příspěvková organizace, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 45, Krajský soud v Ostravě.

Základní údaje o subjektu

IČ:

70876541

Sídlo:

Jungmannova 1805, Hranice Hranice I-Město, 753 01

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 1. 2001

Aktuální kontaktní údaje Domov seniorů Hranice, příspěvková organizace

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 100 - 199 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

87301 Sociální péče v domovech pro seniory

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 45, Krajský soud v Ostravě

Obchodní firma

Domov seniorů Hranice, příspěvková organizace od 2. 8. 2007

Obchodní firma

Domov důchodců Hranice do 2. 8. 2007 od 6. 12. 2001

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 6. 12. 2001

adresa

Jungmannova 1805
Hranice 75301 od 16. 11. 2016

adresa

Jungmannova 1805
Hranice do 16. 11. 2016 od 6. 12. 2001

Předmět činnosti

Základním účelem a předmětem činnosti je poskytování sociálních služeb vymezených v § 35, § 40, § 49 a § 50 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Předmětem činnosti příspěvkové organizace je: od 2. 8. 2007

1) Poskytování sociálních služeb a) pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, b) pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu, c) poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy, d) poskytnutí ubytování, popřípadě přenocování, e) pomoc při zajištění chodu domácnosti, f) výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, g) sociální poradenství, h) zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, i) sociálně terapeutické činnosti, j) pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí, k) telefonická krizová pomoc, l) nácvik dovednosti pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění, m) podpora vytváření a zdokonalování základních pracovních návyků a dovedností. od 2. 8. 2007

2) Pečovatelská služba a) pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, b) pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu, c) poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy, d) pomoc při zajištění chodu domácnosti, e) zprostředkování kontaktu se společenským prostředím. od 2. 8. 2007

3) Poskytování pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby a) poskytnutí ubytování, b) poskytnutí stravy, c) pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, d) pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu, e) zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, f) sociálně terapeutické činnosti, g) aktivizační činnosti, h) pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí. od 2. 8. 2007

4) Poskytování pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu chronického duševního onemocnění nebo závislosti na návykových látkách, a osobám se stařeckou, Alzheimerovou demencí a ostatními typy demencí, které mají sníženou soběstačnos t z důvodu těchto onemocnění, jejichž situace vyžaduje pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby. Režim v těchto zařízeních při poskytování sociálních služeb je přizpůsoben specifickým potřebám těchto osob a) poskytnutí ubytování, b) pośkytnutí stravy, c) pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu, d) pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, e) zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, f) sociálně terapeutické činnosti, g) aktivizační činnosti, h) pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí. Rozsah poskytovaných služeb je vymezen vyhláškou MPSV ČR č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách. od 2. 8. 2007

5) V rámci své hospodářské činnosti pronajímání nebytových prostor se souhlasem zřizovatele. od 2. 8. 2007

poskytování trvalých, případně přechodných komplexních služeb sociální péče včetně léčebně preventivní péče starým a zdravotně postiženým občanům, kteří pro trvalé změny zdravotního stavu či z jiných vážných důvodů tuto komplexní péči potřebují do 2. 8. 2007 od 6. 12. 2001

zabezpečování stravovacích služeb (obědů) starým a zdravotně postiženým občanům v Hranicích do 2. 8. 2007 od 6. 12. 2001

zabezpečování stravovacích služeb pro Domov - pension pro důchodce v Hranicích do 2. 8. 2007 od 6. 12. 2001

zřízení dvou ošetřovatelských oddělení pro osoby upoutané na lůžko a jednoho oddělení pro dementní obyvatele do 2. 8. 2007 od 6. 12. 2001

zajišťování dopravy svých obyvatel minibusem do centra města alespoň dvakrát denně v pracovní dny do 2. 8. 2007 od 6. 12. 2001

v rámci své hospodářské činnosti pronajímání nebytových prostor se souhlasem zřizovatele do 2. 8. 2007 od 6. 12. 2001

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Simona Hašová

ředitel

První vztah: 19. 12. 2013

vznik funkce: 1. 11. 2013

Teplická 893, Hranice, 753 01, Česká republika

Historické vztahy

Ing. Milan Káňa

ředitel

První vztah: 2. 8. 2007 - Poslední vztah: 19. 12. 2013

vznik funkce: 1. 7. 2006

zánik funkce: 31. 8. 2013

Skalní 763, Hranice, 753 01, Česká republika

Ing. Ladislav Vávra

ředitel

První vztah: 6. 12. 2001 - Poslední vztah: 2. 8. 2007

vznik funkce: 1. 1. 2001

zánik funkce: 30. 6. 2006

Zborovská 1183, Hranice, 753 01, Česká republika

Způsob jednání statutárního orgánu: l. Za organizaci je oprávněn jednat ředitel, který ji zastupuje navenek a jedná jejím jménem v plném rozsahu samostatně. 2. Podepisuje se tak, že ke svému vlastnoručnímu podpisu přidává otisk razítka organizace.

od 6. 12. 2001
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).